Pov Ronald
"Goedemorgen lieverd!" zeg ik, en ik geef mijn vrouw een kus. Ze glimlacht en geeft me mijn eten. "Goedemorgen schat, veel plezier op werk!" zegt ze, ik glimlach en daarna loop ik ons huis uit. Op weg naar mijn werk. Ik stap in mijn auto en rijd naar mijn werk toe.Op mijn werk aangekomen word ik begroet door Stacey en Koen. Ik ga aan mijn bureau zitten en begin aan mijn belangrijke zaken.
Na het werk zeg ik iedereen weer gedag. "Fijne dag!" zegt Stacey nog, en ik rijd naar huis.
Thuis aangekomen begroet Ellie mij meteen weer. "Welkom terug schat, we eten patat!" "Lekker!" zeg ik, en ik geef Ellie een kus, daarna hang ik mijn jas op en ga ik eten.
Na het eten kijken we nog even South Park met z'n tweeën en dan gaan we slapen.
"Slaaplekker." hoor ik nog, en daarna val ik in slaap.
***
-Droom Ronald-
"R...Ronald." zegt de jongen zenuwachtig. Ik glimlach naar hem, hij is heel wat kleiner dan mij, maar ziet er best volwassen uit. "Wat is je naam?" vraag ik aan hem. "Pascall." zegt hij. "Hoi Pascall! Hoe gaat het?" Pascall bijt op zijn lip, en zucht. Hij hoort achter zich mensen fluisteren dat hij moet opschieten, ik hoor het ook. Ik buig een beetje naar hem toe. "Neem alle tijd, het geeft niet." fluister ik. Pascall glimlacht en omhelst me. "Dankje!" zegt hij blij. "Mag ik een foto, en op je rug misschien?" vraag ik, ik pak mijn eigen telefoon. "Wat vind je ervan dat ik hem op Insta zet?" vraag ik. Pascall straalt en knikt. "Als je thuis komt staat hij erop, dat beloof ik." ik open mijn camera en Pascall springt op mijn rug. Ik maak een leuke foto, daarna gaat Pascall weer van mijn rug. "Wil je mijn nummer? Ik vind je erg aardig." zeg ik. Pascall kijkt me geschrokken aan. "Nee?" vraag ik pesterig. "NEE NEE JAWEL IK WIL HET!!" schreeuwt Pascall een beetje in paniek, iedereen kijkt hem raar aan, waardoor hij bloost. "Geef je telefoon maar." lach ik. Hij doet wat ik vraag en ik zet mijn nummer erin, als 'Blobby'. Wanneer Pascall het ziet moet hij lachen om de naam, weer omhelst hij me. "Dankjewel." fluistert hij, daarna loopt hij weg. Ik zie veel potentie in deze jongen, ik zie ernaar uit om hem beter te leren kennen.
-Eind droom-
***
Ik word wakker, het is nog vroeg. De droom voelde zo echt! Ellie wordt naast me ook wakker en geeft me een kus. "Goedemorgen lieverd." zegt ze. Ik glimlach en stap uit bed, de droom blijft nog wel vastzitten in mijn hoofd. Wie is die jongen? En waarom komt hij me zo bekend voor? Ik kleed me aan, net als Ellie. Daarna ga ik naar beneden en eet ik wat. Ellie geeft me mijn eten en geeft me een kus. "Veel plezier op werk!" zegt ze, daarna ga ik naar buiten en ga ik naar mijn werk.
Als ik werk aan kom zie ik weer Stacey en Koen samen lopen. Ik negeer het en ga aan de slag met mijn werk.
'S avonds ben ik klaar met mijn werk en ga ik naar huis. "Fijne dag!" hoor ik Stacey roepen.
Als ik thuis ben parkeer ik de auto en loop ik naar binnen. "Welkom terug schat, we eten boerenkool." zegt Ellie, en ze zoent me als ik mijn jas heb opgehangen.
Ik ben al moe en besluit om al te gaan slapen. "Slaaplekker." zegt Ellie als ik naar boven loop.
Al snel daarna val ik in slaap.
***
-Droom Ronald-
"PASCALL HOUDT VAN ALLE KLEINE KINDEREN!!" schreeuwen we met alle jongens via Skype. Pascall vloekt wat en ik moet lachen. "You mad bro?" vraag ik, en ik beuk Pascall van de baan in GTA. Hij schreeuwt boos tegen me en iedereen moet lachen, waaronder gelukkig ook Pascall.
Na de opnames blijven we nog even praten, totdat iedereen heeft opgehangen en alles Pascall en ik er nog zin. "Je was toch niet echt boos op me?" vraag ik. Pascall lacht en doet zijn goede microfoon aan. "Op jou kan ik toch niet boos zijn!" zegt hij. Ik bloos, waarom bloos ik nou, hij is gewoon een goede vriend van me, meer niet, en dat zou ook nooit gebeuren. "Het is zeker spijtig dat het uit is met je vriendin." hoor ik Pascall zeggen. "Ze moest eens weten wat voor een kans ze heeft laten lopen." en ik hoor Pascall grinniken. Weer bloos ik. "Ach jij! Je bent nog een maagd!" zeg ik pesterig. Pascall mompelt iets en daarna moeten we allebei lachen.
Pascall en ik hadden na een tijdje onze facecam's aangedaan en gekke gezichten getrokken, ook hadden we soms iets laten zien dat we vonden. Ik balanceerde een van mijn knuffels op mijn hoofd en Pascall drumde met twee flesjes op zijn bureau. Ik heb soms wat screenshots gemaakt, leuk om later weer over te lachen natuurlijk.
-Einde droom-
***
Weer word ik wakker met een raar gevoel. Het is hetzelfde persoon, die Pascall, hij ziet er hetzelfde uit, alleen niet zo zenuwachtig, net een beste vriend van mij. Het lijkt wel een herinnering die je zou vertellen aan je kinderen later.
Ellie slaapt nog en ik stap uit mijn bed, ik kleed me aan en ga naar beneden eten maken voor nu en voor op het werk. Als ik weg wil gaan komt Ellie beneden, aangekleed en al. "Goedemorgen." mompel ik. "Goedemorgen schat! Veel plezier op werk!" en ze geeft me een kus. Ik haal mijn wenkbrauw op. Zei ze dat gister ook niet, en eergisteren? Ik negeer het en ga dan op weg naar mijn werk.
----------------------------
:3
JE LEEST
Lost - Ronscall - Voltooid
Fanfiction7e boek, verdrietig maar leuk XD Wat als je ontvoerd wordt. Mensen komen er te laat achter, en dan ook nog eens verliefd wordt, maar niet zomaar verliefd, maar op je ontvoerder. Je zou denken, wat een goedkoop verhaal. Maar het is niet zo maar iets...