Genç adam merdivenleri koşarak indikten sonra anne ve babasının resminin önünde saygıyla eğilerek selam verdi ve hemen dışarı çıktı. Bir yandan saatine bakarken diğer yandan koşmaya çalışıyordu. Eğer biraz daha oyalanırsa işe geç kalacaktı. Işıklarda beklerken aynı zamanda yerinde sayıyordu. Yeşil ışık yanınca insan selinin arasından koşarak karşıya geçti. Biraz ilerledikten sonra durağın yanından sağa döndü ve çalıştığı kafeye ulaşmıştı. İçeri adımını attığı gibi saatine baktı.
Daha beş dakikasının olduğunu görünce derin nefes aldı ve çalışma önlüğünü almak için tezgâhın arkasına geçti. Diğer iş arkadaşları da gelmeye başlamıştı. Hepsine selam verdikten sonra gelmeye başlayan müşterileri karşılamaya başladı.
Batmaya başlayan güneşin son damlaları kafenin içini aydınlatmaya çalışırken genç adam saatini kontrol etti. 10 saniye içinde kapıdan girecek kişiyi beklemeye başladı.
10
9
8
7
6
5
4
3
2
1
DİNG
Kapının açılınca çalan küçük zili ile muhteşem gülümsemesini takındı ve gelen kişiyi karşılamaya gitti. İş arkadaşları arkasından kıkırdarken elindeki menüyü sarışın adama uzattı. Sarışın olan eline alıp inceledikten sonra her zamanki gibi limonlu cheesecake ve sade kahve istemişti. Siparişi hazırlamaya tezgâhın arkasına giderken sırıtmaya devam ediyordu. Sarışın adamın ise surat ifadesi aniden değişmişti. Camdan dışarıya, belli bir noktaya odakladığı bakışlarını masaya konulan tabağı sesi ile geri çekmişti. Tekrar karşısındaki adama gülümsedikten sonra cheesecakeinden biraz alarak yemeğe başladı.
Genç adam diğer arkadaşları ile vedalaştıktan sonra ceketini alarak kafeden ayrıldı. Durağın yanından dönerken gördüğü kişi ile şaşkın bakışlarını saklayamamıştı. Karşısındaki kişi ona gülümserken kendini toparladı ve o da gülümsedi.
"Merhaba." sarışın olan adama yalaştığında konuşmayı başlattı.
"Merhaba." ikiside birbirine bakarken ilk kim açılacak diye bekliyorlardı.
"Ihm, ben, şey... Geç olduğu için seni eve bırakabileceğimi düşündüm. Tabii sende istersen." sarışın olan sağ eliyle ensesini kaşırken söyledi. Kekelemesine kendiside şaşırırken diğeri onun bu haline kıkırdamıştı.
"Benim için sorun olmaz. Bu arada ben Luhan." elini tokalaşmak için uzakırken harika gülümsemesi yüzünden ayrılmamıştı.
"Biliyorum. Bende Sehun, Oh Sehun." minik eli sıktıktan sonra arkasındaki siyah arabanın kapısını açtı ve diğerinin geçmesi için yol verdi.
Minik beden arabaya bindikten sonra rahat koltukta iyice yayılmıştı. Sarışın olan araca bindikten sonra diğerinin bu mayışmış haline gülmüştü. İkiside konuşmazken on dakikalık yürüme mesafesinde olan evine kısa sürede varmışlardı. Minik adam adresini söylemediği halde evini bilen adama şaşkınlıkla bakmıştı. Diğeri ise ona gülümsemekle yetindi. 'Tanrım, ne kadar gülümsedim bu gün.' diye içinden geçirirken karşısındakinin konuştuğunu son anda fark etmişti.
"Beni bıraktığın için teşekkür ederim. O zaman, görüşürüz." dedi ve araçtan inerek evine hızla yürümeye başladı. Arkası dönük olduğu halde sanki kızarmış yüzünü görecekmiş gibi başı eğik yürüyordu. Önündeki kapıyı kafasını çarpınca fark etmişti. Kendi haline küfrederken cebinden anahtarı çıkardı ve kapıyı açarak içeri girdi. Sarışın olansa onun bu sevimli hallerine yine gülmüştü.
Açılan kapının sesini duyan iki beden yaptıkları işi bırakmış, kafalarını sesin geldiği yöne çevirmişlerdi. İçeri geçen beden tam karşılarına geçmiş, tekli koştuğa kurulurken geldiğinden beri gülümsüyordu.
"Jongin, bu hali beni korkutuyor. 20 yılın sonunda onu beklemeye dayanamadı ve delirdi bence." Jongin cevap vermeden karşısındaki sarı kafaya bakıyordu.
"Yahh! Poker Face Sehun, sonunda tahtaları sıyırdın mı yoksa 20 yılın sonunda bir gelişme mi oldu?" Sehun hala gülümserken ayağa kalktı ve şöminenin yanındaki dolaba giderek bir içki aldı ve bardağa koyarak yerine oturdu. Elindeki içki dolu bardak ile karşısındaki koltukta üst üste binmiş, bedenlerinin üst kısmı çıplak ve boyunları ile dudakları kızarmış çifte bakıyordu.
"Hayır Soo, delirmedim ve evet Kai, bir gelişme oldu. Onunla konuştum."
"Ha-ha-ha, ne büyük gelişme ama! Siz çoktan konuştunuz, hatırlatırım. 'Hoşgeldiniz.' 'Ne isterdiniz? ' 'Bir kahve lütfen.' 'Afiyet olsun.' 'Teşekkürler.' Bu da konuşmaya girer. "
"Kastettiğim bu değil Soo, onu evine bırakmayı teklif ettim ve oda kabul etti."
"Sonuç? Eve götürünce yattınız mı?" Kai heyecanla sorarken biraz daha öne doğru eğilmişti ve bu eğilmeyle kucağındaki bedene sürtünmüş oldu. Soo minik bir inleme bırakırken diğer ikisi aldırmamaya çalıştı.
"Hayır, yatmadık. Onu bıraktım ve geri döndüm."
"Siktir! Ben Kyungsoo ile ilk karşılaştığımda yaptığım tek şey özel bir oda kiralamak ve yorulana kadar onu becermekti."
"Bende Luhan ile karşılaştığımda o 5 yaşında olmasaydı ve ikimizde o 20'li yaşlarındayken barda tanışmış olsaydık şu anda böyle olmazdı." Sehun derin bir iç çekerken koltuğuna yayıldı ve içkisini yudumladı.
Sonunda sıkıntıyla nefesini verip yorganı üzerinden çekerken pijamanın altından belli olan kalkmış penisine baktı. Her akşam yatarken aklına adının Sehun olduğunu bugün öğrendiği sarışın adam geliyordu ve sonuç; kalmış bir penis, kendini rahatlatmaya utandığı için acı içinde zar zor uyumak zorunda olması ve sabah ıslak iç çamaşırla uyanması... İlk başlarda alışkın olmadığı için iç çamaşırlarına dokunmamıştı ve hepsi çöpü boylamıştı. Şimdi ise hepsini makinaya tıkacak gücü kendinde bulmuştu.
Aklına ne zaman o gelse bedeninde değişmeler oluyordu. Özellikle alt kısımlarında... Bugün ise aynı arabada yanyana duracak kadar yakın olmaları onu daha kötü hale sokmuştu. Tekrar ilgi bekleyen dostuna baktıktan sonra yorganı tekrar üzerine çekti ve uyumaya çalıştı.
~~Öncelikle hikayemi okuduğunuz için teşekkür ederim. Bu benim ilk fic denemem, bu yüzden umarım ilk bölümü beğenmişsinizdir ve devamınıda beğenirsiniz. Hikayem hakkında ufak bir bilgi vermek gerekirse ileriki bölümlerde bol smut olacağını düşünüyorum. Eğer fic okuduğunuz halde smut sizi rahatsız ediyorsa zaten bölümlerin başında uyaracağım, o bölümleri atlarsınız. Ayrıca tek bir çifte de sadık kalmayacağım. Yani diğer ficlerden biraz - çift konusunda- farklı bir fic olacak bu. Eğer ikili çiftler dışındakiler sizi rahatsız ediyorsa bu hikaye istediğiniz gibi olmayacak. Teşekkür ettim, bilgi verip uyarımı da yaptım. O zaman geriye bir şey kalmadı. Sonraki bölümde görüşürüz... ~~