*Gece Barkın
Kapının önüne geldiğimizde Esila ile birbirimize baktık. Çok anlaşılıyordu yüzümüzdeki fondöten resmen parlak ışık toplarına döndük. Pırıl pırıl parlıyoruz.Esila ' ya dönüp konuşmaya başladım.
Gece :Esila yüzümüzdeki fondöten çok belli oluyor .Ama biz söylemeyelim belki fark etmezler . Eğer anlarlarsa o zaman söyleriz nasıl fikir?
Esila :Bence de en mantıklı fikir hadi sen yine de sürersin fondoten garipsemezler ama bende garip garip bakarlar. Ayrıca yüzümü çok yağlı hissediyorum.
Gece :Aynen sanki yüzümü yağ ile yıkamış gibi . Neyse hadi ben zili basayım.
Elimi hemen siyah kapının yanındaki kırmızı renkli zile bastım. Aradan birkaç saniye geçince kapı açıldı. Kapıyı açan Mira idi . Bizi gördüğüne sevinmiş gibi bir hali vardı.
Mira :Hoşgeldiniz canlarım benim ! Nerdeydiniz siz be ?! Aa ! Küçük Prenses Derin hanım da burdaymış.Hadi içeri geçin.
Mira nın sorularını cevaplamadan içeri geçtik. Salona baktığımda diğer erkeklerde buradaydı. Zaten burayı bayağı benimsediler . Allah 'ın her günü buradalar .Şimdi onlarda var nasıl açıklayacağız? Inşallah anlamazlar .Onlara baktığımda bize tuhaf bakıyordu. Hemen üçlü koltuğa ben, Esila ve Derin oturduk .Yüzümüze garip bakıyorlardı. Anladılar galiba .
Aras :Sizin yüzünüz neden parlıyor?
Buyur burdan yak. Düşün Gece düşün kafamı tavana kaldırıp baktığımda akılda yanan ampul ile onlara döndüm.
Gece :Aras şey lambanın altında oturuyoruz ya ondandır .
Esila :Evet ışık yüzümüze vuruyor ya.
Aras :Bana öyle gelmedi ama neyse ...
Mira :Ben size içecek birşeyler getireyim .
Esila :Iyi olur vallaha yandım
Rüzgar :Bu havada ?
Esila :Biz spor yaptık üstümüzdeki kıyafetlerden anlaşıldığı üzere .
Poyraz :Anladık da işiniz bu muydu ?
Gece :Evette herkes neden bizi sorguya çekiyor?
Buğra: Söylediğiniz yalan pek mantıklı gelmiyor .
Esila :Ne yalanı be !?
Derin: Evet anne ay pardon abla bana hep gelicem diyorsun gelmiyorsun Baran abide zaten sakat yatakta yatıyor ama bugün beni Arkey' in evine götürdüğün için seni affediyorum .
Meloş: Arkey kim kız ? Yeni enişte mi ?
Mira :Kolalar geldi .
Şükür Mira imdadımıza yetişti. Bu ne ya ?! Habire soru soruyorlar. Esila ' ya baktığımda rahatlamış bir ifade vardı yüzünde .Mira tepsi ile kolaları getiriyordu . Bayağı bardak vardı ve eli titriyordu bari dökmese.
Deniz :Dikkat et Mira düşürme sakın!
Mira :Ben sakar mıyım ki ? Burada tek bir sakat var o da Gece . Neyse önce misafirler siz daha yeni gelmiştiniz .
Gece ;Ben sakat değilim.
Meloş :Tabii tabii bizde yedik .
Mira bize tepsi ile gelirken tam bize vereceği zaman ayağı halıya takıldı ve tüm tepsideki kolalar benim ve Esila' nın üstüne döküldü.
Gece ,Esila :Ayy !!
Salondaki herkes buna Derin de dahil hepsi gülüyordu. Sinirle Mira 'ya döndüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
5 BELA
Roman pour AdolescentsBu fani dünyada herkes bir şeyler ile sınanır. Bu kimi zaman aile, kimi zaman bir evlat ve kimi zaman ise gelecektir. Tabii bu kişiden kişiye değişir. Hayat , zorlu bir sınavdır adeta . Seni oradan oraya sürükler ve tahmin etmeyeceğin yerlere ve n...