8. BÖLÜM "PLAN"

90 6 1
                                    

Resim Merve
SELEN'İN AĞZINDAN
Bugünlük son ders bitince Mert'in yanına gittim.

"Bir şeyler içmeye gidelim mi? Hem planımı da anlatırım." dedim. Olur anlamımda kafasını salladı.

O sırada Ceren'e üzgün üzgün bakıyordu garibim.

Birlikte kafeye gittik. Planımı anlatmaya başladım.

"Ben şimdi makyaj konusunda iyi olduğum için kolumu ve bacağımı morartıcam ve dudağımı patlamış gibi göstericem. Sen de kim yaptı diye sorduklarında Merve diyeceksin. Disipline gidecek büyük ihtimalle. Bir de Oğuz bana iyi misin falan derse Merve kıskanır. Hem de Merve yaptı dersek Oğuz ondan soğur." dedim.

Mert'in yüzü soldu içeceğinden bir yudum aldı ve "Peki burda Ceren ile benim aramda bir şey olmicak mı?" dedi.

Düşündüm.... "İstersen sana da makyaj yaparım kolunu morarmış gibi gösteririm. Ceren' in ilgisini çeker. Ne dersin?" dedim.

"Onun ilgisini çekeceğini sanmam ama yine de deneyelim." dedi.

Ertesi Gün
OĞUZ'UN AĞZINDAN
Bugün güzel geçecek diye umarak sınıfa girdim.

Bugün biraz geç kalmıştım. Sırama oturdum. Selen ağlıyordu. Onu ilk defa böyle ağlarken görüyordum.

"S-Selen, noldu?" dedim korkarak. "Bir şey yok." dedi. O sırada Mert geldi yanına "İyi misin peçete getireyim mi?" dedi. Selen'de "Olur." deyince tuvalete gitti.

  İyice meraklanmıştım. En iyisi Mert peçete almaya gitmişken ona sormaktı. Tuvalete gittim.

Koluna bir şey olmuştu. Sanki yara vardı. Bir şey demedim.

Onu da soracaktım ama ilk Selen'i öğreniyim dedim.

"Hey Mert baksana!" dedim. Baktı. "Noldu?" dedi. "Selen neden ağlıyor ve koluna noldu?" dedim.

Suratını astı. "Öğrenmek istemezsin. Hayatını berbat etmek istemem. Boşver." dedi. Daha da meraklandım. Hayatım nasıl berbat olabilirdi ki? "

"Hadi ama söyle lütfen." dedim.

"İyi tamam. Sen istedin. Dün Selen ile kafeye gitmiştik. Birlikte bir şeyler konuşuyorduk yanında da içecek almıştık. Sonra kapıdan Merve geldi. Çığlık atmaya başladı Selen'e saldırdı. Sonra bende Selen'i savunayım derken benim de koluma böyle yaptı işte. Selen dünden beri ağlıyor. Hem olanlar için, hem de canı acıdığı için. Sen halini gördün mü onun?" dedi.

Bende "Hayır. Gel bi bakalım.

Merve'ye sorucam ben bunu! Nasıl yapar!" dedim.

O da telaşlandı "Sakın! Eğer söylersen biz biteriz gerçekten!" dedi.

Çok korkmuştu belli. Bende "İyi tamam merak etme söylemem." dedim.

Sonra peçeteleri aldı ve Selen'in yanına geldik.

O sırada dudağının patlamış, kolunun ve bacağının morarmış olduğunu gördüm!

Bunu Merve mi yapmıştı! Ben böyle biriyle mi sevgili olmuştum!

Diye düşünürken telefonumdan mesaj geldi.

Merve'den di.

Merve: Oğuz, ben bugün okula gelemiyorum. Söylersin hocaya tamam mı? Biraz hastayım da...
Yazıyordu.

Ben de görüldü attım ve cevap vermedim. Belki de bu durumdan kurtulmak için gelmemiştir.

Sonra Selen bana baktı. Durgun bir sesle

"Kim mesaj attı?" dedi. Bende

"Merve. Bugün okula gelmeyecekmiş. Onu söyledi." dedim.

Oysaki Merve ile konuşmam gereken konular vardı. Bu olayı söylemeyecektim. Ama konuşmam gerekiyordu. O böyle bir kız olamaz.

"Oğuz? Ne düşünüyorsun?" diye bir ses geldi.

Selen diyordu bunu. Off unutmuşum. Yardım edecektim. Hemen yardım etmeye başladım.

Durumu kötüydü. Baya baya kötüydü.

Aklıma Merve'ye mesaj atmak geldi. Birazdan atarım diye düşündüm. Yarına kadar sabredemem.

MERVE'NİN AĞZINDAN
Bugün kalktığımda kendimi iyi hissetmiyordum.

Bugün okula gitmemek en iyisiydi. Annemler başta zorlasa da ikna etmeyi başardım.

Sonra geç saate kadar uyuyacaktım. Annemler işe gittiğinde evde tek kaldım.

Oğuz'a okula gelemeyeceğimi mesaj olarak yazmak aklıma geldi. Yazdığımda anında görüldü attı.

Yazmasını bekledim. Ama cevap vermedi.

Belki hoca yakalamıştır ondan cevap vermemiştir. Yoksa kesin verirdi diye kendimi sakinleştiriyordum.

Ama daha okul zili çalmadan mesaj atmıştım.

Her neyse Sonra aklıma kahvaltı yapmak gelmişti. Çok acıkmıştım ve midem bulanıyordu. Kahvaltımı hazırladım.

Güzel bir gün olacak gibiydi. Okul günü tatil yapmak. Bir de hasta olmasam en iyisi. Kahvaltımı yaptıktan sonra telefonuma mesaj bildirimi geldi.

Oğuz'dan. Heyecanlanmıştım. Mesajı açtım ve şok oldum....

YENİ HAYAT! (BİTTİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin