2. BÖLÜM •İLK GÜN•

205 16 3
                                    

Resim Ceren
Müdür yanına gittim ve dedi ki "Okul formaları varken neden bunlarla geldin kafayı mı yedin!

Çabuk eve git ve okul formalarını giy ve gel!" dedi. Ben de "Ama müdür bey eve gidip değiştirene kadar zil 🔔 çalar ve geç kalırım" deyince müdür "Kalırsan kalırsın! Böyle derse girmene izin vermem!" deyince eve gitmek zorunda kaldım.

İlk günün okul kıyafeti ile gideceğimizi hiç düşünmezdim. Bu okul çok disiplinli idi. Bu hem iyi hem kötü benim için.

Her neyse eve gidip üstümü değiştirip tekrar okula gitmem 30 dakikamı aldı ve  ben derse çok geç kalmıştım.

Sınıfa girdiğimde bir de müdürden azar yemek yetmemişken hocadan geç kaldığım için azar yedim.

Ama böyle şeyleri fazla takmıyordum. Boş olan bir yere oturdum.

Yanımda "Ceren Kara" adında bir kız oturuyordu. Ders bitince onunla tanıştık.

Gerçekten tatlı bir kız olduğunu düşünüyordum. Bir de önümde "Emre" adında çok tatlı birisi oturuyordu. Onunla tanışmak istiyordum.

Sanırım ona aşık olmuştum. Ceren tuvalete gitmişti. Boş boş oturuyordum. Yanıma Emre geldi. Heyecanlandım. Bana "Selam. Tanışalım mı!" deyince kalbimin sesini duyar gibi oldum. "O-olur" dedim.

O sırada Ceren geldi. Ağlicak gibi oldu. Koşarak sınıftan çıktı. Emre'ye "Hemen geliyorum." dedim ve Ceren'in peşinden gittim.

Bir köşeye oturmuş sessizce ağlıyordu. Sanırım bir şey yaptım. Utanarak "Noldu? Kötü bir şey mi yaptım?" dedim.

Cevap verdi "Sen yapmadın. Emre hep böyle yapıyor. Ben ona aşığım. Bunu biliyor ve bile bile başkalarıyla konuşuyor!" dedi.

Bu duyguyu çok iyi biliyorum. Eski okulda da olmuştu bana. "Üzülme bir daha onunla konuşmam zorunda kalmadıkça." dedim üzgün bir şekilde.

Ama ben de ona aşıktım. Ama Ceren'e bunu yapamazdım. Emre'den vazgeçmem lazımdı.

Cemre'yi susturmayı başarınca sınıfa girdik. Zil çalmıştı. Ders matematik idi.

Emre arada bana bakıp noldu diyordu. Sanırım Ceren'i merak ediyordu. Bende aldırış etmiyordum.

Ders bitince beni yanına çağırdı söylemek zorunda kaldım. "Ceren seni seviyor. Bunu söylemek istemezdim :( Ama çok üzülüyor" dedim.

Bi an duraksadı. "İnanamıyorum! Benden nefret ettiğini sanıyordum! Ona söyleme ama bende onu seviyorum." Dedi. Ben de "Ama bana bunu senin bildiğini söyledi!" dediğimde "Cidden bilmiyordum!" dedi.

Mutlu olmuştum sanırım karşılıklı aşktı! Bunları bir şekilde birbirine itiraf ettirmeliydim. Ama nasıl?

*Bölüm Kısa Olduğu İçin Özür Dilerim.* ŞİMDİDEN VOTE VEREN VE YORUM YAPANLARA ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM 💘😍

YENİ HAYAT! (BİTTİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin