Bakalım ne yapacaklar diye bir süre izledik. Video kaydına aldık. O Sırada öpüştüler. Nasıl biri çıktı bu Emre! Ceren'e bunu nasıl yapar ######### karaktersizi. Oğuz ile İkimiz de sinirliydik. Aynı zamanda şoka girdik. Bu kamera şakası falan mı? Ikimizin de Selen umrunda değildi. Ceren için üzülüyorduk. Sonra Oğuz:
"LAN kardeşim dediğim çocuk şimdi ne çıktı !!"
"Haklısın!"
Sonra video kaydını durdurduk. Oğuz Dayanamadı gitti. Ben de arkasından gittim.
"Sen nasıl yaparsın bunu sana kardeşim diyordum lan ben?" sonra tokat attı. Emre sinirlendi:
"Ne yaparsam Yaparım bana karışamazsın! Kötü olur haa!"
"Şimdi gidip bunu Ceren'e anlatsam naparsın lan!"
"Elinde kanıt var mı sanki!"
"Tabi var olmaz mı!" dedi ve videoyu izletti.
"Eğer onu Ceren'e gösterirsen hiç acımam gebertirim!"
"Sıkıyorsa gebert!" dedi ve kolumdan tutup çekti beni. Arabaya bindik. Bir an önce Ceren'e ulaşmamız lazımdı.
Bu Emre herkesi kandırmış! HERKESI! Hemen Ceren'i aradım.
"Alo Ceren acilen aşağı in seni alıyoruz çok önemli!
"Merve neler oluyor!"
"Telefonda anlatamam Emre ile ilgili hızlı ol biz yaklaştık eve!"
"Tamam giyinip geliyorum."2-3 dakika Ceren'i bekledik. Sonra geldi. Arabada videoyu izlettim. Ağlamaya başladı. Sonra
"Hemen beni oraya götürün hemen!" dedi sinirle Ağlayarak.
"Biz de seni bu Yüzden çağırdık. Ne yapsan Haklısın!"Kafeye vardık. Orada oturuyorlardı. Ceren Dayanamadı koştu yoksa tekrar öpüşecekler gibiydi.
"Bunu bana nasıl yaparsın Emre! Daha dün bana seni seviyorum dedin! Nasıl böyle yalan söyleyebiliyorsun sen ha! Sana nasıl inandım ben!" dedi Ceren. Kendini tutuyordu belli. Sonra Emre:
"Bak açıklayabilirim nolur kızma!"
"Açıkla hadi!"
"Şeyy... Selen zorla getirtti beni😌" dedi. Selen hemen atıldı.
"Ne diyorsun Emre ? 7 aydır çıktığımızı neden onlara söylemiyorsun!" dedi.
"Of tamam özür dilerim Ceren ama ben Selen'i seviyorum..." dedi. Ceren saldıracaktı ama onun yerine saydırdı
" ##### ### ##### ###### ############# ######....."Kim bilir durdurmasam daha ne kadar saydırmaları ama durdurdum.
"Tamam Ceren sakin ol bu Şerefsiz için saydırman değmez." dedim.
Sonra Oğuz "Seninke işimiz bitmedi!" dedi ve birlikte Ceren , ben ve Oğuz arabaya bindik. Ceren ağlamaya başladı. Haklı olarak. Onu sakinleştirmeye çalıştım. Bir süre sakinleştirmeyi başardım.
"Merve beni evime bırakır mısınız?"
"Tamam ama evde ağlamak yok!"
"Çalışırım."Ceren'i evine bıraktık. Oğuz "Bugün benim evimde kal. Hem yarın tatil." diyim duruyordu. Bende o kadar ısrarın yanında hayır diyemedim. Öncelikle Melisa'ya mesaj attım.
Merve (ben): Melisa bugün Oğuz ile kalacağım. Senin için sorun olur mu?
Melisa: Yok sorun olmaz ben anneme arkadaşında kalacakmış derim.
Merve (ben): Teşekkürler😘 Iyi geceler.
Melisa: Iyi geceler.
Aslında Oğuz'un evine ilk defa gidiyordum. Tamam okul açılalı 8 ay oldu bir kere bile mi gitmedin diyebilirsiniz. Ama evet bir kere bile gitmedim😁. Bu Yüzden çok heyecanlyım.
Oğuz'un evi Issız bir yerdeydi. Şehirden baya uzaklaşmıştı. Orada görünürde tek ev onunkiydi sanırım.
"Burada mı yaşıyorsun?"
"Evet. Noldu ki?""Hiiç. Sordum sadece 😄"
"Peki😂."
Evine girdim. Gerçekten Tarzı çok güzel Oğuz'un. Evi mükemmeldi. Çok güzel dizayn etmiş.
"Evi sen mi düzenledin?"
"Evet tek başıma..."
"Gerçekten harika olmuş!😍"
"Çok sağol. :)"
Odaları teker teker Tanıttı. Gerçekten Hayalimdeki bir ev gibiydi. Mobilyalar genellikle beyazdı. Ama çok şık duruyordu. Sonra merak ettim ben nerede yatacaktım?
"Şey sorması ayıp ben nerede yatıcam 😅😅"
"Sen benim yatağımda yat. Ben koltukta uyurum."
"Olmaz öyle şey ben koltukta uyurum."
"Emin misin?"
"Evet!"
Sonra yatağımı hazırladı koltuğa. Saat 00:56 olmuştu. Artık uykum gelmişti.
"Bu saatte yatıyor musun bücürüm?"
"Sanki çok geç. Görende öğlenin 12'si sanacak😂. Saat gayrette geç bence."
"Tamam den öyle diyorsan öyledir😂. Iyi geceler 😊"
"Iyi geceler❤️"
Tam uykuya dalacaktım ki kapı çaldı. Kim bu saatte gelen?!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YENİ HAYAT! (BİTTİ)
AkcjaMerve Giray Adında Bir Kız yaşadığı bölgede doğru düzgün hastane bulunmadığı için başka bir yere taşınmak zorunda kalmıştır... Dolayısıyla Yeni bir okula kayıt olmak zorundadır.. Bu yeni hayatında Oğuz adında biriyle tanışır. Başta uyuz olsa da birb...