4. BÖLÜM "MERT!"

159 12 2
                                    

Resim Mert
Ceren ile Oğuz karşıdaki banka gidip konuşmaya başladılar. Bunların bildiği ama benim bilmediğim bir şey mi vardı?

CEREN'İN AĞZINDAN
Okulların açılması benim için berbat bir şeydi. Eski sevgilim peşimi bırakmayıp bizim sınıfa gelmişti. Adı Mert.

Onunla muhattap olmam diye düşünüyordum. Ama her fırsatta yanıma geliyordu.

Geçen ders eskiler hakkında kavga ettik. Eski sevgilim olduğunu kimse bilmiyordu. Bunu kimseye söylememem lazımdı.

Kavgamız sonlanınca Merve'de doğal olarak merak etti. Napacaktım. Birlikte bahçeye indik.

O sırada Oğuz geldi. O da eski okuldandı. Olayları biliyordu. Yanına çağırdı ve "Kavga etmeniz saçma. Ama bunu Merve'ye söylemeyin. Aklı karışabilir. Durumlarınız karışık." dedi.

Neden Merve'yi bu kadar önemsiyordu. Yoksa yoksa o... neyse ya. Oğuz'un Merve'ye aşık olma ihtimali vardı. Ama onun sevgilisi yok muydu?

Her neyse bu beni ilgilendirmez. Sonuçta Merve ona karşı bir şey hissetmiyor diye düşünüyordum ki Oğuz gitmişti.

Yanıma Merve geldi. Oğuz'u dinlemeyecektim. Tabii ki anlatacaktım.

MERVE'NİN AĞZINDAN
Bunlar ne konuşuyordu böyle? Meraktan çatlayacaktım. Nedense Oğuz'un dediklerini fazlasıyla merak ediyordum.

O sırada Oğuz oradan uzaklaştı. Bende Ceren'in yanına fırladım. Bir şeyler düşünüyordu.

"Ceren düşüncelerini bozduğum için üzgünüm😂. Ama neler oldu bana hala anlatmadın. Ayrıca Oğuz ne dedi?" dediğimde Ceren: "Oğuz ona bir şey söyleme aklı karışmasın dedi.

Ama ben sana söyleyeceğim." deyince heyecanlandım. Demek Oğuz beni düşünüyor.

Ama iyi anlamda mı kötü anlamda mı? Kafam iyice karıştı. Aklımda bir sürü soru vardı ama sadece bunu diyebildim: "Hmm tamam sen devam et." Sonra devam etti.

"Benim eski sevgilim ile aynı sınıftayız. Mert. Bugün kavga ettiğim çocuk.
Ondan ayrılmıştım eski okulda ama peşimi bırakmıyor. Hala ondan kurtulmaya çalışıyorum. Bunu şuanda sınıftan sadece sen ve Oğuz biliyorsunuz. Kimseye söylemeyin tamam mı? Ben gelişmelerden sana haber vereceğim. Şimdi tuvalete gitmem lazım." dedi ve oradan ayrıldı.

Hala aklımda bir sürü soru vardı. Neden sadece Oğuz ile ben biliyoruz, neden Oğuz beni düşünüyor, neden bana bücür diyor, neden herşey çok gizemli?

Böyle sorular aklımda dolaşırken zil 🔔 çaldı. Sınıfa çıkarken bir çocukla çarpıştım. Özür dilerken yüzüne baktım. B-Bu Efe'ydi.

Eski okuldaki sevdiğim çocuk. Onu çok özlemiştim. O da bu okula gelmiş. Onun da benim gibi bir yere taşınacağını biliyordum. Ama buraya olduğu aklımın ucundan bile geçmezdi.

Heyecanlandım. Sonra bana "Aa Merve. Sen de mi buraya geldin. Bu iyi oldu. Gelecek teneffüste kantinde bir şeyler yapalım mı?" Dedi.
Bende o heyecanla "Tabi olur." dedim ve sınıflara yöneldik.

O yan sınıfta idi. Yani B şubesi. Sınıfa girdiğimde Oğuz ile Ceren yine bir şeyler konuşuyordu.

Ceren'e ne konuştuklarını soracaktım. Ama şimdi değil.

Sırama oturdum. Hoca geldi. Herkes yerine geçti. Derse başladık.

Dersin bir kısmında fısıltıyla "Ceren, neler oldu çabuk anlat. Ne dedi sana Oğuz?" dedim.

Ceren; "Sana anlattığımı söyledim. Başka bir şey olmadı." deyince yüzüne baktım. Oğuz'a bakıyordu.

Sanki kötü bir şey vardı. Bunu araştırmalıydım. Emre de Oğuz ile Ceren'i kıskançlıkla izliyordu.

Sanırım yanlış anladı Emre. Aralarında bir şey olamazdı! Sanırım Oğuz'u kıskanıyordum. Hem de Ceren'den. Neyin kafasındayım ben. Saçmalıyorum.

Hem Efe'de bu okulda. Oğuz'u kıskanmam saçmaydı.

O sırada Ceren bana döndü ve "Merve. Sana söylemem gereken bir şey var." dedi. Ayy kesin bunlar çıkıyor.

Ama, ama Emre nolacaktı. Of ben ne diyorum. Saçmalıyorum böyle bir şey olamazdı. Neden olsun ki.

"Merve dinliyor Musun? İstersen söylemem?" deyince
"Tamam tamam dinliyorum." dedim.

Sonra Ceren : "Oğuz.... şeyy.. Oğuz"

YENİ HAYAT! (BİTTİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin