Ενα γραμμα απο εκεινον!!!

365 44 11
                                    

Φτάσαμε θέση 48 !!! Δε μπορω να τό πιστέψω!!! Σας υπερευχαριστω!!!

Αφού τελειώσαμε βγήκαμε και οι τρεις μαζί για καφέ για να γνωριστούν καλυτερα τα αγόρια!!!

Δε γίνεται οι δυο απο τους τρεις άντρες της ζωής μου( ο Σπύρος ήξερε και τους δυο!) να μη ξέρουν ο ένας τονα άλλο!!

Ντροπής πράγματα!!!

Ξέρω οτι θα γίνουν πολύ καλοί φιλοι!!!!!

Γυρισαμε πίσω το μεσημέρι και δυστυχώς έπρεπε να αρχίσουμε να μαζευουμε γιατί η ωρα να γυρίσουμε σπίτι είχε ερθει!!!!

Αντε να ξανααρχισουν τα σχολεία!!!

Δε θέλω!!!!!

*κλαίει και κοπανιεται στο πατωμα λες και πεθανε ο Nick Bateman!!!*

Ξέρω θα κάνω σα χαζό αλλά Νέτα απο τέτοιες διακοπές πως θα αντεχα να γυρίσω πίσω στο σχολείο!!!

Είναι και τελευταια χρόνια και είναι πολύ δύσκολα!!!

Μακάρι αυτές οι διακοπές να μη τελείωναν ποτε!!!

Ετοιμαστηκαμε γρήγορα και φορτωσαμε το αμάξι και πήρανε τι γυρισμό για το σπίτι!!!!

Δε θέλω !!!!!

Σε παρακαλώ θεέ μου κάνε να χιονίσει να αποκλειστουνε για κάνα μήνα και να μείνουμε εδώ!!!

Τρόφιμα, ρουχα ,νερό και ξύλα αλλά και πετρέλαιο έχουμε !!!

Οποτε no prob!!!!

Αλλά σιγά μη γινόταν το δικο μου!!!

Μέσα στο αμάξι με πήρε ο ύπνος στην αγκαλιά του Χρήστου και όταν ξύπνησαν ειχαμε φτασει σχεδόν Πειραιά!!!

Γαμωτο γιατί!!!????

Εξω χιονίζει και όλα ηταν στολισμένα χριστουγεννιάτικα ξαθ ηταν πολύ ρομαντικά έτσι που είχε βραδιάσει!!!

Οτάν φτάσαμε μας άφησαν τα παιδιά εξω απο το σπίτια μας και ι καθένας παίρνοντας τη βαλίτσα του μπήκε στο σπίτι του μετα απο ενα πολυ παθιασμένο φιλί!!

Ηταν σα να είχα να το δω και να τον φιλησω χρόνια!!!

Και ημασταν όλη την ωρα μαζί!!

The trouble next door! #READINT2017!!( On Hold)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora