Πήγαμε με την Κέιτ στην καφετέρια και συναντησαμε τα αγόρια!
Η Κατερίνα προσπαθησε να αποφύγει να κάτσει δίπλα στον Δημήτρη όμως εγώ ετραξα και εκατσα δίπλα στον Σπύρο και ετσι εκείνη ήθελε δεν ήθελε( βασικά πέθαινε να κάτσει δίπλα του απλα ντρεπονταν) έκατσε δίπλα του!
Παραγγειλαμε καφέ και μετα εγώ αρχισα να τους λέω το σχεδιο εξευτελισμού του Χρήστου!
Κατά βάθος με ποναγε που θα τον πληγωνα ,γιατί τον αγαπάω όσο τίποτα άλλο, αλλά μου έχει κανει τοσα πολλά και με το να τον αφήνω να πιστεύει οτι μου αρέσει ( οχι πως δεν είναι αλήθεια) το όλο θέμα γίνεται χειροτερο καθ εγώ ποναω ακόμα πιο πολυ!Τέλος το αποφάσισα πρέπει να του δείξω οτι ουτε τον φοβάμαι ουτε τον νοιαζομαι( το δεύτερο πράγμα αδύνατο αλλά κάτι θα κάνω) !
Μ: λοιπόν θυμηθηκα οτι αυτή τη βδομάδα ο Χρήστος μαζί με τους φιλους του έχει αγώνα μπασκετ με μια ομάδα απο ενα άλλο σχολείο!
Κ: ναι και τι με αυτό?
Σ: δε καταλαβαίνω που το πας!
Μ: λοιπον σκέφτηκα οτι αν καταλάθος έπεφτε ενα υπνωτικό χαπακι μέσα στο νερό του δε θα γινόταν και κάτι έτσι?
Δ: Μιχαέλα αυτοι οι αγώνες είναι παρα πολύ σημαντικοί για το σχολείο!
Μ: Δημήτρη εσύ δεν είσαι στην ομάδα αλλά σε έχουν βγάλει εκτός για εκείνον??? Λοιπον θα μπεις να παίξεις εσύ! Στσι κι αλλιώς είσαι τέλειος!
Και εκείνη την ωρα η Κέιτ έγινε σα παντζαρι! Τι γλυκουλα!!!
Σ: εγώ μέσα θελω παρα πολύ να κάνουμε κάτι να πέσει ο εγωισμός του ! Εχεις πάρει παρα πολύ αέρα τελευταία!!!
Κ: εισια σίγουρη για αυτό ? Το ξέρεις οτι μετα τα πραγματα μπορεί να γίνουν χειρότερα!
Μ: ναι το έχω υπόψη μ αυτό,απλα δεν αντεχω άλλο να υπομενω οτι μ κανει και απλα να γίνομαι χαλί να με πατήσει!
Δ: αφού όλοι συμφωνειτε μέσα και εγώ!Ηπιαμε τους καφέδες μας και μετα είπαμε να πάμε όλοι σπίτι μ να δουμε μια ταινία .
Αφού μπήκαμε μέσα στο σπίτι τα αγόρια έπεσαν με φορά πανω στους καναπέδες , ο Σπύρος σε αυτον απέναντι απο την τηλεοραση και ο Δημήτρης σε αυτον στο διπλανό! Εγω πήγα και εκατσα με τον Σπύρο και έτσι πάλι τα κατάφερα και η Κατερίνα έκατσε με το δημητρη.
Αφού εισέπραξαν ενα ωραιότατο εχθρικό βλέμμα απο μέρους της( ναι άλλο που δεν ήθελες μουσιτσα) Βαλαμε την ταινία να παιζει !Μετα απο πολλους καβγάδες τα αγόρια διαλέξαμε τη ταινία και φυσικά βαλανε θρίλερ!
Και ποσο τα συχαινομαι μετα βλέπω όλη την ωρα εφιάλτες !
Μα ηταν αναγκαίο αυτό?
VOCÊ ESTÁ LENDO
The trouble next door! #READINT2017!!( On Hold)
Ficção AdolescenteΗ Μιχαέλα είναι μια φυσιολογική έφηβη ετων 15 ! Ομως για κακή της τύχη μένει διπλα απο το αγόρι με το οποιο είναι ερωτευμένη από τη πρωτη δημοτικού ,που ονομαζεται Χρήστος ! Της συμπεριφέρεται άσχημα όμως εκείνη δε μπορεί να ξεκολλήσει απο πανω του...