UYARI! SMUT VAR!
Sehun'un dudakları küçüğün boynunda gezinirken dili ile dokunuyordu. Luhan sıcak, ıslak ve yumuşak dili daha çok hissetmek için kıvranırken minik elleri Sehun'un parlak saçlarında dolanıyordu. Sehun geri çekilerek Luhan'ın üzerindekileri çıkardıktan sonra tekrar eğilerek işine devam etti. Köprücük kemiğinin çıkıntılarında dilini gezdirirken dişlerini değdirerek altındaki bedenin kendisinden geçmesine neden oluyordu.
Luhan kalçalarını kaldırarak üstündekini hisetmeye çalışırken Sehun'da aynı şekilde karşılık verdi. Aradaki kumaşa karşı alt kısımlarını birbirlerine sürttüler. Luhan'ın yaramaz elleri Sehun'un sırtında kayarak pantalonunun girişine ulaştı. Elini siyah ve dar t shirtün içine sokarak eşinin belini okşarken parmak uçlarıyla pantalonunun içine ulaşmaya çalıştı.
Sehun küçük yaramazın yaptıkları ile sırıtarak kendini aşağıya taşıdı. Göğüs uçlarına ulaştığıda birini ağzına aldi. Diğerinide iki parmağı arasına sıkıştırarak çekiştirirken Luhan uyarılan hassah noktası ile inledi. Sehun dişleri arasına aldığı göğüs ucunu çekiştirirken dil darbeleri atıyordı. Diğer göğüs ucuna geçerek onuda ısırmaya başladığında diğerinin ıslak ucunda tırnağını gezdirdi. Uyarılmış ve kabarmış göğüs ucuna tırnağını bastırırken Luhan mırıldanarak inliyordu.
Yalayarak göbeğine ulaştığında dilini göbek deliğinin çevresinde gezdirdi. Elleri ile ince beli okşarken dili gidere aşağıya kayıyordu. Elleri pantalonun düğmesini yavaşça çözerken Luhan sabırsızca homurdandı. Sehun görmezden gelerek aynı yavaşlık ile fermuarıda indirdi. Pantalonu ceza vermek ister gibi yavaşça indirirken Luhan somurtmaya başlamıştı.
Sehun küçüğün narin bacaklarından pantalonu özenle çıkardıktan sonra eğilerek boxerın üzerinden dilini gezdirmeye başladı. Parmakları boxerın iki yanına geçerek aşağıya doğru indirirken Luhan sabırsızca beklemeye başladı. İnce kumaşın altından çıkan sert penisi dik ve sert olarak ortaya çıkarken Sehun bakmamaya çalışarak iki bacağını kaldırdı ve boxerı çıkardı.
Sağ bacağının bileğini kırılacak eşya gibi tuttuktan sonra dudaklarını yaklaştırdı. Bileğini öptükten sonra dilini sürterek ayak parmaklarına ulaştı. Baş parmağını ağzına alarak emerken Luhan yaşadığı şok ve zevkle titredi. Usulca iniltiler bırakırken başını yastığa iyice yasladı. Sehun parmağı ağzından çıkardıktan sanra ayağının üzerinden öptü ve öperek dizine ulaştı. Dizinin arkasına öpücük bıraktıktan sonra aynı şeyleri sol tarafada uyguladı.
Dudakları bacak içinde gezinirken yukarıya çıkarak kasıklarına ulaştı. Bir eli ile miniğinin penisini tuttuktan sonra penisini baştan sona yaladı. Şişkin başında dilini gezdirirken yarıktan çıkan sıvıyı yaladı. Dilindeki tat ile ağzını şaplattıktan sonra penisi ağzına alarak emmeye başladı. Bir eli toplarına masaj yaparken diğer elini Luhan'a uzattı.
Luhan zevkten titreyen elleri ile eşinin ellerini tuttuktan sonra dilini çıkararak parmakları yalamaya başladı. İşaret ve orta parmağı ağzına alarak emerken Sehun'un teninin tadını daha iyi alıyordu.
Sehun parmakları miniği tarafından ıslatılırken patlamanın sınırından olan penisi ağzından çıkardı. Toplarına ulaşarak hassas deri üzerinde dilini gezdirdi ağzına alarak emerken boştaki eli ile penisi çekmeye başladı. Luhan ağzındaki parmakları çıkararak inlemeye başladığında sınırında olduğunu anlayarak penisi ve toplarını bıraktı. Luhan umutsuzca homurdanırken miniğini kollarından çekiştirerek kaldırdı.
Her evlerinde olduğu gibi burada da olan duvar boyu camın önüne getirdi. Pantalonunu çıkararak odada bir yerlere tekmeledi ve miniğine arkadan sarıldı. Luhan kalçasındaki penisi hissederken öne doğru eğilerek iki elinide cama dayadı. Sehun kayarak dizleri üzerinde durduktan sonra iki eliyle poposunu ayırdı. Araya gizlenen pembe ve büzülmüş deliği fark ettiğinde yaklaştı ve burnunu sürtmeye başladı.