Resim Oğuz
Hemen Oğuz'dan gelen mesajı açtım.Oğuz: Merve. Bunları yaptığına inanamıyorum! Eğer sen böyle biriysen ilişkimiz devam edemez! Bunu seninle konuşmamız lazım.
Yazıyordu.
Ne yapacaktım ben😭Bir an önce cevap vermeliydim. Bu konuyu öğrenmem lazım her ne varsaBen: Oğuz ben ne yaptım! N'olur söyler misin?!
Oğuz: Sen ne olduğunu biliyorsun Merve! Lütfen bana bilmiyorum deme.
Ben: Ama gerçekten bilmiyorum Oğuz. Sence bilsem gereksiz yere sorar mıydım?!
Oğuz: Bunu yüz yüze konuşmamız lazım! Şimdi derse geçiyoruz sonra konuşuruz.
Ben: Tamam. Ders bitince anında mesaj at! Baybay.
Görüldü attı ve çıktı. Ben ise mesajları tekrar tekrar okuyorum.Her okuduğumda gözümden yaşlar süzülüyor😭. Hayatımda ilk defa böyle bir şey ile karşılaştım.
Annemler gelince ne diyecektim. Karnım ağrıyor mu? Ama artık bunlara inanmıyorlar.
En iyisi ağlamamak dicem de işte olmuyor 😭😭😭.
Bi an önce neler olduğunu öğrenmem lazım. Artık yarını bekleyemem!
Hemen giyinip okula gitmem gerek! Koşar adımlarla okul formalarımı giydim saçıma hızlıca fön çektim.
Toplamaya vakit olmadığı için salınık gidecektim.
Ayakkabılarımı giydim ve çıktım. Koşa koşa okula vardım. Teneffüsteydiler.
Sınıfa girdim. Keşke girmeyeydim. Selen ile Oğuz sarılıyorlardı.
Yoksa yoksa Oğuz, Selen için mi benden ayrılıyordu?!
Eğer böyle bir şey ise yüzüne bakmam ben ayrılırım ondan önce. Koşarak aralarına girdim.
"Ben gelmeden neler oldu bakiyim?!" dedim.O sırada Selen'in yüzünü gördüm. Berbattı. Nolmuştu acaba?
Her neyse hemen Oğuz'a döndüm. Selen'e kaş göz işareti yapıyordu.
Benimle oyun mu oynuyor bunlar?😠 "Oğuz sen ne yapıyorsun?! Dayanamadım hasta hasta geldim sen hala Selen ile konuşuyorsun. Bana bi anlat hele!" dedim.
"Gel benimle burası konuşmak için müsait değil. Ama Mert'de bizimle gelicek." dedi.
Şok olmuştum! Mert ha!? Peki neden o? "Selen varken Mert'i seçtiğine hayret ettim doğrusu!😠" dedim.
Fazla mı abartmıştım? Her neyse. Birlikte kantine gittik.
Oğuz'a sordum "Hadi ama anlat artık!".
"Bilmiyormuş gibi yapıyorsun. Lütfen Bunu kes." dedi Oğuz.
"Ne diyorsun Oğuz sen! Mesajda da demiştim ben bilmiyorum!" dedim.
Ardından Mert araya girdi "Tamam kavga etmeyin! Ben anlatıcam her şeyi." dedi ve anlatmaya başladı.
Duyduklarım karşısında şok oldum. Ama bunun benimle ne ilgisi vardı?
Sonra Oğuz fısıltıyla "Oğlum doğrusunu anlatsana!" dedi. Ben de hemen "Neyin doğrusu!?" dedim.
Mert hemen "Gerçekler bunlar." dedi ve koşarak gitti. Asıl gerçekleri anlatmak Oğuz'a kalmıştı.
" Merve. Mert seni geçiştirmek için yaptı. Çünkü korkuyor. Dün olanlardan dolayı. Senden korkuyor. Bunu ben anlatıcam." dedi.
Anlattı anlattı. Ben böyle bir şey yapmamıştım!
"Sen bana sormadan onlara mı inanıyorsun Oğuz!" dedim.
"Ama ne yapabilirim o yaraları kim yaptı Peki!" dedi.
"Onlar aramızı bozmak istiyor! Hala anlamıyor musun? İlla onlar dedi diye ben yapmış olmuyorum! Lütfen , lütfen bunun için benden ayrılacağını söyleme!" dedim.
O da üzüldü. "Kafam çok karışık Merve. Bu kadarını da yalan söylemezler. Ama sende yalan söylemezsin." dedi.
"Sevgiline mi inanıcaksın yoksa arkamızdan plan yapan iki kişiye mi?" dedim. "
"Tabii ki sevgilime ama..." dedi. "
"Anlaşıldk sen hala onlara inanmak istiyorsun. Zaten benden ayrılacağını biliyordum. Selen ile sarılmanızdan anlamıştım!?" dedim.
"Saçmalama Merve! Orda bana sarılmasının nedeni o değildi!" dedi.
Bu konu uzadıkça uzuyordu. Tartışmamız kavgaya dönüşecek diye korktuğum için koşarak uzaklaştım.
Eve doğru! Yeter artık! Keşke eski evinden hiç ayrılmasaydım.
Belki de kardeşim doğunca bana iyi gelecek ümidiyle kendimi sakinleştirmeye çalıştım.
SELEN'İN AĞZINDAN
Oğuz'un kafasını karıştırmayı başardık! Çak ✋! Ya da yumruk daha iyi 🤜🏻🤛🏻.Planımızın bu kadar iyi gideceği aklımın ucundan geçmezdi. Hahaha diye bağıra bağıra söyleniyordum.
Sınıfa Oğuz geldi. Hemen üzgünlük pozisyonumu aldım.
Kafası karışmış gibiydi. Sanki Merve kafasını karıştırmış gibiydi!
"Noldu Oğuz!" dedim. "Siz beni kandırıyor olabilirsiniz. Eski okulda da böyleydiniz! Hep sahtelikler hep! Bunları Merve yapmamış! Belki de başkası yaptı ama siz ona suç attınız değil mi?!" dedi.Ben de "Saçmalama Oğuz!" dedim. Ama laf bulamadım.
"Açıklasana hadi! Kanıtın da YÖK! Ben nasıl size inandım!" dedi.
"Ama-ama Oğuz! Gerçekten o yaptı!" derken gitti. 4 ve 5. derslere girmedi.
OĞUZ'UN AĞZINDAN
Ben hangi kafayla Selen'lere inandım ki! Çok pişmanım.Bunu Merve'ye nasıl söyleyeceğim. Artık iş işten geçti.
Ne yapacağım?😞🤔
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YENİ HAYAT! (BİTTİ)
AksiMerve Giray Adında Bir Kız yaşadığı bölgede doğru düzgün hastane bulunmadığı için başka bir yere taşınmak zorunda kalmıştır... Dolayısıyla Yeni bir okula kayıt olmak zorundadır.. Bu yeni hayatında Oğuz adında biriyle tanışır. Başta uyuz olsa da birb...