Luhan kendine gelirken herkesin başına toplandığını gördü. Endişeli gözler onu korkutmaya başlarken annesi araya girdi.
"İyi misin bebeğim?" başını sallayarak onaylarken hatırlamaya başladı.
Okuduğu günlük, anne ve babasının yaşaması, öz ailesi olmaması, Minseok denen kişinin abisi olması... Hepsi aklına gelirken acı bir inilti dudaklarından döküldü. Zaten tetikte olan diğerleri bu inilti ile savaşmaya hazır asker haline gelmişti. Ya da, onlar zaten savaşa hazırlanıyordu, değil mi?
Bunları düşünürken Kyungsoo'ya sarılan Jongin'i gördü. Eşine sarılmış, endişeyle onu izliyordu. Diğer koruyucuları gibi oda tedirgin duruyordu. Kyungsoo'nun belinden tutmuş, Minseok'un yanında duruyordu. Diğer iki adama baktı. Kardeşi olduğunu öğrendiği kişiye ve onun dayısına.
Onun dayısı?
"Lanet olsun! Minseok kardeşimse bu durumda ben... Aman Tanrım! Ben şimdi dayımın eşiyle mi yattım?" Luhan yeni fark ettiği durum ile koltuktan kalktı.
"Luhan, sakin ol." Sehun elini tutarak eşini sakinleştirmeye çalıştı.
"Sakin ol? Sehun, Kai senin kuzenin olduğu gibi benimde dayımın eşi olmuş oluyor. Bay Edgar, ben o Katerina denen kadın olamam. Kesinlikle o kadına göre daha sikik bir hayatım var."
"Luhan'a küfür etmeyi öğreten kim? Kanada'ya gitmeden önce masum ve utangaç olduğuna eminim." Chen aniden durumu değiştirerek söyledi.
"Sehun, eşine düzgün şeyler öğretmelisin." Suho başını iki yana sallayarak söylerken Luhan somurtarak yerine oturdu.
Durum aniden değişirken Luhan ayağını yere vurarak ritim tuttu. Edgar olayların analizini çıkarırken Kraliçeye benzeyen ama aynı zamansa farklı olan Prensinin hayatını gözden geçirdi. Sehun eşinin elini tutarak güç vermeye çalışırken Luhan'ın söylediği şeyler aklını kemiriyordu.
'Kraliçeyi, hayatını nerden biliyorsun Luhan? Sana bundan hiç bahsetmedim. Hadi birinden duysan, rüyanda neden Raven'ın ismini sayıkladın? Benden ne saklıyorsun sen?'
"Sehun, evin anahtarları nerde." Kris konu değiştiren ortama yeni bir soru eklemişti.
"Odada, masada olmalı. Gidip al." Kris aldığı cevap ile odaya çıktı.
Masanın üzerini incelerken burada olmadığını gördü. Çekmecede olduğunu düşünerek çekmeceleri açtı. Hiç birinde yokken sonraki çekmecede farklı görünüşü olan defter ve albümü gördü. Ne olduğunu merak ederek defteri incelerken yazıdan hiç bir şey anlamadı. İlginç bir yazı varken ne olduğunu sormak için yanına aldı. Albümü açtığında ise az önceki bebek resimlerine benzeyen bir çocuğun resmini gördü. Bunun Luhan'a ait olduğunu düşünerek incelerken araya farklı resimlerde girdi. Latin harflerle isimleri yazılmış 12 Süvarinin resmide vardı. Bunun Luhan ile bağlantısını çözemezken albümüde yanına aldı. Evin anahtarlarını unutarak salona indiğinde Edgar'ın büyük gözlerle deftere baktığını gördü.
"Anahtarı masada göremedim ama bunları buldum. Bunlar ne?" defter ve albümü Sehun'a uzatırken söyledi.
Sehunda elindekileri alarak ilk önce albümü açtı. Kris gibi ilk başta Luhan sandığı çocuk değişirken ve bir kadın haline gelirken kaşlarını çattı. İncelemeye devam ederken 12 Süvarinin resmi ile Edgar'a yöneldi.
"Bize süvari olduğunu söylemedin." Sehun Edgar'a bakarak söylediğinde tüm başlar adama çevrilmişti.
"Çünkü sormadınız." Adam omuz silkerek cevap verdi.
"Süvarilerin klan üyelerini topladığını söyledin. Peki sen?"
"Edgar Kraliçenin baş yardımcısıydı. Onun klanı yok." Bay Shin söyleyerek dikkatleri üzerine çekti.