Sehun kucağında yatan bedenin bal rengindeki açık renk saçlarını okşarken uyuyan, masum yüzünü izliyordu. Biraz daha okşadı ve kucağından kaldırarak yatağa yatırdı. Açık renk saçları siyah kumaşın üzerine dağılmış bir şekilde dururken o kadar masum görünüyordu ki Sehun onu kilitler altında, dünyanın pisliklerinden korumak istiyordu. Siyah kotunu giydikten sonra yatağın ucuna oturarak miniğin saçları ile oynamaya başladı. Luhan ise memnun olmuş mırıltılar çıkararak yatağın içinde iyice kedi gibi kıvranıyordu.
"Şimdi ne olacak sence?"
"Biliyorum. Belki Sehun onu kendisine bağlamıştır ve eve gidince grup yaparız."
"Aklın fikrin sex değil mi Kim Sapık Jongin."
"Ben grup buluşmasından bahsediyorum Soo, burada asıl sapık olan sensin." Kyungsoo cevap vermeyerek esmer tenin üzerinde elleri ile şekiller çiziyordu. Baş parmağı ile sertleşmiş göğüs uçlarında oynuyordu.
"Beni tahrik etmeye mi çalışıyorsun, bebeğim?" Kai sırıtarak sorunca diğeri de aynı şekilde karşılık verdi.
"Öyle olduğunu biliyorum." Kai yumuşak ve şekilli dudaklara yapışırken ellerini aşağıya indirmeye başladı. Dolgun kalçalara ulaşınca yoğurarak sıkmaya başladı. Kyungsoo ağzına inlerken bir an bile dudaklarını ayırmadı. Kai iki parmağını sıcak deliğe sokmaya başladığında Soo altında yatan bedene sürtünmeye başladı.
"Eve dönelim. Luhan seninle tanışmadı. Tam olarak benimle de tanışmış sayılmaz." dedi Soo, hiç ayrılmak istemediği dudaklardan ayrılırken.
Luhan uyandığında odada tek olduğunu gördü. Oturmaya çalıştığında kıçına saplanan acı ile milim hareket edemedi. Sehun odaya girdiğinde Luhan'ı uyanmış ve yüzünü buruştururken buldu.
"Sehun, popom acıyor!" Luhan şikayetlenirken Sehun yanına giderek miniğine sarıldı.
"Şimdi duş alalım. Çıkınca yemek yer, ardından ilaç içersin." Luhan usulca başını sallayınca Sehun onu kucağına aldı. Saten çarşaf üzerinden kayınca tekrar çıplak kalmıştı. Luhan utancından kızaran yüzünü saklamak için kafasını Sehun'un boynuna gizledi.
Banyoya geldiklerinde Sehun miniği lavabo tezgâhının üzerine bıraktı. Lavabonun üzerinde oturan çıplak Luhan penisinde hareketlenmeye neden olsada küvete giderek suyu ayarladı. Su istediği sıcaklığa gelince Luhan'ı tekrar kucağına aldı ve küvette, ayakta durmasına yardım etti. Luhan ayakta durmaya çalışırken bacağından hissettiği ıslaklık ile bakışlarını aşağıya yönetti. Sehun miniğin bacaklarındaki kurumuş kanı yalarken dönüşmemek için ekstra çaba sarf etti. Luhan ise tekrar kalkan penisine bakarken acıyan kıçı ile zorlukla bacakları üzerinde durmaya çalışıyordu.
Sehun işini bitirince duş süngerini alarak duş jelini üzerine boşalttı. Miniğin hassas cildini yıkarken kalkmış penisini fark etmişti. Ellerini yavaşça öne uzattı ve kalkmış penisi çekmeye başladı. Luhan sevimli inlemelerini bırakırken bir elini kendi önüne getirdi ve fermuarı açarak kendi penisini dışarı çıkardı. Hem kendini hemde miniğini çekerken Luhan musluğa tutunmaya çalışıyordu. Sonunda ikiside birbirinin adını inleyerek boşalınca Sehun nefes nefese kalmış olan miniğin sol omzuna öpücük bırakarak geri çekildi.
Yıkadıktan sonra Sehun giyinmesi için yardım ediyordu. Kendisine ait siyah boxerı giydirdikten sonra Luhan'a bir kaç beden büyük gelecek olan beyaz gömleği giydirmeye başladı. Bunu kesinlikle kendi çıkarları için yapmıştı.
Gömlek beyaz renkli olduğu için göğüs uçları belli oluyordu. Büyük olduğu için bacaklarının bir kısmını örtsede boynu omuzlarına kadar açıktı ve mora dönmüş izler belli oluyordu. Açık renk saçları yeni kurutulduğu için kabarık ve dağınık haldeydi. Sehun için Luhan'ın bu hali kesinlikle 'gel ve beni becer' diyordu.