7. BÖLÜM *SMUT*

8.2K 254 86
                                    

*UYARI! SMUT bulunmaktadır! Rahatsız olanların bu bölümü okumaması önerilir.*

Luhan esmer olanın dolgun dudaklarını dişeri arasına alarak çekiştirmeye başladı, sıcak dilini alt dudağa sürterken Kai bu temas ile inledi. Miniğin yüzünü kavrayan ellerini indirerek omuzlarına yerleştirdi ve zayıf bedeni kendine çekti. Luhan doğrularak esmer olanın kucağına oturduktan sonra güçlü boyundaki ellerini koyu renk, yumuşak saçların arasına yerleştirdi.

Şimdi Luhan kucağında otururken dudakları üzerinde gezinen dili dişleri arasına alarak emmeye başladı. Luhan ise dili emilirken iyice sürtünerek inlemeye başladı.

Kai miniğin üzerindeki; Sehun'un giydirdiği beyaz gömleğin düğmelerini açmaya başladı. Luhan'ın dilini serbest bıraktıktan sonra miniği nefes nefese kalırken beyaz boyna yöneldi. Dilini daha önceden Sehun'un bıraktığı izler üzerinde gezdirirken ısırmamak ya da emmemek için özel çaba harcıyordu.

Kendi kuzeninin bıraktığı izlere saygı duyarak dilini daha aşağılara indirmeye başladı. Düğmelerin hepsini açtıktan sonra zayıf kollarından çıkararak kendini miniğin göğüs uçlarına taşıdı.

Miniğin göğüs uçlarını emerken elleri ile ince beli okşuyordu. Sol göğüs ucunu ısırdıktan sonra dilini çevresinde gezdirerek aşağıya indi. Miniğin karnında dilini gezdirirken Luhan huylanarak kıkırdamıştı ve bu esmer olanın kendinden geçmesine neden oldu. Siyah boxerı çıkardıktan sonra küçük olmasada kendi penisinin yanında ufak kalan penisi ağzına almak için eğildi ama Luhan onu omuzlarından tutarak durdurdu.

"Bazı şeylerin Sehun'a özel kalmasını istiyorum."

"Yine de seni hazırlamalıyım. Zaten hassasken bu canını yakar."

"Dilini kullanmak zorunda değilsin, parmaklarını kullan. Ayrıca Kyungsoo hyung odadan kelepçe almıştı, eminim kayganlaştırıcı vardır." Kai duyduklarıyla komodine uzanarak çekmecede bir şeyler aradı, buluncada yarısına kadar dolu olan şişeyi Luhan'a gösterdi.

"Sehun'un seni düşünerek kaç şişe bitirdiğinden haberin var mı?"

"Bundan sonra var."

Kai güldükten sonra ince bacakları ayırarak araya geçti ve bacakları omzuna aldı. Şişedeki kayganlaştırıcıyı eline döktükten sonra işaret parmağını hassas deliğin cevresinde gezdirdi. Luhan'ın rahatladığını anlayınca yavaş yavaş parmağını içine göndermeye başladı. Luhan nefesini tutmuş sıradaki için beklerken aniden ikinci parmağınıda içine soktu. Luhan bu hareket ile inlerken devam etmesi gerektiğini anlayarak parmaklarını hareket ettirmeye başladı.

Luhan aniden içine giren üç parmak ile çığlık atsada Kai görmezden gelerek parmaklarını içinde açmaya başladı. Luhan acı ve zevki aynı anda yaşarken elinin altındaki saten çarşafı yakalayarak çekiştirmeye başladı.

Kai parmaklarını çıkardığında nefes nefese kalmış bedenin yanındaki kayganlaştırıcıyı alarak bu sefer kendi penisine sıktı. Eli ile penisini çekerek yaydıktan sonra iyice sertleşmiş penisini Luhan'ın hassas ve sıkı deliğine konumlandırdı. Alışması için penisinin başını sokup çıkarırken Luhan ise daha fazlası için kıvranıyordu.

Kai miniğin poposunu ayırarak deliği daha da açtı ve penisini yavaş yavaş sokmaya başladı. Sonunda hepsi girince Luhan'ın alışması için bekledi. Miniği kafasını sallayınca penisini yarıya kadar çıkararak tekrar girdi. İçinde ağır ağır hareket ederken Luhan'ın zevkten çığlık atmasıyla doğru yeri bulduğunu anlayarak aynı noktaya vurmaya başladı.

"Daha, daha sert Sehun-ah, d-daha h-hı-hızlı... Bir daha Sehun." Luhan bilinçsizce aldığı zevk ile inlerken Kai duyduğu isim ile alaycı bir şekilde güldü. Luhan şu an zevk alsada Sehun ile yaptığını sanarak zevk alıyordu. 'Belki bende kendimi kasmak yerine Soo'yu düşünerek zevk almalıyın, huh?'

innocent and naughty | hunhanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin