"Ciddi mi bu! Seni almadan önce anneni yıllarca aramıştık. Beni ona götürebilir misin?" dedi. Biliyordum beni onların elinde almadılar. Sanırım kaybolmuştum. Ya da kaçırılmış bi şekilde çöpe konmuştum. Yoksa beni almazlardı. Şuan keşke kaçmasaydım diyorum ama belki de annemi bulamayacaktım o zaman.
Babamı şuna çok iyi anlıyorum. Birden sarıldım ona. Gerçekten kokusunu bile özlemişim.
Konuşma merasimimiz bitince birlikte Melisa'ların evine gittik. Annem (gerçek annem) başta çok şaşırdı. Sonralardan çok iyi anlaşmaya başladılar. Sanırım hayatım iyiye gidiyor. Oğuz olanları biliyor. Tabi ki o da çok şaşırdı.
5 YIL SONRA
Bugün Oğuz ile bi düğüne gideceğiz. Kimin düğünü mü? Ceren ile Mert'in. Hani araları kötüydü diyordunuz. Birbirlerinden ayrılalı 1 yıl geçtikten sonra dayanamadılar. İkisi de hata yaptığını anladı. Bence de çok güzel bir karardı.
Ceren'in düğününe resimdekileri giydim. Annem (öz) ve bana bakan babam (öz değil) birlikte geldiler düğüne. Çift olarak. Babam öz annemle görüştükten sonra şaşırdı. Çünkü ilkokul arkadaşıymış. Ilk gördüğünde "hiç değişmemişsin" dedi. Sonra sürekli Görüşmeye başladılar. Babam küçük kardeşim ile Melisaların evinde kalmaya karar verdiler. Biz de onaylayınca eşyalarını aldılar ve geldiler. Yaklaşık 3 Yıldır hep birlikte yaşıyoruz.
Bu arada Oğuz ile biz 8 aylık evliyiz. Evet şaşırmış olabilirsiniz. Ama babamdan izin koparmaktan zor bir şey yoktu. Annem zaten izin verdi. Geriye kalan herkes kabulleniyordu zaten.
Selen buna ne tepki verdi derseniz... Selen Şuan akıl hastanesinde. Kızın Akli sorunu varmış. Çünkü... Öğrenmek istemezsiniz ama... Ilk öğrendiğimde intihar etmek istemiştim ama etmedim tabiki. Söylüyorum... Selen'in amcası kadın doğum doktoru ve....Annemin doğumuna o girmiş. Tamam buralarda bir şey yok. Doğum sırasında bebek doğduğundan hemen sonra annemi bile bile öldürmüş! Bu beni yıkmıştı! Bunu öğrenmemiz 2 yılı Aldı. Başta inanmak istemedim. Ama kabullenmek zorundaydım. Çok zordu başlarda... Her neyse üzerinden 3 yıl geçti. Şuan bunu düşünmek istemiyorum. Anlayacağınız Selen başından beri iyi değilmiş.
Ceren ile Mert'in düğününe gelelim biz. Başta geldi yanıma. Onu ilk defa bu kadar mutlu görüyordum.
Parmağındaki tek taşı göstererek:
"Mert bana evlilik teklifi etti!" dedi. Sanırım en az benim evlenmem kadar sevinmiştim. Oğuz da bana tek taş almıştı. O anki duygumu anlatamam.Sonra Ceren'in düğün makyajını yapmak için profesyonel makyajcılar getirttik. Makyaj bitince Mert büyülenmiş gibi yüz ifadesi yaptı ve "Çok güzel olmuşsun. Her zamanki gibi <3" dedi. Düğün gelip çattı. Gerçekten harikaydı! Düğünden 1 hafta sonra Oğuz ile birlikte Cerengille pijama partisi yapmaya karar verdik. Evimize. Evet Oğuz ile benim ayrı bir evimiz oldu. Gerçekten çok güzel bir ev. Her neyse konumuz bu değil😂. Pijama partisine Cerenleri davet edince sanki bizden davet bekliyorlarmış gibi ikisi de aynanda "Evet!" dediler. Meğer hoparlörde konuşuyorlarmış.
O gün akşam geldiler. Tüm gece birbirimize hikayeler falan anlatıyorduk. Herkes çok mutluydu. Komşular büyük ihtimalle rahatsız olmuştur çünkü avazımız çıktığı kadar bağırıyorduk. Bi ara herkesin uykusu geldi. Uyumamak için kendimize kahve yaptık. Kahvelerimizi içerken karnıma bir şey saplanmış gibi ağrıdı.
"Ahhhhh!"
"Noldu birtanem?" dedi Oğuz.
"Karnım çok kötü! ahhhhhhh!!"
"DOKTORA GÖTÜRELİM!" dedi Ceren.
Zar zor yürüyordum. En sonunda Oğuz beni taşıdı. Arabada karnımın ağrısını unutturmaya çalışıyorlardı ama işe yaramıyordu. Zaten arada küçük ağrılarım oluyordu ama kimseye bahsetmemiştim. Hızlıca hastaneye gittik. Ceren Melisa'lara haber verdi. Babam, annem, Melisa, kardeşim gelmişti. Bu arada kardeşim 5 yaşında💞.
Doktor beni acil durumlar için olan odalardan birine aldı. Oğuz'da yanımda gelmek istedi. Doktor da kabul etti.
Beni Muayene ettikten sonra. Bi an duraksadı. Oğuz ile birbirimize Baktık.
Doktor yüzünü pokerface gibi yaptı. Korkmaya başlamıştık. Sonra sıcak bir gülümseme ile:
"HAMİLESİN!"
İçeride bizi bekleyenlere de söyledi. Herkes çoşuyordu. Teker teker sarıldılar. Hepsi en az benim kadar mutluydu. Sonra kapıdan biri geldi. Selen! Yanıma yavaşça yaklaştı.
"Umarım bebeğin senin kadar mutlu, sağlıklı ve güzel olur.. Ben sana yaptıklarımdan dolayı özür dilerim. Keşke hayatı geri sarsam ve hiçbirini sana yaşatmasam. Sana ne desen bilmiyorum. Yüzüne bile bakamıyorum! Ben hastaneye gittiğimde tedavi uyguladılar ve beynimde bir hasar bulunmuş. Bu yüzden böyleymişim. Onu düzelttiler... Hatamın farkındayım. Senden milyonlarca kez özür dilerim!" dedi ve sarıldı. Selen'i ilk defa böyle görüyorduk. Duygulanmıştım.
"Önemli değil. Tamam yaptıkların gerçekten berbat! Berbatın da ötesi ama bilinçsiz yapmışsın bütün bunları. O yüzden bir suçun yok.." dedim. Birbirimize gülümsedik.
Duygusallığımız sonlanınca çoşmaya devam ettik. Şuan karnımın ağrısını bile hissetmiyorum!
O sırada farkettim. Gözlerim dolmuştu. Üzgünlükten değil mutluluktan! Hala şokun içinden çıkamamıştım.
Anne oluyorum!
Evet sayın okurlarım
Hikayemin sonuna geldiniz. Şimdiye kadar hikayelerimi yazarken bana vote vererek, güzel yorumlar yaparak arkamda olduğunuz için çok teşekkürler. Bu hikayeyi yazarken gerçekten zevk aldım. Biliyorum, hikayem çok kısa oldu. Çünkü iki hikayeyi birden yazmak bana biraz zor geldi.. "HERŞEY YENİDEN" adlı bir hikayeyi daha yazıyorum. İkisini birlikle yazmak zor oluyordu. Bunu final yapmak daha mantıklıydı çünkü ona daha yeni başlamıştım. Başlangıçta final yapmak mantıksız olur diye bunu final yapmaya karar verdim. Zaten önceden de düşünüyordum final yapmayı. Biliyorum çok kısa ama umarım beğenmişsinizdir. Hepinizi çok seviyorum. Diğer hikayemi de okumayı unutmayın. Diğer hikayemin adı "HERŞEY YENİDEN" . Umarım o kitabımı da beğenirsiniz.Görüşmek üzere Canlar❤️✨😉
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YENİ HAYAT! (BİTTİ)
AcciónMerve Giray Adında Bir Kız yaşadığı bölgede doğru düzgün hastane bulunmadığı için başka bir yere taşınmak zorunda kalmıştır... Dolayısıyla Yeni bir okula kayıt olmak zorundadır.. Bu yeni hayatında Oğuz adında biriyle tanışır. Başta uyuz olsa da birb...