Θέση τριαντα ενα !!! Δε το πιστεύω!!! Μπράβο σας και σας λατρεύω!!! Σας υπέρ ευχαριστώ που στηριζετε την ιστορία μου!!! Σημαίνει πολλά για εμένα!!!😍😍😍😍😍😍😍
Μπηκα μέσα στο αεροπλάνο και μετα απο κάνα τέταρτο το ένιωσαν να απογειώνεται!!!
Αυτό ηταν το τέλος!!!
Τώρα δεν έχει γυρισμό!!!
Μέσα στο αεροπλάνο εγώ καθόμουν πιο μακρια σε θέσεις απο τους γίνει; μου ,αφού το δικο μου εισητήριο είχε κλειστεί απο το κολλέγιο ενώ τα εισητήρια των γονιών μου τα έκλεισα εγώ!!!
Δεν είχα ξανακάνει ταξίδι με αεροπλάνο αφού τα φοβόμουν απιστευτα !!!
Τοσα είχα ακούσει!!!
Παντού πξγαινα ή με τρένο ή με καράβι ή κυρίως με αμάξι !!!!
Ναι ξέρω τι θα λέτε δεκαεφτά χρονων μουλάρια και δεν έχει ταξιδεψει ποτε με αεροπλάνο αλλά ναι αυτη είμαι εγώ!!!
Φοβομουν πολύ και είχα αγχωθει!!!
Και οσο πιο πολύ κοιταγα προς τα εξω αφού καθόμουν δίπλα στο παραθύρι τόσο πιο πολυ άγχος με κατελάμβανε!!!
Ο νεαρός απο δίπλα μου μάλλον ανησύχησε βλεποντας με έτσι και με ρώτησε αν είμαι καλά!!!
Εγώ του ενευσα όμως μάλλον δεν ηταν πειστική η απαντηση μου καθώς με ξαναρωτησε!!
?: Δεσποίνης είστε καλά???
Μ: ναι νομιζω δηλαδή !!!
?: αφού ειστε κατακόκκινη και τρεμετε!!!
Μ: εεε είναι που μπαίνω πρώτη φορά σε αεροπλάνο γι αυτό!!
?: μη φοβάστε!!! Δεν είναι κάτι!!! Σε λίγες ώρες φτάνουμε!!! Νέα Υόρκη και εσείς εεε????
Μ: ναι με δέχτηκαν απο το κολλέγιο Saint Mary's να φοιτησω εκεί !!!
?: σοβαρά??? Και εμένα το ίδιο!!
Μ: πολύ ωραία!!Τοτε μου ετεινε το χερι του και μου είπε!
Ο: Ορφέας χαρηκα!!!!
Μ: Μιχαέλα και εγώ!!
Ο: και σε τι τομέα θα σπουδάσεις???
Μ: μου έδωσαν υποτροφία απο τη σχολή ρομποτικής!!
Ο: αρα εσύ είσαι η αλλη κοπέλα που πήρε την αλλη υποτροφία!!!
Μ: μονο εις οι δυο γίναμε δεκτοί???
Ο: εεεεε εκτός απο τα παιδιά που θέλουν να πληρωσουν το κολλέγιο προσφέρει δεκα υποτροφιες σε παιδιά απο όλο το κοσμο!!!
Μ: μικρός αριθμός σχετικα με τις αιτήσεις σωστα???
Ο: ναι !!! Είμαι πολύ χαρούμενος που με δέχτηκαν!!! Εγω θα σπουσασω στον τομέα ....
Μ: της γεωμορφολογιας !! Ξέρω με είχαν ενημερώσει και εμένα!!!
Ο: αλήθεια ποσο χρόνων είσαι???
Μ: δεκαεφτά!!
Ο: σε δέχτηκαν πριν πας πανεπιστήμιο??? Πρεπει να είσαι η πρώτη οου της σημαίνει αυτό απο όταν πρωτοδημιουργήθηκε το σχολείο!!!!
Μ: εεεε εγώ έστειλα αίτηση αλλ ναι τελικά με δέχτηκαν!!!
Ο: προσκηνω!!!
Μ: χαχαχαχα !!! Εχεις πλάκα!! Εσύ ποσο είσαι??
Ο: δεκαεννιά!!! Μόλις τελείωσαν το πρώτο έτος πανεπιστημίου έστειλα αίτηση και τελικά με δέχτηκαν!!!!
Μ: συγχαρητήρια!!!
Ο: τα δέχομαι !!!!!
Μ: χαχαχαχαχαχχα!!!
VOCÊ ESTÁ LENDO
The trouble next door! #READINT2017!!( On Hold)
Ficção AdolescenteΗ Μιχαέλα είναι μια φυσιολογική έφηβη ετων 15 ! Ομως για κακή της τύχη μένει διπλα απο το αγόρι με το οποιο είναι ερωτευμένη από τη πρωτη δημοτικού ,που ονομαζεται Χρήστος ! Της συμπεριφέρεται άσχημα όμως εκείνη δε μπορεί να ξεκολλήσει απο πανω του...