*UYARI!!! SMUT bulunmaktadır, rahatsız olanların bu bölümü okumamaları önerilir.*
Sehun yeni uyanan sevgilisinin alt dudağını emerken sağ eliyle kahverengi saçları ve sol eliyle zayıf beli okşuyordu. Luhan ise kendini bırakmış, sevgilisinin omuzlarına tutunuyordu. Sehun güçlü emişlerine dişlerinide eklerken Luhan zevkle inledi. Sıcak ve ıslak dil dudaklarını zorlarken ağzını araladı. Sehun dilini onun diline değdirirken ellerinin bulunduğu güçlü omuzları daha sıkı tuttu.
Sehun miniğini kucağına alırken öpüşmeyi bir an olsun kesmedi. Minik dili kendi ağzına çektikten sonra dudakları rahat bıraktı ama dili bir an olsun bırakmadı. Yumuşak dili emerken kucağındaki beden ona iyice sürtünmeye başladı.
Minik eller güçlü omuzlardan aşağı inerek sert göğsü buldu. Parmakları düğmelere ulaşınca usulca onları çözmeye başladı. Sonunda düğmeler açılınca ellerini çıplak göğüsde gezdirmeye başladı. Kollarına çıkarak gömleği çekiştirdi. Gömlekten kurtulduktan sonra öpüşmeyi keserek geri çekildi. Sehun'un gözlerine bakarken o ne demek isediğini anlamıştı.
Sehun miniğinin kazağını çıkardıktan sonra yatağa yatırdı. Eğilerek beyaz boyna burnunu sürttü. Luhan buna huylanıp kıkırdarken miniğin kulak memesini dişledi. Dilini değdirerek daha çok huylanmasını sağladı. Luhan kıkırdamaya devam ederken dilini kaydırarak az önce kokladığı boynu yaladı. Dilini gezdirdiği yerlere dişlerini sürterken miniği altında kıvranmaya başladı. Luhan altında daha fazlası için kıvranırken boynunu emmeye başladı. Dudaklarının altındaki damarlardan kalbinin hızlandığını anlamıştı. Bununla dudakları yukarı kıvrılırken emişleri aşağıya kaldı.
Dudakları göğüs uçlarını bulduktan sonra minik tepeleri emmeye başladı. Luhan bununla birlikte daha çok inlerken dişleri ile çekiştirmeye başladı. Aynı işlemi parmakları ilede tekrarladı. Göğüs uçlarını iyice sıkıyor, çekiştiriyordu. Buna karşılık Luhan'da zevkle inliyordu.
Elleri eşofmana ulaşınca durdu. Parmakları lastiğin çevresinde dolanırken Luhan'da ellerini onun pantalonuna attı. Sehun'un aksine hızlı bir şekilde düğmeyi açtı ve fermuarı indirdi. Sehun'da ona uyarak boxer ile birlikte altındaki fazlalıkları çıkardı.
Eğilerek göbek değilinin çevresinde dilini gezdirdi. Bir eliyle bacağını okşarken öperek aşağıya indi. Bacak içlerini öperken Luhan mırıldanmaya başladı. Dudaklarını kasıklarına çıkardıktan sonra boşta kalan eli ile miniğin kalkmış penisini tuttu. Penisi atlayarak toplara yöneldikten sonra diliyle hassas deriyi yalamaya başladı. Luhan daha fazlası için bağırarak inlerken toplarını ağzına aldı. Bir eliyle penisi çekerken toplarını emmeye devam etti. Ağzından çıkarırken salyası iplik gibi ince bir yol izledi.
Dudaklarını penise taşıyarak kızarmış başını yalarken Luhan ellerini sevgilisinin ensesine attı. Her ne kadar ağzına alması için başını bastırsada Sehun direndi. Başındaki yarıkta dilini gezdirirken Luhan yüksek seste inledi. Bu inleme onu iyice gaza getirirken penisi ağzına alarak emmeye başladı. Luhan saçlarından çekerken daha hızlanıyor, dişlerini sürterek ağzına alıp çıkarıyordu. Miniğinin boşalacağını anladığında daha hızlı emmeye başladı. Sağ eliyle göğüs uçlarını sıkarken sol eliyle toplarını okşamaya başladı.
"Se-sehun, ben, ben g-geliyo-rum... AHHH, AHH SEHUN-AHH!" Luhan boşalırken sevgilisinin adıyla çığlık atarak inledi.
Sehun penisi ağzından çıkardıktan sonra meniyi yutmadan bedenini yukarı çıkardı. Eliyle miniğin çenesini sıkarken Luhan anlayarak ağzını açtı. Sehun ağzındaki meniyi diğerinin ağzına bırakarak geri çekildi. Bir kaç damla Luhan'ın ağzının kenarından akarken onarı yaladı.