Bu bölümü beni hiç yalnız bırakmayan sevgili okuyucuların NesrinBeyaz
zhrsuaklier ryhndri zelAsya ithaf ediyorum.YAZAR' IN AĞZINDAN
Okul çıkışı herkes okulun garajında toplanmışlardı.Araçlarına binip Hilal' in amcasının hastanesine doğru gitmeye başladılar. Amaçları hep beraber Hilal' in amcası Mustafa Bey' in bu ameliyatın altından kalmasıydı. Böylece Gece ve Esila bu boks maçından kurtulacak ve Haluk Bey 'in oğlu iyileşecekti . Ama kimse Haluk Bey 'in oğlunun aslında kim olduğunu bilmiyordu ve nasıl karmaşaya neden olacağını...
Esila ; bir an önce gitme taraftarıydı. Ne kadar umursamaz ve sert gözüksede içinde Aras 'a ait olan kalbinin atışlarını kimse duymuyordu. Bazen kendine yediremiyordu . Nasıl aşık olabildim o kas canavarına? Ama hemen kalbi devreye giriyor onun ela gözlerini, heybetli ve fit vücudunu ve en önemlisi elmacık kemiğini hatırlatıyordu. Esila 'nın elmacık kemiğine zaafı vardı. Bazı günler ve anlar oluyor ki kendini zor zapdetiyordu Aras 'ın o elmacık kemiğini ısırmamak için .Ama sonra kendisine aşık olmadığı akılda geliyor deliriyordu halbuki Aras' ın bugün itiraf edecek olan duygularını bilmeden ..
Deniz ,o harika bir aşka yelken çoktan açmıştı. Poyraz 'a baktığında ici içine sığmıyordu. Bazen gece yatmadan önce Allah 'a ben bu insanı hak edecek ne yaptım diyor daha sonra ayrılmamaları için dua ediyordu.Poyraz 'a baktığında ona baktığını görünce gülümsemişti ve o an Deniz içinden küçük bir dua etti : " Allah 'ım ona gelecek her kötülük ve yükü bana ver yarabbi !" Bazen aklı almıyordu Poyraz efendi bunu da Deniz gibi bir kıza dedirmişti ya aşka helal olsun! Başına gelen en tatlı bela olarak nitelendiriyordu artık aşkı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
5 BELA
Teen FictionBu fani dünyada herkes bir şeyler ile sınanır. Bu kimi zaman aile, kimi zaman bir evlat ve kimi zaman ise gelecektir. Tabii bu kişiden kişiye değişir. Hayat , zorlu bir sınavdır adeta . Seni oradan oraya sürükler ve tahmin etmeyeceğin yerlere ve n...