11. BÖLÜM "SON 3 GÜN"

83 7 2
                                    

Resim Merve ve Oğuz❤️
Selen artık haddini aşıyordu. Kendini bişey sanması da sinirime gidiyordu. Oğuz hem Benim sevgilim hala onu unutamaması ne demek?

Unutamasa benle sevgili olur muydu? Hayır! Sırf Selen'in dedikleri yüzünden Oğuz ile aramı bozamam!

Zaten daha yeni barıştık. "Kusura bakma aramızı bozmaya çalıştığın çok belli oluyor 😉. Biraz çalış da gel." deyip sırama oturdum.

Oğuz Selen'e sinirli sinirli bakıyordu.

SELEN'İN AĞZINDAN
Ne yapacaktım ben bunlar her türlü barışıyor.

Merve de disipline gitmedi. Planım ortaya çıktı. Off. Bir kere de ben mutlu olayım ya.

Keşke başından Oğuz'u terk etmeseydim.

7 AY SONRA....
Kardeşimin doğmasına 3 gün kalmıştı.

Her şey aynı devam ediyordu. Selen artık Oğuz ve Benle uğraşmıyordu.

Her şey çok güzeldi. Kardeşim için de çok heyecanlıydım.

SABAH
Okula gittim.

Ceren ile Emre yan yana oturuyorlardı. Sordum "Hoca izin verdi mi oturmanıza?" dedim. Evet anlamında başını salladılar.

Ceren çok mutluydu. Hep Emre ile anılarını tekrar tekrar anlatıyordu.

Onun adına çok mutluyum.
Her neyse gene düşüncelere dalmışım.

Sırama oturdum. Oğuz'a baktım yanı boştu. Selen Mert'in yanına gitmişti. Bu çok iyi olmuştu.

Oğuz da buna sevinmişti. Derse başladık. Zil 🔔 çaldı.

Ceren'in yanına gittim. "Ceren. Biraz dışarı çıkalım mı?"

"Üzgünüm Merve çünkü Emre ile kantine gidecektik dersin başından beri konuşuyorduk.

Seninle başka zaman gideriz ne dersin?" dedi.

Bende kabul ettim. Hayır diyemezdim sonuçta. Sırama geri döndüm.

Yanıma baktım. Oğuz uyumuştu. Uyandırmak istemedim.

Bahçeye çıktım. Sınıfımızdaki bir kız ağlıyordu. Melisa. Bu kızın kim olduğunu bilmiyorsunuz.

Durun anlatiyim.

İsim: Melisa Çetin
En iyi arkadaşı: Yok. Her gün bahçede tek başına.
İyi huyları: Birisi bir şey istese hemen yapar.
Kötü huyları: Çoğu şeye hemen inanır. Yalan olsa bile.

İşte Melisa böyle birisi. Daha kendisi ile hiç konuşmadım. Sadece zorunda kaldıkça.

Ama şimdi onu ağlarken görmek beni kötü hissettirdi. Ne olduğunu öğrensem iyi olacaktı. Yanına gittim. "Noldu Melisa? İyi misin.

Bana anlatabilirsin gerçekten." dedim. Önce anlatmak istemedi.

Ama içini birine dökmek istediği belliydi. Sadece utanıyordu. Biraz daha ısrar ettim. Sonunda anlatmaya başladı.

"Tamam anlatıcam. Ama aramızda kalıcak. Biliyorsun kimse benimle arkadaş olmuyor. Bu nedenle önüme gelen beni azarlıyor. Bazı kişiler. Bu yüzden moralim bozuluyor. Ama daha da önemli olan bir şey var. 3 hafta önce annem ile babam ayrıldılar. Mahkemede babamla kalmaya karar verilmişti. Benim için farketmezdi. 3 hafta boyunca kendimi tuttum okulda. Sonra... sonra😭😭... Babam 2 gün önce Ö-ÖLDÜ😭😭. Annemle paraya ihtiyacımız var 😭. Ama bir türlü bulamoyoruz"

Dedi ve hıçkıra hıçkıra ağlamaya başladı. Sarıldım. Çok üzgün görünüyordu kıyamam.

"Gel bi yüzünü yıkamaya gidelim."
"Tamam..."

Yüzünü yıkaması için tuvalete gittik. Yıkarken bir yandan da ağlıyordu.

"Yeter artık ağlama lütfen."
"Ama dayanamıyorum."
"Ama güçlü olmalısın. Lütfen."
"Tamam çalışıcam."

O sırada zil 🔔 çaldı. Birlikte sınıfa girdik.

Oğuz uyanmıştı. Sırama oturdum. Selen yanımda Melisa'yı görünce şaşırdı. Ama umursamadım.

Sonraki teneffüs Oğuz sana kantinden içecek ısmarlayacağım gel benimle." dedi. Bende cevap verecektim ki kolumdan tutup aşağı indirdi.
"Gerek y-"
"Aldım bile 😂"

İçecekleti masaya koydu. İçmeye başladık.

Annemin doğumu hakkında konuştuk. O da en az benim kadar heyecanlıydı.

SELEN'İN AĞZINDAN
Merve sınıfa Melisa ile girdiğinde şaşırdım. O ezik kızla mı takılıyordu.
Aslında🤔. Bu benim için fırsat olabilir!

Melisa'yı kandırabilirim. Hem paraya ihtiyacı var gibi görünüyor.

Merve'ye baktım. Oğuz ile dışarı çıkmışlardı. Bu Melisa ile konuşmak için bir fırsattı.

Hemen yanına  gittim.
"Selam Melisa ☺️"
"Selam?"

"Sana bir teklifte bulunucam. Karşılığında para var. İhtiyacın olduğunu biliyorum. Ne dersin?"

"Nasıl bir teklifmiş?"

"Bak şimdi. İstediğin kadar para veririm parayı sıkıntı etme. Merve ile arkadaşsınız değil mi? İşte bu nedenle Merve ile ne konuştuysanız hemen bana söyleyeceksin! Tamam mı?"

"Şeyy.. bilmiyorum."
"Hadi ama..❤️"
"İyi tamam. Sana güveniyorum. Bunu annem için yapıcam."

YENİ HAYAT! (BİTTİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin