6. BÖLÜM YENİ KIZ "SELEN"

118 9 0
                                    

RESİM SELEN
İkimiz de mutlu olmuştuk. Sonra sınıfa diğerleri geldi.

Ardından zil 🔔 çaldı. Herkes yerine oturdu ve hoca geldi.

Ders bitiminde Ceren mutlu görünüyordu. Ne olduğunu sorduğumda
" Dün Emre ile dışarıya bir şeyler içmeye gittik. Çok güzeldi. Bugün okula gelmeyecekmiş. Ama dün uzun uzun konuştuk." dedi.

Ceren'i multu görmek beni de mutlu ediyordu.

"Ama- ama Emre, Mert olayını öğrenirse?" dedim telaşla.

O da "Bunu ona söylemeyeceğim. Zaten çok uzun olay. Daha herşeyi sen de bilmiyorsun.

Öğrenmek de istemezsin." dedi. Doğrusu öğrenmek istiyordum ama bir şey demedim.

*******5 hafta sonra****sabah**** 

Tekrar uyandım. Kahvaltımı yaptım. Okul normaldi.

Ceren ile Emre çıkıyordu. Benle Oğuz ..... sıradandık işte.

Bende ondan hoşlanıyordum artık.  İlk ders bitince Oğuz beni çağırdı. "Seni bir yere götüreceğim." dedi.

Heyecanlandım. Ama beklentimi yüksek tutmadım. Gözümü kapattı ve beni bir yere götürdü.

Gözümü açtığında etraf bomboştu. Bana çıkma teklifi etti. Ne diyeceğimi bilemedim. Ağzım düğümlendi heyecandan. Sonra "Evet!!!" dedim.

Tüm sınıf etrafımıza toplandı ve alkışladı. Sanki ilk defa görüyorlar. Sonra sınıflara gittik.

Diğer teneffüs Ceren, Emre, Oğuz ve ben kantinde birlikte bir şeyler içtik.

Bugün çok güzel geçiyordu ki... 5. Ders sınıfa yeni biri geldi.

"Selen Er."

Oğuz onu gördüğünde hem sinirlendi hem üzüldü hem sevindi. Sanki onu tanıyordu. Ceren de aynı tepkiyi verdi. Ama sevinmemişti Ceren.

CEREN'İN AĞZINDAN
Merve ile Oğuz'un çıkması harikaydı! Taa ki Selen okula gelene kadar.

Bu kız Oğuz'un eski sevgilisi. Ama bunu nasıl Merve'ye söyleyeceğiz. Belki eski sevgilisi diye bir şey demez.

Ama en çok korktuğum Oğuz'un tekrardan Selen'e aşık olabilme ihtimali.

OĞUZ'UN AĞZINDAN
Daha yeni Merve'ye yeni çıkma teklifi etmiştim.

Selen geldi. Ne yapacaktım. Merve ile çıktığımı öğrenirse biterim ben.

Keşke gelmeseydi. Sınıfımızda bir tek Benim yanım boş. Dolayısıyla yanıma oturacak.

Onun sevgilisine nolmuştu peki? Onu bırakmazdı ki. Off offf ne yapacağım ben diye düşünürken hoca

"İşte Yeni Öğrencimiz, Selen Er. Şuraya geç kızım." diyerek benim yanımı gösterdi.

Selen bana seni bitiricem gülüşü yaptı sanki. Yanıma oturdu. "Ben yokken neler oldu bakalım prens?"

Bana sevgili olduğumuzdan beri prens diyordu. Ama artık değildik neyin kafası?!

"Hiç. Hiç bir şey olmadı." dedim. "İYİ HADİ İNANİYİM SANA. PRENS!" dedi.

Artık ona sevgili olmadığımızı ve bana prens diyemezsin diyecektim. Ama az daha sabredicem.

Zil 🔔 çaldı. Selen: "Prens. Gel bakalım seninle bahçeye çıkalım. Bana okulu tanıtacaksın herhalde?" dedi.

Ben de "Hayır! Sen benim ne sevgilimsin ne de arkadaşım! Kendin dolaşabilirsin." dedim. Sinirlendi

"Sevgilin değil miyim?! Hani birbirimizi bırakmayacaktık!" dedi. Ne diyordu bu hala! 3 aydır başkasıyla çıkıyordu oysa! "Sen 3 aydır başkasıyla çıkıyordun ya!" dedim.

Kaldı öyle. Sonra "Çok pişmanım prens. Nolur beni affet. Onunla iken de hep seni hatırlıyordum." dedi.

Pek inandırıcı gelmemişti. Hala onu takmıyordum. "Lütfen sınıftan çık. Sonra konuşuruz." dedim geçiştirmek için. "Tamam senin hatrına çıkıcam." dedi ve gitti.

O sırada Merve'ye baktım. Sessizce ağlıyordu. Ona baktığımı görünce göz yaşlarını sildi. Belli etmemeye çalıştı.
Ama görmüştüm.

"Noldu bücürüm? Selen'i mi kıskandın?" dedim. O da sessizce "Evet. Napiyim elimde değil. Ben ilk defa aşık oldum." dedi gözyaşlarını silerken.

Ne diyecektim. Yapabilecek bir şeyim yoktu. Ceren: "Oğuz bi gelsene. Merve biz hemen geliyoruz" dedi.

Sonra koridora gittik. Oturma yerlerine oturduk. "Noldu?" dedim. "Ne yapacaksın. Merve öğrenirse çok kötü olur. Bu durumda bile kıskanıyor." dedi.

Gerçekten ne yapacaktım? "Bu Selen peşimi bırakmayabilir. O yüzden Merve'ye gerçekleri kendi ağzımdan söylemeliyim.

Selen'den öğrenirse kötü olur." dedim.

🖤Vote verenlere çok teşekkürler🖤

YENİ HAYAT! (BİTTİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin