10. BÖLÜM AFFETTİRME PLANI

84 6 1
                                    

Resim Merve
OĞUZ'UN AĞZINDAN
Kendimi bir şekilde affettirmem gerekiyor! Ama nasıl? Bu baya zor olucak çünkü ilk defa aramız bozuldu ve onu affettirmek konusunda tecrübeli değilim 😅😓.

En iyisi yarın okulda ona bir sürpriz yapmak. Ama tabii ki kendi başıma değil. Ceren ve Emre'den yardım alarak. Hemen yanlarına gittim. Zaten birliktelerdi.

Bir şeyler konuşuyorlardı taa ki ben aralarına girene kadar. "Hey Ceren ve Emre! Aranıza girdiğim için özür dilerim ama ben Merve'ye kendimi affettirmem lazım.

Help me! Sizce ne yapabilirim?" dedim.

Emre şaşırdı. "Oğlum ne halt yedinde küstünüz?" dedi.

Olayları anlattım.

İkisi de şaşırdı. Ceren : "Ne ara oldu bunlar ya. Dünya kadar olay varmış haberimiz yok." deyince güldüm.

"Evet ya siz neredeydiniz?" dedim.

Birbirlerine baktılar.

Emre "Şeyy belki okulu asmış olabiliriz 😅😅." dedi.

"Vaaayyyy" dedim şaşırarak.

"Her neyse siz bana bi affettirme planı bulun acil yarına.". Ceren hemen atladı.

"Ben onu oyalarım Emre'de hocaya arkadaşın Doğum günü varmış desin bir şekilde izin alsın işte sen de sınıfta hazırlık yaparsın güllerle doldururuz sınıfı. Ne dersiniz?" dedi.

Biz de birbirimize bakarak olur anlamında kafa salladık.

Çünkü aklımda hiç plan yoktu ne varsa razıyım.

Ertesi Gün
MERVE'NİN AĞZINDAN
Keşke okula gitmeyeydim! Bir şekilde Oğuz'dan ayrılmalıyım.

Bu önüne gelene inanır yoksa! Her gün ağlıyorum neredeyse diye düşünüyordum. Sonra telefona mesaj geldi.

Oğuz: Bücür'üm okul bitti dışarı çıkalım mı gönlünü alırım hem bir şeyler içeriz? Nolur kırma beni çok pişmanım.

Ben: lütfen Oğuz bugün olmaz. Kimseyi görmek istemiyorum. Hiç bir şey olamamış gibi mesaj atma bana! 😞

Oğuz: Trbini yerim 😂😂

Ben: Şaka yapmıyorum Oğuz. Baybay.

Oğuz: Baybay ❤️😞

ERTESİ GÜN
Bugün okula gitsem mi gitmesem mi bilemedim. Oğuz' u gördükçe ağlayasın geliyor çünkü.

Neyse kalkınca Hemen bi çay içtim hiç bir şey geçmedi boğazımdan. Okul formalarımı giyip okula gittim.

Her zamanki gibi Oğuz'da vardı. Yüzüne bakmamaya çalışarak oturdum sırama. Sonra Ceren geldi. "Sen durumları biliyor Musun?" dedim. "Evet" dedi üzgün bir şekilde. O sırada hoca geldi. Derse başladık.

Zil 🔔 çalınca Ceren "Gel aşağı inelim biraz" dedi. Ben de "Tamam kafa dağıtırız." dedim ve bahçeye indik.

Bir banka oturduk ve etrafı izlemeye başladık. Hiç konuşmuyorduk. Sanki tıp oynuyor gibi.

Sıkılmıştım. "Ben sınıfa çıkıyorum." dedim. Heyecanlandı "Hayır! Burda kalalım." "Peki neden? Bir şey yapmıyoruz ki." dedim. Streslendi.

"Sana bir şey itiraf etmem gerek." dedi. "Hee şimdi anlaşıldı neden bahçeye inmek istediğin. Anlat bakalım prenses. 😂 Dinliyorum." dedim.

Biraz düşündü. Başladı anlatmaya. "Yaa şey kanka... Geçen gün bi halt yedim de.... Anneme ben arkadaşımda kalıcam dedim zar zor izin aldım. Emre'lerde kalıcaktım. İşte Emre'ninde işi çıktı. Şimdi utanıyorum eve dönmeye o kadar hazırlanmıştım. Sende kalabilir miyim dicektim." dedi utanarak.

"Tabii ki ya Bunu mu stres ettin kafana hiç takma sen😘 istediğin zaman kalabilirsin ne demek" dedim. Gülümsedi.

O sırada telefonuna mesaj geldi. Birden "Hadi gel sınıfa çıkalım kanka şaka yapmıştım😂😂." dedi gülerek. Noluyor ya dedim bi an. "Yaa 😂 kalsan iyi olurdu da neyse gel sınıfa gidelim."

Sınıfa girdik. Arkada sade bir fon müziği çalıyordu. Sınıf güllerle 🌹 kaplıydı.

Kim yapmıştı bunu? Sınıf bomboştu. Birden Oğuz çıktı karşıma. Korktum bi anda çıkınca.

Yüzüne bakamıyordum nedense. Sonra ciddiliğini koruyarak "ÖZÜR DİLERİM 😞" dedi ve sarıldı.

Duygulanmıştım. Bana bu kadar değer veriyor muydu ya. Orada Oğuz'u kalbi olan kim olsa affederdi.

"Tamam ben de abartmış olabilirim. Bende özür dilerim.❤️" dedim. Aydınlandı gibi bi sevindi. Sonra alkış sesi geldi.

Meğer tüm sınıf bizi dinliyormuş. Hepsi birden saklandığı yerden çıktı. Nasıl sığmışlarsa😂😂. Taktığım şeye bak.

Her neyse sonra bir de Selen cadısı çıktı. "Hadi artık işiniz bittiyse ders işlemek istiyorum😒." dedi. Kendini cool sanan kokoş gibiydi bugün.
Yüzünü makyajla kaplamış. Güzel sanıyor kendini. Okula geliyorsun moda defilesine değil.

Her neyse naparsa yapsın. Eleştirmek bana kalmaz diye düşünüyordum. Birden Selen yanına geldi:

"Kıskandın mı canısı gözlerini alamadın benden😏?" deyince "Senin neyini kıskaniyim be!" dedim. Başladı saymaya

"Mesela Oğuz'un yanında oturmamı, eskiden bana prensesim demesini veya hala beni unutamadığını kıskanabilirsin 😉?"

YENİ HAYAT! (BİTTİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin