5. BÖLÜM "SENİ SEVİYOR❤️"

132 9 0
                                    

Resim Oğuz
CEREN'İN AĞZINDAN
Bu aralar Oğuz ile sık sık Merve hakkında konuşmakta başladık.

Merve'ye Tuvalete gidiyorum dedim. Ama Oğuz beni sınıfa çağırdığı için sınıfa gitmiştim.

Oğuz: "Ben Merve'yi seviyorum." dedi. O an beynim durdu.

"Senin sevgilin yok muydu?" dediğim an "Ayrıldık. 3 ay öncesinden beri başkasıyla çıkıyormuş meğer." dedi.

Üzüldüm. Baya baya üzüldüm. Ama Merve'yi sevmesi de şaşırtmıştı.

"Merve çok tatlı bir kız ama sen kolay kolay aşık olmazdın?" dediğimde o "Bilmiyorum. O benim yaralarımı sarabilir. Sırf bu yüzden değil. O çok cana yakın" Dedi.

"Her neyse bunu bana neden söyledin?" dediğim an "Çünkü onunla çok iyi arkadaşsın ve yanında oturuyor. Ona söyleyebilir misin?" dedi.

Bu güzel fikirdi. Ama Merve'nin tepkisini cidden çok merak ediyorum. 

Sonra zil 🔔 çaldı ve Merve geldi. Bir şey olmamış gibi sıraya oturdum.

Dersin ortasında noldu deyince geçiştirmeye çalıştım. Ama artık söylemem lazımdı.

Kendimi toparladım ve "Merve, Oğuz seni Seviyor!" Dedim.

Merve kaldı. Şok olmuştu. "N-ne s-sen ciddi misin?" "Evet"

MERVE'NİN AĞZINDAN
Doğrusu Oğuz'dan bunu beklemezdim. Beni mi seviyor şimdi?

Sevinmiştim nedensizce ama kötü şeyler olacak gibime geliyordu.

Zil 🔔 çaldı. Efe ile kantinde buluşacaktık. Hem kafamı dinlerdim. 

Bana tost aldı. Yanına da içecek. Öylesine konuşmaya başladık. Artık onunla konuşurken heyecanlanmıyordum.

Onu arkadaş olarak görüyordum. Ama iyi bir arkadaş. Sonra tostlarımızı yedikten sonra kantinden sınıflara doğru çıktık.

Sınıfların orada ayrıldık. Bende sırama oturdum. O sırada koridordan kavga sesleri geliyordu.

Noluyor diye çıktım. Oğuz ile Efe? Sanırım kantinde bizi görmüştü. Yanlarına koştum ve

"Oğuz naptığını sanıyorsun! Beni seviyor olabilirsin ama bunları yapmaya hakkın yok!" diye bağırdım.

Okul titredi sanki. Sonra Oğuz hızlıca Oradan uzaklaştı .

Efe'ye "İyi misin? Sen bakma ona psikopatın teki. Onun yerine özür dilerim." dedim.

Çocuğa bir şey yapmamış en azından. Sözlü kavga etmişler. "Ben iyiyim sağol." dedi ve sınıfına girdi.

Kavgayı bir tek ben, Efe ve Oğuz biliyoruz. Bu aramızda kalır diye düşünüyorum.

Her neyse sınıfa girdim. Zil 🔔 çaldı. Herkes geldi sınıfa. Oğuz'da. Sinirli ve bir yandan da üzgün görünüyordu.

Sırasına oturdu. Arada bana bakıyordu. Sonra hoca geldi. Derse başladık. Bugünlük son dersti.

Ders bitince Ceren'e görüşürüz diyerek okuldan çıktım.

Oğuz herkesten önce çıkmıştı. Kimseyle konuşmadan.

Eve doğru yürüyerek gittim. Eve vardığımda annem koltukta uzanıyordu.

"Noldu anne iyi misin?" dediğimde "İyiyim kızım biraz karnım ağrıyor herhalde bebekten dolayı." Dedi.

"Yapmamı istediğin bir şey var mı anne?"  "Yok kızım sağol sen odana geç." dedi.

Odama geçtim. Üstümü değiştirip kendime kahve ☕️ yaptım ve biraz ders çalıştım. 

Yaklaşık 1 saat sonra ders çalışmam bitti. Mutfakta bir şeyler atıştırdım.

Sonra tekrar odama geldim. Çok yorulmuştum. Bugün erken uyusam nolurdu ki. Hiç bir şey. O yüzden yatmaya karar verdim.

Ama bir türlü uyuyamadım. Aklıma Oğuz gelip duruyordu. Efe ile kavga etmesi saçmaydı ama ona psikopatın teki demem fazla mı olmuştu?

😞 Off ama o da kavga etmeseymiş. Bugünkü bana sinirlice bakışları hala aklımda. Neyse bunları düşünmenin vakti değil uyumalıyım.

ERTESİ GÜN
Alarmın çaldı ve kalktım. Çok açtım. Kahvaltı yapmak için mutfağa gittim.

Ekmeğin üstüne bal 🍯 sürdüm ve yedim. Sonra odama gittim okul formalarımı giydim.

Saçımı yukarıdan toplayıp ördüm. Sonra çantamı da aldım ve yola çıktım. Okula vardım.

Sanırım biraz erken gitmişim ki sınıfta sadece Oğuz vardı. Hala üzgün görünüyordu.

"Şey.. Oğuz. Özür dilerim dün kalbini kırmış olabilirim. Ama sen de haksızdın. Bu durumda ikimiz de haksızdık. Özür Dilerim." dedim.

Yüzüme baktı. Gülümsedi. Yanıma doğru gelmeye başladı. Birden kendimi kollarında buldum. Nedensizce sarıldı.

Hiç bir şey söylemeden. Sonra durdu

"Aslında haklıydın. Sana karışmamalıydım." dedi.

Demek hatasını anlamıştı 😄😏.

YENİ HAYAT! (BİTTİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin