*BaekHan arasında az miktara SMUT bulunmaktadır, rahatsız oluyorsanız Baek kısmını atlayarak devam edebilirsiniz. Zaten kısa olacak.*
Baekhyun aniden miniğin yanına giderek dudaklarına yapıştı. Luhan ilk başta şaşırsa ve istemesede bedeni karşılık veriyordu. Sonunda Baekhyun ayrılınca konuştu
"Chanyeol için ölümü bile göze aldım ve ona o kadar aşığım ki ölümden bile döndüm ama prens olarak üzerimde kurduğun baskıya karşı koyamıyorum. İkinci korumana merhaba de sevgili prensim."
"Sen... Sen ne demek istiyorsun?" Luhan oturduğu koltuk ile bütünkeşirken sordu.
"Kyungsoo bizi arayıp her şeyi anlattığında ilk başta çok şaşırmıştım ama Kai'nin ne hissettiğini şimdi daha iyi anlıyorum. Bizim kaderimiz aynı."
"Ama, ama nasıl olabilir? Ben Sehun'u seviyorum..."
"Bağ ise senin ruh eşini umursamıyor olmalı."
"Bağ umurumda değil!" Luhan kesin tonla konuşuren Baekhyun bir elini penisine atınca şaşkınlıkla inledi.
"Burası öyle demiyor ama... Her şeyi akışına bırakamaz mısın? Olmuyorsa devam etmeyiz." Luhan kurtulmak için bir yol düşünürken diğerinin yüzüne baktı. Gözlerindeki şehvetin pırıltıları fark ediliyordu. Bağ yüzünden bedeninin bağımsızlığı ilan ederek kendi kafasına göre takıldığı belliydi.
Baekhyun elinin altındaki penisi okşarken aniden sıkmasıyla Luhan bir kez daha inledi. Artık kendini kontrol edemeyeceğini fark edince altındaki bedenin dudaklarına tekrar yapıştı. Yeollie'sine bunu yapmayı istemesede içine başkası girmiş gibiydi. Dediklerini ve yaptıklarını kontrol edemiyor, beyni tüm işlevini kaybetmiş her şeyini hormonlara bırakmıştı.
Luhan dudaklarını çekiştiren dudaklara karşılık vermek istemesede kısa süre önce gerçekleşen sexin izleri hala üzerinde duruyordu. Bedenini daha terk etmemiş olan zevk bu öpücük ile tekrar yerine oturmuştu.
Hangi ara karşılık verdiğini bilmiyordu. En son hatırladığı şey bu dudaklardan nasıl kurtulacağını düşündüğüydü, şimdi ise diğerini yakalarından yakalamış kendine daha çok çekerek öpücüğü derinleştirdiğiydi. Baek'in dudaklarını dişleri arasına alarak çekiştirmeye başladı. Baekhyun diğerinin kalçalarını tutarak kaldırdı ve kendisi koltuğa taşıyarak genç olanı kucağına aldı.
Luhan onu kucağında oturduğu adamın alt dudağını emerken aynı zamanda sürtünüyordu. Bekhyun kucağındaki zayıf bedenin büyük beden pijama altına elini attı. Sihirli elleri minik popoyu okşarken diğerinin dudaklarını bir an olsun bırakmadı.
Luhan belindeki ellerin onu kaldırmak istediğini anladığında dizlerini koltuğa dayayarak dizleri üzerinde durdu. Baekhyun onun pijama altını boxerı ile birlikte dizlerine kadar indirdikten sonra kendi lacivert kotunun fermuarını açtı. Kalçalarını biraz kaldırarak kendi kotunuda boxerı ile olabildiğince aşağıya çekti.
Eliyle kendi penisini çekerken Luhan dizleri üzerinde koltukta durarak başını eğmiş öpmeye devam ediyordu. Baekhyun hazır olduğunu anladığında sağ elini penisinden çekerek diğerinin deliğine getirdi. İki parmağını kuru bir şekilde içine iterek açmaya başladığında Luhan öpüşmeyi bitirerek başını geri attı ve aldığı acı dolu zevk ile çığlık attı. Baekhyun sol eli ilede kendini çekerken diğerininde hazır olduğunu anlayarak sağ elinin parmaklarını genç olanın deliğinden çıkardı.
Luhan ellerini değerinin omuzlarına yerleştirirken Baekhyun miniğin kalçalarını sıkıca kavrayarak aşağıya çekti. Luhan içine giren kuru penis ile acı dolu çığlık attı.