Μια εβδομάδα αργότερα
Στέκομαι στριμωγμένος ανάμεσα σε άλλους συμφοιτητές και μη δίπλα στον πίνακα ανακοινώσεων της σχολής. Αυτό που ενδιαφέρει προσωπικά εμένα είναι ένα λαχανί χρώματος τετράγωνο χαρτί που είναι καρφιτσωμένο πάνω από όλες τις άλλες ανακοινώσεις. Και φυσικά έχει να κάνει με το ποιους τελικά επέλεξαν οι καθηγητές για την παράσταση.
Την ώρα που θέλω να αρχίσω να γελάω με τα αποτελέσματα νιώθω ένα χέρι να ‘προσγειώνεται’ στον ώμο μου.
«Χει βγήκανε τα αποτελέσματα; Ποιους πήρανε;» τσιρίζει η Βάνα στο αυτί μου για να ακουστεί ανάμεσα στο μπουλούκι των μαθητών γύρω μας.
«Απλά δεν θα το πιστεύεις!» της απαντάω.
Ρίχνει μια ματιά όλο ενδιαφέρον στον πίνακα και μετά αρχίζει να γελάει. «Θεέ μου ο Λασκαρίδης πήρε τον Σπύρο για αναπληρωτή της Ιουλίας! Χα!» λέει και με σκουντάει ενθουσιασμένη.
Ναι τα αποτελέσματα είχαν ως εξής: Ο πούστης ο Λεωνίδας όπως το είχα υποψιαστεί πήρε το ρόλο του Ρωμαίου όμως εγώ πήρα τον ρόλο του αναπληρωτή, που σημαίνει ότι αν γίνει κάτι θα παίξω εγώ τον Ρωμαίο. Τον ρόλο της Ιουλιέτας θα αναλάβει η Ιουλία αλλά αναπληρωτής της θα είναι ο Σπύρος. Ειλικρινά θέλω να το δω αυτό αν συμβεί…
Βάζουμε μαζί τα γέλια με την Βάνα και πάμε στην καφετέρια.
***
«Και τι σκοπεύεις να κάνεις ρε Μιχάλη; Η τύπισσα σε έχει φλομώσει στο ψέμα μου φαίνεται.» μου λέει με απόλυτη σοβαρότητα η Βάνα η οποία έχει παραγγείλει χυμό πορτοκάλι αντί για τον συνηθισμένο της πρωινό φραπέ και αυτό με ανησυχεί.
«Και σε ξαναρωτάω Βάνα, είσαι εντάξει χρυσό μου;» την ρωτάω σκανταλιάρικα ωστόσο με ειλικρίνεια.
«Προσπαθείς να αποφύγεις το συγκεκριμένο θέμα ή μου φαίνεται;» με ρωτάει και σταυρώνει τα χέρια στο στήθος της.
«Γιατί όχι το συνηθισμένο καφεδάκι σου;»
«Θα σκάσεις να λες άσχετα πράγματα και να περάσεις καμιά φορά στα σχετικά;»
«Και ποια είναι αυτά;»
«Αυτά που σε ρωτάω φυσικά!» απαντάει σε έναν τόνο στη φωνή της λες και προσβλήθηκε από την ερώτησή μου.
Κάνω το καλαμάκι μου μερικές σβούρες πέρα-δώθε στο ποτήρι μου και πραγματικά αποφεύγω να αγγίξω το συγκεκριμένο θέμα γιατί αν και είναι κολλητή μου ειλικρινά στο ζήτημα με την Ηρώ μου τα έχει κάνει καραμελωμένα τσουρέκια με γέμιση μερέντα.
BẠN ĐANG ĐỌC
Το πορτοκαλοκόριτσο (TYS_GR)
Teen FictionCopyright © 2014. All rights reserved. Νομίζω πως εκείνη η μέρα ήταν η πιο διαφορετική και η πιο διασκεδαστική μέρα της ζωής μου. Αν και ήταν η μέρα του Αγίου Βαλεντίνου και εγώ δεν είχα κοπέλα, νομίζω πως περνούσα μια χαρά χωρίς καρδούλες και αρκου...