Χ: πρέπει να μιλήσουμε!
Μ: δεν έχουμε να πούμε τίποτα εμείς οι δυο!
Χ: κι όμως!
Μ: και τι έχουμε να πουμε δηλαδή?
Χ: πολλά!
Μ: ναι αλλά δε μου λες!! Και τι θες να ακούσω φθηνες δοκαολογιες???
Χ: απλα πίστεψε με δεν ηταν αυτό που νομίζεις!!! Εκείνη ήρθε και κόλλησε πάνω μου!
Μ: Χρήστο αυτό το κατάλαβα δε είπα ότο εσύ την πλησιάσες!
Χ: και τοτε?
Μ: δεν εβαλες όρια ! Δεν την εδιωξες αλλά την άφησες να σου τη πέφτει μπροστά σε ολους! Δεν έπρεπε να τη διώξεις?
Αν εγώ όταν με φλερταραν άλλοι απλα τους αγώνα χωρίς να τους ρίξω κατευθείαν χυλοπιτα θα σου άρεσε?
Χ: οχι αλλά αυτό είναι διαφορετικο!
Μ: ναιιιιι ? Και πως είναι διαφορετικό? Απλα επειδή εσύ είσαι αγόρι αυτό παει να πει πως δεν υπάρχει θέμα με εσένα να σου τη πέφτει η κάθε πουτανα?
Χ: δεν εννοούσαν αυτό και το ξέρεις!
Μ: αααα ναοί? Και τι εννοουσες γιατί εγώ ξέρω λαι απο εσενα που το έχω ακούσει οτι μόλις ενα αγόρι πλησιάσει μια κοπελα , αυτή έχει δώσει δικαιώματα αρα είναι και Τσούκα ,ενω αν ενα αγόρι έχει πολλές κατακτήσεις αυτός είναι μάγκας!
Εγω αυτό δε το δεχομαι!Τα ματια του γυαλισαν και εγώ τρόμαξα!
Μου άρπαξε το χεριβκαι με τράβηξε κοντά του!
Με φιλησε βίαια και στην αρχή που μου δάγκωσε το χείλος πονεσα!
Του έδωσα ενα χαστούκι όμως εκείνος δεν πτοήθηκε και συνέχισε να με φιλάει!
Τραβηχτηκα αποτομα απο πανω του!
Χ: γιατί απομακρύνθηκε?
Μ: τι νομιζες ρε Χρήστο οτι θα μου δώσεις ενα φιλί και θα περάσουν όλα?
Εγω ποναω και εσύ με κοροϊδεύει μου φαίνεται! Δε ξέρω αν όλα αυτά που μου ελεγες ήταν αληθινά! Τώρα πια απορω αλήθεια σου λέω!
Χ: αυτό μη το ξαναπεις! Τα αισθήματα μου ηταν αληθινά! Δεν έχω αγαπήσει κανέναν άλλο οσο εσένα!! Σε λατρεύω γαμωτο ! Πονάει να ξέρω ότι σε έχω πληγώσει! Πονάει να ξέρω οτι εγώ για μια βλακεία σε έδιωξαν μακρια μου! Πονάει να μη μπορω να σε ακουμπησω! Πονάει να βλέπω αυτό το ψυχρό σου βλέμμα απέναντι μου! Σε παρακαλώ δώσε μου μια δεύτερη ευκαιρια!
Μ: μπορεί χωρίς να το καταλάβεις να σου έχω δώσει πολλές! Στο παρελθον με πληγωσες πολύ και ομως κάθε φορά σε συγχωρουσα γιατί ήμουν ερωτευμένη μαζί σου!
Χ: τώρα δηλαδή δε είσαι πια?
Μ: οχι ! Τώρα σε αγαπώ με όλη μου τη ψυχή και σε ευχαριστω γιατί χάρη σε εσένα έμαθα να αγαπώ και τον εαυτό μου καιβξερω οτι αμα ξανακανω το ίδιο λάθος η πληγή δε θα ξαναγειανει! Σε παρακαλώ αν με αγαπάς ασε με ! Μη με πιεζεις !
Χ: σε αγαπάω τόσο πολύ που νιώθω οτι η αγάπη μου είναι τόσο μεγάλη που με καταστρέφει το να είσαι μακρια μου! Θα κάνω αυτό που θες προς το παρών και μετα θα σου αποδείξω πως αξίζει αλλη μια προσπαθει αγιατι αυτό που εχουμε εμείς μεταξύ μας είναι σπάνιο και ίσως και μοναδικό!
Μ: είχαμε θες να πεις!
Χ: γιατί εσύ δε νιώθεις έτσι πλεον?
Μ: δε ξερω τι νιώθω πια ! Σε παρακαλώ δώσε μου το χώρο και το χρονο που χρειάζομαι για να ηρεμισω!
Χ: όπως θες θα απομακρυνθω από κοντά σου για λίγο μα θα επιστρέψω!
Μ: οχι Χρήστο δε καταλάβεις χωρίζουμε!
Χ: χωριζουμε?? Οπώς θες! Απλα για να ξέρεις εγώ θα προσπαθήσω και θα σου αλλάξω γνώμη !
Μ: κάνε οτι θες ! Ετσι κι αλλιως Κουράστηκα να προσπαθώ να σου εξηγήσω!
YOU ARE READING
The trouble next door! #READINT2017!!( On Hold)
Teen FictionΗ Μιχαέλα είναι μια φυσιολογική έφηβη ετων 15 ! Ομως για κακή της τύχη μένει διπλα απο το αγόρι με το οποιο είναι ερωτευμένη από τη πρωτη δημοτικού ,που ονομαζεται Χρήστος ! Της συμπεριφέρεται άσχημα όμως εκείνη δε μπορεί να ξεκολλήσει απο πανω του...