*Meloş İpek
Rüzgar ile Mira tahtaya çıktıklarında merakla onları bekliyorduk .Ilk önce kendi aralarında ufak bir tartışma oldu . Daha sonra Rüzgar sesini düzelterek konuşmaya başladı.
Rüzgar: Biz bu ödevi yapmak için ben Mira yı çeşitli yemeklerin ve farklı kültürlere sahip olan restronta götürdüm. Farklı ülkelerin yemeklerinin tadına tek tek baktık .Ben size şimdi hangi ülkenin hangi yemeklerini yediğimizi söyleyeceğim ve Mira ile sırayla anlatacağız.
İlk olarak Bariçka Bulgaristan' a ait meşhur bir börektir.Fakat bu böreğin yufkası bizim yufkamızın aksine daha kalındır. Ayrıca bu ülkenin meşhur bir yemeğidir. Lor peyniri ile yapılır aslında pek bir farkı yok bizim normal yaptığımız lor böreği ile sadece adı farklı.
Mira :Şimdi bende size Almanya 'nın bir tatlısı olan Alman Öpücüğü 'nü anlatacağım. Şimdi bu iki kekin arasında....
Diye anlatmaya devam ettiler .Alman Öpücüğünden sonra Japonya 'da yapılan bir pizza olan Okonomiyaki adlıbir yemeği Rüzgar anlattı. Daha sonra Mira Amerika da yapılan Rulo Köfteyi anlattı. Son olarak Rüzgar Fransa ya ait olan Piperade adlı yemeği anlattı. Böylece SUNUMLARI bitmiş oldu .
Deli Namık: Harika bir sunum ! Çok beğendim. Yemeklere olan tepkiniz özellikle sen Mira bayıldım. Öncelikle yemeklere önyargı ile yaklaşmışsın daha sonra tatlarını çok beğenmişsin.
Mira :Biraz öyle oldu hocam .
Deli Namık: Tamam 100 puanı hak ettiniz .
Rüzgar: Teşekkürler hocam.
Mira :Teşekkür ederiz.
Deli Namık: Sıradaki çift Esila ile Aras .
Mira ile Rüzgar yerlerine geçtikten sonra Esila ile Aras ı çağırdı. Onlarda aynı şekil tahtaya kaldırıp anlatmaya başladılar.
Aras :Biz üç tane hayvanat bahçesi gezdik . Ama Esila Hanım' ın hayvan fobisi sayesinde çok zor oldu ama bir şekilde başardık.
Esila :Ama ne yapayım korkuyorum.
Deli Namık: İşte bu yüzden size bunu verdim . Senin hayvan korkunu yenmen gerekliydi .
Esila :Ne yani şans eseri değil mi ?
Deli Namık: Hadi bakalım anlatmaya başlayın.
Aras :İlk hayvanat bahçesine gittiğimizde küçük bir maymun gördük. İlk ben yanına gittim . Daha sonra Esila 'yı yanıma zorla aldım. Bir muz verdim. Esila da yine zorla verdi . Daha sonra yavaş bir hareketle maymunun kafasını okşadı. Daha sonra hayvanat bahçesindeki tüm hayranları gezdik .
Esila :Ben gezerken çok tatlı gri renkte bir tavşan gördüm. Yanına gidip ...
Esila heyecanlı bir şekilde hem de el hareketleri ile anlatmaya başladı. Ona nasıl yem verdiğini başını okşadığını ve onunla fotoğraf çekildiğini anlattı. Diğer hayvanlara nasıl tepki verdiğini aslana olan tepkisini anlattığında gülmekten ölmüştük. Aslanı ilk gördüğü zaman Aras' ın kucağına atlamış. Tabii ki bunu Aras anlattı. Esila' ya bakarak anlattığında Esila ise sinirden köpürdü. Daha sonra bitirdiğinde onlara da aynı şekilde yüz verdiklerinde sırayla bizim gruptan Deniz ile Poyraz ikilisini çağırdı .
~~~~~~~~~~~~~~~
Teneffüse girdiğimizde hepimiz kantinde oturmuş 2 gün sonra olan müzik yarışması ile ilgili konuşuyorduk .
Esila :Kıyafetleriniz hazır mı ?
Mira :Biz Deniz ve Meloş ile aynı anda alışverişe çıktık. Yani aldık. Asıl siz aldınız mı ?
Esila :Ben aldım ama Gece' yi bilmem .
Gece :Ben almadım bana önceden hediye gelen elbiseyi giyeceğim ilk defa .
Poyraz :Peki biz bu elbiselerin boyutunu öğrenebiliyor muyuz?
Meloş:Tabii ki hayır.
Uras :Ama kısa değil de mi meleğim?
Deniz :Bize göre ideal boy.
Aras :Yandık o zaman onlara göre ideal boy kısadır kesin .
Buğra: Kendinizi kasmayın oğlum bizde onlara müzik yarışmasında vereceğimiz sürprizi söylemeyiz olur biter .
Rüzgar: Haklısın Buğra.
Esila: Ne sürprizi?
Aras: Adı üstüne sürpriz söylenmez.
Meloş :Ama bari Esila' ya söylemeseydiniz şimdi bizi sabaha kadar uyutmaz ya da sizi .
Uras :Neden ki ?
Mira :Esila' ya ne zaman sürpriz desek burnumuzdan getirir illa bir şekilde öğrenir.
Poyraz :O biraz sıkar .
O sırada kantinin girişinden Baran ve Hilal göründü. Bu ikisi neden yan yana ki ? Yoksa yeni bir çift mi aramıza katılıyor?
Baran: Selam millet !
Gece: Selam bro !
Hilal :Merhaba oturabiliriz di mi ? Baran biraz kabalık etti .
Deniz :Tabii ki ne demek oturun Hilal .
Esila :Siz ne iş?
Hilal :Şey ...
Baran: Uzatmayalım biz sevgili olduk.
Aras :Tebrik ederiz oğlum.
Baran :Sağol .Gece sana birşey söyleyeceğim.
Gece :Seni dinliyorum.
Baran :Hani bu Haluk Bey' in bizim yaşlarımızda bir oğlu var . Hasta ve yurtdışına gitmişti.
Esila :Evet .
Baran :Oğlunun hastalığını iyileştirememişler.
Mira :Bundan bize ne ?
Deniz :Ben anladım eğer başarılı bir doktor bulup iyileşmesine yardımcı olursak siz bu boks maçı şeyinden kurtulabilirsiniz.
Hilal :Aynen öyle.
Aras :Peki bu doktoru nereden bulacağız?
Rüzgar: Hastalığı ne iki?
Baran :Bir şekilde etraftaki en ufak sesten rahatsız oluyor. Bir ses duyduğunda deli gibi davranıyor.
Gece :O zaman bize çok başarılı bir beyin cerrahi lazim . Çünkü sorunun kaynağı beyin gibi duruyor .
Buğra :Olabilir. Peki tanıdığınız var mı beyin cerrahi ?
Hepimiz düşünmeye başladığımızda benim aklıma bir fikir geldi .
Meloş: Ben buldum. Bence ameliyata Hilal in amcası ünlü Profesör Doktor Mustafa Dönmez girsin .
Hilal :Tabii ya nasıl unuttum amcam bu ameliyatın altından kalkabilir ve sorunun ne olduğunu bulabilir .
Esila : O zaman çıkışta senin amcanın hastanesine gidiyoruz.
●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●
Merhaba arkadaşlar!
Söz verdiğim gibi bölümü attım. Sezon finaline son 1 bölüm. Bir aksilik çıkmaz ise .
Inşallah bölümü beğenirsiniz kısa oldu ama .
Oy ve yorumlarınızı dört gözle bekliyorum.👍👍❤❤
Bir sonraki bölümde görüşürüz. 🙋🤗🙋🤗🙋🤗
ŞİMDİ OKUDUĞUN
5 BELA
Novela JuvenilBu fani dünyada herkes bir şeyler ile sınanır. Bu kimi zaman aile, kimi zaman bir evlat ve kimi zaman ise gelecektir. Tabii bu kişiden kişiye değişir. Hayat , zorlu bir sınavdır adeta . Seni oradan oraya sürükler ve tahmin etmeyeceğin yerlere ve n...