❤️Doğum Günü (Özel Bölüm) ❤️

86 7 7
                                    

Multi Eylül

2 YIL SONRA

Her şey hayalimdeki bir hayat gibi devam ediyor. Bir kızım var ve bugün 1 yaşına bastı. Adı Eylül.

Neden mi adı Eylül? Çünkü Küçükken annem bana Eylül ismini koymayı çok istemiş ama babam istemediği için koyamamışlar.

Biz de Oğuz ile uzun uzun düşündük ve annemin hayalini gerçekleştirdik. Torununun adı Eylül oldu. Keşke annem burada olsa...Torununu görebilse 😣.

Bu arada Merak edenler olur diye Eylül'ün en çok kullandığı kelimeler: Anne, babba, su, ıngaaa, mama vb..

İlk söylediği kelime anne olmuştu. Tabi doğru düzgün diyemiyordu başta. İlk "ayya" diye başladı. Sonralardan "Ayye" demeye başladı. Yaklaşık bir ay ayye dedikten sonra anne demeyi başardı. İlk dediğinde mutluluk göz yaşlarımı dökmüştüm.

...

Bugün Akşama kızım Eylül'ün Doğum günü partisi olacak. İlk Doğum günü.

Daha haberi bile yok bundan. Ona sürpriz bir Doğum günü partisi hazırlayacağız.

Şuan saat sabahın 9'u. Eylül daha uyuyor. En erken 10:30'da kalkar. Yani Uyumaya bayılır. Aynı babası gibi. 🤣😏

Biz Oğuz ile yatakta uyuklarken aklıma hediyelerimizi almadığımız geldi. Aklıma gelir gelmez yataktan fırlamam bir oldu.

"Ne oldu hayatım?" dedi Oğuz.

"Biz Eylül'e hediye almadık!" dedim telaşla. Oğuz'da benim gibi yataktan fırladı.

"Tabi ya!" dedi.

"Ben kahvaltıyı hazırlamaya koyulayım. Sen de hediye almak için gidebileceğimiz yerleri bir araştır." dedim mutfağa doğru yürürken.

"Tamam." dedi masaüstü bilgisayarını alt çekmeceden alırken.

Ben de mutfağa yöneldim. Dolaptan salatalık, domates, peynir, zeytin vb. çıkardım. Sonra da çay demledim. Yanına da bir tost yaptım.

"Kahvaltı hazır." diye içeriye seslendim.  Sonra Eylül'ün uyuduğunu hatırladım. Biraz daha bağırırsam uyanacağı İÇİN Oğuz'un yanına gittim.

"Kahvaltı hazır" dedim.

"Hemen geliyorum." dedi ve bilgisayarını kapatıp yerine koydu.

Mutfağa geldik ve sandalyelere oturduk. Demlenmiş çayları bardaklara doldurmaya başladım.

Oğuz doldurmamı beklemeden hemen salatalığa saldırmıştı. Gerçekten salatalığa bayılıyor!

Çayları bardaklara koyduktan sonra kahvaltımızı yapmaya başladık.

"Gidebilecek yerlere baktın mı?" dedim zeytini ağzıma götürürken.

"Evet. Güzel bir kaç yer buldum. Oyuncak mı alacağız elbise mi?" dedi.

"Bence elbise alabiliriz. Zaten yeterince oyuncağı var." dedim gülümseyerek.

"Tamamdır." Dedi.

Kahvaltılarımızı bitirince Oğuz ile birlikte masayı topladık.

YENİ HAYAT! (BİTTİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin