Η αλήθεια είναι πως προσπαθούσα να βρω εδώ και μέρες την Ηρώ αλλά δεν την έβρισκα στο κινητό. Το είχε κλειστό και η αλήθεια είναι πως όλο αυτό το κρυφτούλι αντί να με εκνευρίσει με ανησυχούσε. Η ψυχολογία της δεν ήταν και η καλύτερη και δεν ήξερα καν τι θα μπορούσε να κάνει.
Μια Δευτέρα πρωί μετά το πρωινό είδα ότι μου έλειπαν τσιγάρα και σηκώθηκα για να πάω στο περίπτερο που βρισκόταν ακριβώς απέναντι από τη πολυκατοικία που έμενα. Αν και έκανε κρύο, είχε λιακάδα και αρκετός κόσμος κυκλοφορούσε στους δρόμους. Έτρεξα σχεδόν στο περίπτερο και χαιρέτησα τον ηλικιωμένο περιπτερά, τον κύριο Θανάση ο οποίος σήμερα δεν ήταν και τόσο ευδιάθετος όπως τον είχα συνηθίσει.
“Συμβαίνει κάτι κύριε Θανάση;” τον ρώτησα από καθαρό ενδιαφέρον.
Φάνηκε να διστάζει πριν μου πει.
“Να... μου έφεραν τις εφημερίδες χθες... και... όχι ότι είμαι απολύτως σίγουρος αλλά αναγνώρισα μια κοπέλα σε ένα πρωτοσέλιδο.”
Συνοφρυώνονταν.
“Τι εφημερίδα ήταν; Από αυτές τις κουτσομπολίστικες;”
“Όχι, όχι... σοβαρή εφημερίδα. Αλλά... δεν είμαι σίγουρος αλλά νομίζω πως σε έχω δει μαζί με αυτή τη κοπέλα.”
“Ποια είναι; Η Βάνα;”
“Α, όχι η Βάνα. Δεν ξέρω το όνομά της αλλά σε έχω δει να έρχεσαι συχνά μαζί της. Αλλά να, κοίτα και μόνος σου. Σε κείνη εκεί” μου έδειξε μια εφημερίδα που κρεμόταν μαζί με πολλές άλλες για να μπορεί να τις διαβάζει ο κόσμος.
Πλησίασα και κοίταξα προσεκτικά τη πρώτη σελίδα από όλες και μου κόπηκε η ανάσα για μια στιγμή από αυτό που είδα σε μία. Την άρπαξα από το μανταλάκι της και χωρίς να πω άλλη κουβέντα, πλήρωσα για τα τσιγάρα και την εφημερίδα και έφυγα όσο πιο γρήγορα μπορούσα για το σπίτι.
Μόλις μπήκα μέσα φουριόζος, κάθισα αμέσως στον καναπέ και άνοιξα την εφημερίδα στη σελίδα που θα βρισκόταν το άρθρο.
“Το απόγευμα του Σαββάτου μια νεαρή γυναίκα αποπειράθηκε να δώσει τέλος στη ζωή της πέφτοντας από μια ταράτσα πολυκατοικίας πέντε ορόφων. Ευτυχώς το πλήθος που συγκεντρώθηκε για να παρακολουθήσει τις κινήσεις της άτυχης κοπέλας πρόλαβαν να ειδοποιήσουν ειδικούς οι οποίοι έκαναν την πτώση της ανώδυνη. Τώρα νοσηλεύεται στο νοσοκομείο της περιοχής για προληπτικούς λόγους. Μάρτυρες που ήξεραν την κοπέλα το όνομα της οποίας είναι Ηρώ Γαλανοπούλου, είπαν πως τελευταία αντιμετώπιζε ψυχολογικά προβλήματα και ίσως γιαυτό έκανε αυτή την τρομακτική πράξη που συντάραξε την πόλη μας”
KAMU SEDANG MEMBACA
Το πορτοκαλοκόριτσο (TYS_GR)
Fiksi RemajaCopyright © 2014. All rights reserved. Νομίζω πως εκείνη η μέρα ήταν η πιο διαφορετική και η πιο διασκεδαστική μέρα της ζωής μου. Αν και ήταν η μέρα του Αγίου Βαλεντίνου και εγώ δεν είχα κοπέλα, νομίζω πως περνούσα μια χαρά χωρίς καρδούλες και αρκου...