Resim Merve
Bir şekilde birbirlerine itiraf ettirmeliydim. Ama nasıl. Buldum!Önce onlara birbirlerinden bahsedeceğim. Hep birbirleri hakkında konu açacağım! Süper olacak. Diye düşünüyordum ki Ceren "Merve nerelere daldın yoksa gözün açık mı uyuyorsun?😂" dedi. Ben "Bişey yok öylesine dalmışım dedim ve zil 🔔 çaldı.
Sıralara oturduk. Emre üzgün gibiydi. Sanırım Ceren'in ağlamasına dayanamadı. O sırada hoca geldi.
Derse başladık. Dersin ortasında sınıfa biri girdi. Mavi gözlü kumral saçlı uzun boylu zayıf biriydi. İyi çocuğa benziyordu.
Hoca "Bu yeni öğrenci Oğuz Çağtay" dedi. Çocuk çok cool 😎 bir şekilde boş olan sıraya oturdu.
Çok ciddi duruyordu. Derse devam ettik. Zil 🔔 çalınca tanışmak istedim. Yanına gittim "Hey cool çocuk, tanışalım mı?" dedim.
Bi bakış attı beni umursamıyordu. Tekrar seslendim "Hey sen! Baksana buraya beni duyduğunu biliyorum!"
Doğrusu kaşınıyordum. Çocuk ciddiliğini kaybetmeden "Bana mı dedin bücür?"
"Ben bücür değilim!! Sen hele bi adını söyle!" dedim sinirlice. "Adım Oğuz. Hoca dedi ya bücür." dedi. Ama cidden hoca söylemişti. Sanırım rezil olmuştum.
Ama hiç rezil olduğumu belli etmemeye çalışıyordum. O sırada "Senin adın ne?" dedi. "Merve. Merve Giray" dedim.
Çocuk düşünür gibi yaptı. Sonra "Tam bücür ismi. Ben bahçeye gidiyorum şimdi." "Tamam" Sonra Ceren'in yanına gittim.
Emre ile konuşuyordu. Aralarına girmek istemedim. Kitabımı aldım bir şeylere baktım.
Konuşmaları bitince Ceren'e "Ne konuştunuz?" dedim. Heyecanla "Bana çıkma teklifi etti! Çoook mutluyumm!" Çok sevinmiştim. "HADİ HAYIRLI OLSUN" dedim.
Daha ben itiraf planı yapmadan kendileri itiraf etmişler. Bu Harika bir haberdi. Çok mutluydu birden sarıldı.
Onu böyle mutlu görmek beni de çok mutlu ediyordu. Sonra zil 🔔 çaldı. Herkes sınıfa geldi.
Bu arada sınıfta 21 kişi var. Daha hepsiyle tanışmadım. Neredeyse hiçbiri ile. Okulun ilk günü sonuçta. Teneffüste bahçeye inip tanışırım diye düşündüm.
Sınıfa bir hoca girdi. İlk defa görüyordum onu. "Hocanız bugün okula gelemedi. Dersiniz boş ama fazla ses çıkarmayın." dedi ve sınıftan çıktı.
Sınıf o an coştu. O sırada Oğuz'a baktım. Her zamanki gibi ciddiydi.
Arkamdan bir el geldi o sırada.
Bu Ceren'di. Bana troll face 😏 gibi bakıyordu ve "Hmm anlıyorum. Demek Oğuz ha?" dedi. Ben de "Hayır. Saçmalama o çok değişik biri. Gerçekten öyle bir şey yok!" dedim. O da "Tamam tamam hadi öyle olsun." dedi.Ama gerçekten öyle bir şey yoktu. O çocuğun nesini seviyim ben! O sırada Oğuz bana bakıyordu. Gel diyordu. Yanına gittim. Bana "Bücür naber" dedi.
Neden benimle konuşuyordu? "Hiç iyi sen?" "Bende iyi bücür." "Neden bana bücür diyorsun?" "Çünkü öylesin."
Bu çocuk sinirimi bozmaya başlamıştı. İnsanların bana lakap takması hiç hoşuma gitmezdi.
Her neyse. Konuşmamız devam etmediği için sırama geri döndüm. Ceren biriyle kavga ediyordu.
O da kimdi. Hemen yanına gittim ve "N'oluyo! Sakin olun!" dedim. Ceren'in kavga ettiği çocuk "Sen karışmasana!" dedi.
Ceren "Merve ben sana sonra anlatırım." dedi. Ben de tamam anlamında kafamı salladım.
Yapacak bir şey yoktu. Herkes kavgaya toplanmıştı. Biri dışında. Oğuz. Bu çocuk neyin kafasında hala anlamış değilim.
"Hey! Oğuz. Orada kavga var. Tek umursamayan sensin. Neden?" dedim. Buna karşılık "Bunlar çok sıradan kavgalar. Dahasını da gördüm. Bana çok sıradan geliyor." dedi.
Bu çocuk başka insanlara göre değişik davranıyordu. Sanki psikolojisi bozuk gibiydi. Ne biliyim öyle gibime gelmişti. Belki de sevgilisinden ayrılmıştır.
Sanırım üzülmüştüm ona. Neyse ne.Cerengilin kavgası bitmişti. Koşarak yanına gittim. O sırada zil 🔔 çaldı. "Ceren! Hemen olayı anlatıyorsun bana." dedim. Ceren "Gel bahçede anlatiyim." dedi. Bahçeye indik.
Olayı anlatacaktı ki ne göreyim. Oğuz buraya doğru geliyordu. Ceren'e sordum "Neden buraya doğru geliyor?" diye. Ceren "bilmiyorum"dedi.
Oğuz yanımıza geldi ve "Ceren gelir misin bi?" dedi. Sonra kaş göz işaretleri yaparak karşıdaki bankı gösterdi.
İyice meraklanmıştım. Neler oluyordu?!
💘💗💙
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YENİ HAYAT! (BİTTİ)
ActionMerve Giray Adında Bir Kız yaşadığı bölgede doğru düzgün hastane bulunmadığı için başka bir yere taşınmak zorunda kalmıştır... Dolayısıyla Yeni bir okula kayıt olmak zorundadır.. Bu yeni hayatında Oğuz adında biriyle tanışır. Başta uyuz olsa da birb...