MERVE'NİN AĞZINDAN
Selen okula geldiği andan beri Oğuz'a bakıyor. Tamam bakabilir ama ona "Prens" dediğini duydum.Kendimi tutamadım o an. Sessizce ağladım. Bunu ben bile demiyordum. Sonra beni gördü Oğuz. Dürüst oldum.
Sonra Ceren ile koridora gittiler. Başta dinleyecektim ama yanlış bir hareket olduğu için vazgeçtim.
"Sanırım Oğuz, Selen ile önceden tanışıyordu. Ama ne olarak?! Sevgili mi acaba? Eğer öyleyse bu kız peşimizi bırakmaz. Tıpkı Mert'in Ceren'i bırakmadığı gibi" diye kendi kendime söylenirken zil 🔔 çaldı.
Sınıfa ilk Ceren ile Oğuz geldi. Oğuz : "Merve. Sana bir şey söyleyeceğim gelecek teneffüs." dedi ve sırasına oturdu.
Sonra sınıfa Selen ile Mert geldi. Oğuz şok olmuştu.
Aynı şekilde Ceren'de. Ceren'i anlıyorum eski sevgilisi ama Oğuz neden şok olmuştu?!
Her neyse deyip hocanın gelmesini bekledim. Hoca geldi ve derse başladık. Zil 🔔 çalınca Oğuz'un yanına gittim.
Ne söyleyeceğini çok merak ediyordum. "Noldu." dedim. "Gel benimle. Bahçede konuşalım" dedi.
O sırada Selen'in bi bakışı vardı. Beni baştan sonra süzdü. Sonra Oğuz ile bahçeye indik. "Bak. Merve.. Selen varya, işte o - o - o benim eski sevgilim. Nolur kızma artık arkadaş bile değiliz." dedi.
O anki duygumu anlatamam. Koşarak uzaklaştım. Tuvalete doğru. Makyajım akmıştı. Bu yüzden yüzümü yıkadım. Aslında eski sevgilisiydi.
Olabilir ama şuan o bizim sınıfta. Ne yapacağım
OĞUZ'UN AĞZINDAN
Bu gidişle herşey bozulacak. Selen ile Mert sınıfa birlikte girdikleri an anladım.Bunlar plan peşindeler. Eski okulda muhattap olmazlardı ama burdaki amaçları ortak.
Mert Ceren'i, Selen'de beni istiyordu. Her neyse. Merve'ye Selen'in eski sevgilim olduğunu söylediğimde ağlamaya başladı ve koşarak uzaklaştı.
Onu ağlarken görmek berbat bir şey.
SELEN'İN AĞZINDAN
Mert ile anlaşma yaptık. O Ceren için ben ise Oğuz için planlar yapıcaz.Benim adım Selen ise Oğuz benim olacak! Kafaya taktım mı yaparım ben! Yapamazsam da onları rahat bırakmam oldu bitti.
Bu Merve'de de bir şeyler var sürekli gözü bende veya Oğuz'da. Bunların arasında bir şey olabilir mi?! Eğer öyle bir şey varsa bitiririm bunları. Özellikle Merve'yi.
MERVE'NİN AĞZINDAN
Sınıfa sessizce oturdum. Kimsenin yüzüne bakmadım. Ama ağladığım çok belli oluyordu.Oğuz yanıma gelecek gibi oldu ama vazgeçti. Sonra tekrar Selen ile konuşmaya başladı.
Hani arkadaş bile değillerdi! Bildiğin gülüşüyorlar! Sanırım fazla kıskanıyordum.
Umursamamalıyım. Kafamı çevirdim. Ceren: "Merve, takma bu olayları. Merak etme onların arasında bir şey yok.
Oğuz seni seviyor buna şüphe etme." dedi. Her zaman destekçin olan bir arkadaş çok iyi geliyordu.
"Teşekkür ederim Ceren. Her şey için." dedim. Gülümsedi.
SELEN'İN AĞZINDAN
Oğuz ile Merve'nin arasında bir şey var mı bakalım, hemen Oğuz'un ağzından laf çaliyim bi.Sonuçta yanımda oturuyor diye düşünüyordum. Mert'e görüşürüz deyip hemen Oğuz Prensimin yanıma oturdum.
"Selam Oğuz." "Selam 😒". Bana neden bu kadar soğuk davranıyor.
"Bak Oğuz eğer Merve ile aranda bir şey var ise bana anlat. Cidden kızmam. Ben Mert ile çıkıyorum artık. Sorun etmem yani." diye bi yalan uydurdum.
Böyle dediğimde eminin her şeyi anlatacaktır. Bunu dediğimden Sonra bi düşündü.
"Evet. Biz Merve ile çıkıyoruz. Lütfen bize karışma." dedi. O an patlayacaktım ama kendimi zor tuttum!
Sahte bir gülüş ile "Çok sevindim. Sana hala prens diyebilir miyim?" dedim. O da "Hayır. Demezsen iyi olacak." dedi.
Sinirlerim tepeme kadar çıktı ama sabrettim. "Tamam o zaman." dedim kendini tutarak. Sonra telefonuma mesaj geldi.
Mert'ten. Şöyle yazıyordu
Mert: Önünde oturuyorum biliyorum ama Oğuz ile arana girmek istemedim. Dediklerinizi burdan duydum. Ne yapacağız! Ve.. ve biz sevgili miyiz? Öyle dediğini duyar gibi oldum.Selen (ben): Harika bir planım var. Şuan sinirden kendimi zor tutuyorum. Teneffüste gel anlatıcam. Bu arada sevgili falan değiliz şapşal. Ağzından laf almak için dedim!
Yazdım ve Gerçekten Harika bir planım vardı😏. Artık kim olduğumu öğrensinler istiyorum!😈
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YENİ HAYAT! (BİTTİ)
ActionMerve Giray Adında Bir Kız yaşadığı bölgede doğru düzgün hastane bulunmadığı için başka bir yere taşınmak zorunda kalmıştır... Dolayısıyla Yeni bir okula kayıt olmak zorundadır.. Bu yeni hayatında Oğuz adında biriyle tanışır. Başta uyuz olsa da birb...