Κεφάλαιο εικοστό-έκτο

1.3K 160 19
                                    

 Πέρασαν δυο βδομάδες από τον καβγά μου με την Βάνα και συνεχίζουμε να μη μιλιόμαστε. Η Βάνα αποφεύγει και εμένα αλλά και τον Σπύρο –προφανώς αυτό συμβαίνει εξαιτίας της σαχλαμάρας που ξεστόμισα. Ωστόσο δεν κάνω ούτε εγώ κάποια προσπάθεια να τα ξαναβρούμε.

 Στην αρχή της τρίτης βδομάδας, στο μάθημα που είχαμε στο μικρό αμφιθέατρο της σχολής και παρακολουθούσαμε την πρόβα της καινούριας παράστασης που θα ανέβαινε το καλοκαίρι, ο Σπύρος που καθόταν δίπλα μου δεν άντεξε και με ρώτησε σχετικά.

«Τι συμβαίνει με σένα και την άλλη;»

«Τι συμβαίνει;» τον ρωτάω λες και δεν με ενδιαφέρει καθόλου το ζήτημα.

«Δε μιλιέστε!»

«Α. Τίποτα.»

«Ε, τι τίποτα; Εσείς μεταξύ σας κάνετε περισσότερη παρέα από ότι με μένα και τώρα δεν ανταλλάζετε ούτε καλημέρα. Τι έγινε;»

«Απλά η Βάνα ανακατεύτηκε στα προσωπικά μου, κάτι που ξέρει πως δεν γουστάρω καθόλου.»

 Του πήρε μόλις δύο δευτερόλεπτα να το πιάσει. Ανακάθισε ζωηρά στη θέση του.

«Έλα ρε! Έγινε κάτι με αυτή την barwomanπάλι; Μόνο για αυτήν σκοτώνεστε πάντα!»

«Ε… ναι. Ίσως και να έχει σχέση με αυτήν.»

«Ρε μαλάκα εσύ δεν τα έχεις ακόμα με εκείνη τη μικρούλα; Ρε μπαγάσα μόλις σου έκατσε η μικρή, βαρέθηκες και βρήκες γκόμενα;»

«Απλά έτυχε να συναντηθούμε με την Ηρώ και η Βάνα το έκανε θέμα.»

«Ωραία με σένα αλλά με μένα γιατί δεν μιλάει;»

 Ανασήκωσα απλά τους ώμους μου χωρίς να πω κάτι. Αν έλεγα τι πραγματικά είχε γίνει, θα με έβριζε και θα είχε και δίκιο.

 Μετά τη σχολή έφυγα για να συναντήσω την Ηρώ. Την έβλεπα σχεδόν καθημερινά και όταν επιτέλους δεν μας ενόχλησε κανείς ολοκληρώσαμε την επανασύνδεσή μας όμως η διάθεση της Ηρώς δεν άλλαξε καθόλου. Ήταν σχεδόν πάντα στεναχωρημένη και τις περισσότερες φορές έκλαιγε.

 Όταν έφτασα στο σπίτι μετά από μερικά λεπτά ήρθε και η Ηρώ και δυο ώρες αργότερα ενώ μας έφτιαχνε καφέ, άκουσα το κινητό μου να χτυπάει. Καλούσε η Κάσσια και έπρεπε να απαντήσω για να μην κινήσω τυχών υποψίες. Η αλήθεια είναι πως έτρεμα το γεγονός να της έχει αποκαλύψει την αλήθεια η Βάνα όμως όταν μιλούσαμε με την Κάσσια στο τηλέφωνο δεν είχε εκφράσει καμία διάθεση να ξεκαθαρίσει πράγματα.

Το πορτοκαλοκόριτσο (TYS_GR)Место, где живут истории. Откройте их для себя