Not: Başında Smut bulunmaktadır, ondan sonrası normal olarak devam etmektedir.
Luhan yerleri değiştirerek eşinin üzerine çıktı. Sehun'un karnının üzerine otururken eğilerek öpmeye devam etti. Dudakları keskin hatlara sahip çeneye oradanda beyaz boyna kayarken dilinide sürtmeye başladı. Belirgin köprücük kemikleri üzerinde oyalanırken Sehun'da onu belinden tutarak kendine yaslıyordu.
Aşağılara inerek eşinin göğüslerine oradanda karnına öpücükler bırakmaya başladı. Ellerini pantalonun düğmesine getirerek açmaya başladı. Pantalon ve boxerdan kurtulurken gözlerini eşinden ayırmadı. Gözleri aracılığıyla duygularını iletirken elleri ile kalkık penisi çekmeye başladı. Ardından eğilip yalamaya başladığında Sehun başını geri atarak belini kırdı. Şişkin başını emerken elleri ilede açıkta kalan kısımları okşuyordu. Hepsini alarak emmeye başladığında Sehun ellerini kahverengi saçlara geçirerek penisini iktirmeye başladı.
Sehun bu kadarının yeterli olduğunu fark edince diğerini penisinden ayırdı. Luhan'ı kendine çektikten sonra yatakta ters dönerek altına aldı ve dudaklarına yapıştı. Öpmeye devam ederken aşağılara inmeye başladı. Kasıklarına ulaştıktan sonra penisi atlayarak bacakları ayırdı ve karnına iktirdi. Eğilerek deliği ıslatacağı sırada iki ufak el onu engelledi.
"Hayır Sehun-ah. Bu sefers zevk için yapmak istemiyorum. Seni hissetmeye ihtiyacım var. Seni ve sevgini... Ağır ve yorucu sexlerimiz hoşuma gitsede bu sefer öncekilerine göre daha, daha çok duygu yüklü olmalı."
"Bu canını yakabilir. Seni hazırlamalıyım."
"Sorun değil Sehun-ah."
Luhan masum bakışlar atarak kollarını eşine uzattı. Sehun kendisine uzanan kolların isteğine uyarak miniğine yaklaştı ve öpmeye başladı. Bacaklarını beline doladıktan sonra bir eliyle kalçaları tutarken diğer eli ile penisini deliğine konumlandırdı. Penisinin şişkin başı sıkı deliği zorlarken Luhan ihtiyaçla eşinin dudağını dişedi. Sehun miniğinin istediği şekilde penisini sonuna kadar iterken kalçalardaki elleri ile miniğini kendine çekti.
Luhan zevk noktasını zorlayan penis ile inlerken Sehun daha da hızlandı. Belli belirsiz çıkışları arasında daha çok derinlere iniyordu.
"Tanrım, Luhan. Beni deli ediyorun. Gerçek olamayacak kadar güzelsin, o kadar güzelsin ki her saniye sana daha çok bağlanıyorum."
"Ihh, Se-Sehun, Ahhh, bu-bu çok iyi h-hissettiriyor. Ughhh"
"Seni seviyorum." Sehun eğilip diğerinin sol göğsünü, kalbinin hizasını öperken söyledi.
"Ben, bende ıhhh, seni seviyor-uhm Sehun-AHHH."
Sehun miniin göğüs uçlarında dili ile oynarken Luhan deli gibi inliyor, her seferinde sevdiğini haykırıyordu. Sehun zarif boyna dili ile ıslak izler bırakarak ilerledi. Miniğin kulağına yaklaşarak güzel sözler, sevgi dolu duygularını bırakırken Luhan minik elleriyle eşinin sırtını kedi gibi tırnaklarıyla çizdi. Sehun bununla birlikte daha çok tahrik olurken miniğin kulağına inledi. Luhan kulağında hissettiği nefes ve işittiği inlemeyle etkiye tepti olarak inleyerek cevap verdi.
Küçük eller sarı saçlara ulaşarak çekiştirirken Sehun burnunu zarif boynuna sürtmeye başladı. Luhan bu ufak sürtünme ile huylanarak kıkırdarken Sehun giriş çıkışlarını daha da sertleştirdi.
Luhan içinde seğiren penis ile eşinin geleceğini anlayarak kalçalarını sıkmaya başladı. Sehun hissettiği darlıkla başını geri atarak inlerken Luhan güçlü omuzlara tutunmaya başladı. Güçlü elleri penisinde hissettiğinde Sehun'un aynı anda gelmek istediğini anladı.