*UYARI: SMUT bulunmaktadır, rahatsız olanların okumaması önerilir*
Sehun kapının önünde beklerken Luhan ise utancından kapıyı açamıyordu. Şu anda kendi penisine bile dokunmaya korkuyordu. Sonunda kendinde gücü toparladıktan sonra dokunarak Pantolonunu giymeye çalıştı. Fermuarı kapatınca daha çok acımaya başlamıştı. Zar zor kapıya yürüdükten sonra kapıyı açarak karşısındakine yalvarır gözlerle bakmaya başladı.
Sehun karşısındakinin bakışlarını görünce içindeki hareketlenmeyi arka plana attı ama alt taraflarda kalan dostu bunu ortaya çıkarmaya meraklıydı. Eğer dostunu dinleyecek olursa, dostunun söylediği en masum şey Luhan'ı lavabo tezgâhının üzerinde, kendinden geçene kadar becermekti. Ama Sehun, bunun onu korkutacağını bildiği için hemen kafasından attı.
"Sana yardım etmemi söylemiştin." Sehun harekete geçmek için uygun anı beklerken Luhan masum bakışları ile bakmaya devam ediyordu.
"Ben ne yapmalıyım bilmiyorum. Lütfen bana yardım et!"
"Tam olarak benden ne istiyorsun? İstediğin her şeyi yaparım."
"Ben bilmiyorum, sadece bu acıyı yok et! Rahatlamak istiyorum, buna ihtiyacım var."
"O zaman seni unutamayacağın şekilde rahatlatacağım." Sehun aniden onu belinden tutarak kendine çekti ve öpmeye başladı. Tadını merak ettiği dudaklara sonunda kavuşmanın verdiği sevinçle öperken Luhan ise ne yapması gerektiğini şaşırarak, donmuş bir şekilde duruyordu. Ondan acısını almasını isterken neden onu öptüğünü çözememişti.
Bedeni kendi gücünü kaybederek karşısındaki bedene karşılık vermeye başlamıştı. Sehun dili ile sevimli dudakları aralamaya çalışırken Luhan sonunda havasızlıktan dudaklarını aralamıştı. Sehun bu fırsatı değerlendirerek dilini miniğin diline deydirdi. Luhan bu temas ile inlerken iki yanında sallanan kollarını diğerinin omuzlarına yerleştirdi.
Bacakları artık onu taşıyamazken tutunarak ayakta durmaya çalışıyordu. İki dil birbiri ile savaşırken Sehun minik bedende elleri ile keşfe çıkmıştı. İnlemeler istemsizce Luhan'ın ağzından dökülüyordu.
Sehun ellerini kalçalara indirip sıkınca dudaklarının arasından derin bir inleme kaçmıştı. Miniğin kalçalarını okşarken tutuşunu sıkılaştırdı ve ani hareketle kucağına aldı. Luhan refleks olarak bacaklarını beline dolayınca Sehun onu banyodan çıkarmaya çalıştı.
İkili odaya varlıklarında öpüşmenin verdiği ateş ile birbirlerini soymaya başladılar.
Sehun miniğin kazağını çıkarmak için tadına dayanamadığı dudaklardan ayrılmak zorunda kalmıştı. Kazağı çıkardıktan sonra miniği yatağın üzerine yavaşça bıraktı. Dudakları bu sefer beyaz boynuna yönelmişti. Kulağına kadar öperek ilerlerken Luhan artık kendini olayın akışına bırakarak inlemelerini salmıştı. Sehun kulak memesini dişleri arasına alarak dili ile oynarken huylanarak kıkırdadı.
Sonunda tekrar boyna dönünce bu sefer dişler araya girmişti. Önce yaladıktan sonra ısırıyor, ardından acının geçmesi için emiyordu.
Sehun yavaş yavaş aşağıya öperek inmeye başladı. Sonunda göğüs uçlarına ulaşınca sağ göğsünü emmeye başladı. Sol göğsünü ile eliyle sıkıyordu. Aynısını diğerinede yaparken bu sefer ısırmıştı ve Luhan daha önce hiç olmadığı kadar derin inlemişti. Sehun bunun, onun hassas noktası olduğunu anlayarak aynı işlemi tekrarladı.
Göbeği de geçtikten sonra elleri Pantolonun düğmesine ulaştı. Düğmeyi açtıktan sonra fermuarı indirince Luhan rahatlatmayla inledi.
Pantolonunu indirince boxerın üzerinden penisi ile oynamaya başladı. Eli aşağı-yukarı hareket ederken Luhan inlemelerini durduramıyordu. Sonunda oda diğerlerini takip ederek miniğin üzerinden uzaklaşmıştı.