*Gece Barkın
Siyah Kuşlar 'ın okuluna vardığımızda aldığımız telefon ile hem benim hemde Esila'nın canı sıkkın idi .Bu telefondan kızların haberi yoktu . Olsaydı onlarda üzülürlerdi.Baran ı birkaç gündür okulda görüyorduk. Hatta daha fazla olabilir .Bende Baran' ı merak edip aramıştım . Şans eseri Esila yanıma gelmişti . Birkaç gün önce Derin' i kaçırmışlar (hatırlamayanlar için Gece' nin kardeşi ) Beni aramamış bile Baran Bey . Kendi sorumluluğunda olduğu için Derin 'i tek başına kurtarmaya gitmiş . Derin 'i kaçıran adamlar yasa dışı dövüş yapıyorlarmış. Baran' ın da vücut yapısı iyi olduğu için Derin' i bırakmak karşılığında dövüşlere katılmasını teklif etmişler . Tam 10 dövüşü kazanırsa Derin' i bırakacaklarmış. Ama bilmiyorlar ki Baran' ı kasları sadece gösteriş . Bu salağı ilk rounda çıkarttıklarında yenilmiş birde üstüne güzel bir dayak yiyip hastanelik olmuş . Baran nasıl dayak yemiş ise artık okula bile uğramadı 1 hafta. Ama Derin hala o adamların ellerinde . Aslında Baran' a kızgınım ama Derin 'i kurtarmak için dövüşmüş. Derin 'i kurtarmak için adamlara ben katılacağım diye teklif ettim tabii ki Esila hanım durur mu bende katılacağım dedi . İşte adamlara söyledik bize güldüler ama okul çıkışında deneme amaçlı ufak bir maç yapacağız . O zaman kabul ederlerse bizi gerçek maça çıkartıp 10 maçı kazanıp kardeşimi kurtaracağım . Niye bu kadar sakinim anlamış değilim.Ama Esila etrafta fırtınalar estiriyor .Sınıfa girdiğimizde kendimizi tanıttıktan sonra oturduk ve Esila ile ne yapacağımız hakkında konuştuk . Teneffüs zili çaldığında Esila ile kantine inmeyi planlıyorduk ki önümüze Meloş' un yanında oturan Akın gelmişti .Bizim kolumuzu aynı anda tuttu . İsmini nereden biliyor diye sorucak olursanız Meloşgili dinlemiştim oradan onları bu aç kurtların yanında bırakmam .Dediği şey ile şoke oldum.
Akın :Allah'ın emri peygamberin kavli ile Esila hanım kardeşiniz Gece' yi kendime istiyorum .
Ne ben böyle bir teklif bekliyordum ne de Esila böyle birşey duymayı .Daha doğru düzgün tanımadığım çocuk gelmiş bana evlenme teklifi ediyordu .Yani biraz yavaş oğlum ! İnsan ilk önce çıkma teklifi eder sonra ciddiye evlenme teklifi . Bu bildiğin bana uçakla geldi . Ama en korktuğum şey ise Esila' nın tepkisi zaten şu Derin meselesi yüzünden gergin birde bu ....
Akın :Yani biliyorum yüzük olandan olmaz . Ama bir dakika !!
Akın hemen Ahsen 'in yanına giderek elindeki yüzüğü çıkarıp yanıma geldi ve önümde diz çöktü .
Akın :Bu yüzükte olmaz ama teklifimi kabul ettiğin an sana kocaman bir tektaş alacağım .
Esila ya baktığımda boyle garip bakıyordu . Etrafa baktığımda Meloş kameraya çekiyor diğerleri ise pür dikkat bana bakıyorlardı . Akın' ı kibarca redetmem lazım yüzüne baktığımda gayet ciddi duruyordu . Aslında tatlı çocuk ama ne yaparsın işte . Birden Esila gülünce herkes gibi bende ona döndüm .Esila kahkahalarla gülüyordu . Şuan gözümde bir deliden farksızdı .Zorla konuşmaya çalıştı .
Esila :Yani ..Gerçekten şaka anlayışınız cidden güzel ...Beni güldürdünüz .. Neyse hadi gidelim Gece . Bu arada Akın sen bence konservatuara katıl.
Esila benim elimden tutup dışarı çıkarmaya çalınca Akın beni kolundan tutup kendine çekti .Esila bunu görünce sinirlenmeye başladı .
Esila :Akın bak sinirleniyorum şakanında bir dozu var .
Akın :Ben ciddiyim Esila ben Gece 'yi seviyorum ve senden onu ist......
Akın cümlesini tamamlamadan Esila yumruğu gömdü . Ben hemen Esila' yı tutmaya çalıştım ama Esila beni itti . Esila Akın' ı altına almış (hemen fesat anlamayın!!) yumruklarını yüzüne indiriyordu .Kimsede onu durdurmaya çalışmıyordu . Hemen Akın' ın arkadaşlarından olan Bora' yı kolundan tutup kaldırdım .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
5 BELA
Fiksi RemajaBu fani dünyada herkes bir şeyler ile sınanır. Bu kimi zaman aile, kimi zaman bir evlat ve kimi zaman ise gelecektir. Tabii bu kişiden kişiye değişir. Hayat , zorlu bir sınavdır adeta . Seni oradan oraya sürükler ve tahmin etmeyeceğin yerlere ve n...