Στο τέλος έχει σπόιλερ! Αν θέλετε διαβάστε!!!!
Η μέρα κυλισε γρήγορα με εμένα και τον Χρήστο να περνάμε υπέροχα στο Ναύπλιο!
Γυρισαμε σπίτια μας και εγώ ήμουν πολύ κουρασμένη και μόλις μπηκα στο δωμάτιο μου επεσα με φορά στο κρεβάτι μου να κοιμηθώ!
Ημουνα έτοιμη να με πάρει ο ύπνος όταν με παραξένεψε ενα ηχος που άκουσα απο το μπαλκόνι μου!
Σηκώθηκαν αποτομα και πλησίασα εκεί όταν είδα τον Χρήστο να μπαίνει μέσα απο τη μπαλκονόπορτα!
Χ: δε δοτ έχω πει να μην αφήνεις ανοιχτή τη μπαλκονοπορτα?
Μ: το ξεχναω !
Χ: και αν μπει κανεις στο δωμάτιο σου?
Μ: μπήκε ηδη! Και σιγά μωρέ ποιος θα μπει στον τρίτο όροφο?
Χ: εγώ πως μπηκα?
Μ: εσύ μένεις στην ακριβως δίπλα πολυκατοικία στον ίδιο ακριβώς όροφο και εισαι και τρελός!
Χ: ναι είμαι τρελός το παράδέχομαι ! Τρελός για εσένα!
Μ: αααα αλήθεια γιατί ήρθες βραδιατικα?
Χ: δε με ήθελες?????
Μ: δεν είναι αυτό απλα δε το έχω συνηθίσει ακόμα πάει πολύ καιρός απο τοτε!
Χ: Εεεε τοτε πρέπει να σε κάνω να το ξανασυνηθισεις!
Μ: και πως θα το κανεις αυτό?
Χ: θες να σου πω?
Μ: προτιμώ να μου δείξεις!
Χ: και εγώ τι προτιμώ αυτό!Με έπιασε απο τη μέση και με φίλησε !
Τα χέρια του χαιδευαν τα μπουτια μου και με έσπρωχνε προς τα πίσω στο κρεβάτι!
Συνεχίσαμε να φιλιομαστε για πολύ ωρα μέχρι που χρειατσηκαμε οξυγόνο και σταμάτησαμε !
Πλησίασαν το προσωπο μου στο δικο του και τον φιλησα !
Με μιαβκινηση ανέβηκα πανω του και άρχισα να τον φιλαω στο λαιμό!
Με γύρισε απότομα και αρχισε να αφήνει τα σημάδια του στην κλείδα μου και να με φιλάει εκεί!
Βρήκε το σημείο μου και το κατάλαβε απο τον αναστεναγμό που εβγαλα και συνέχισε αυτό που έκανε!
Γαμωτο το έκανε τοσο καλά!
Αλλά βέβαια αφού το έχει κανει τόσες πολλές φορες!
Τραβηχτηκα απο κοντά του και ανακαθισα πανω στο κρεβάτι!
Χ: τι έγινε τώρα?
Μ: τίποτα!
Χ: πες μου!
Μ: να είναι που απλα εγώ δεν ξέρω τίποτα και εσύ .....
Χ: εγώ......? Τι εκανα??
Μ: εσύ εχεις εμπειρία ενω εγώ.....
Χ: ρε Μιχαέλα πες μου! Μη με κανεις να στα βγάζω με το τσιγκελι!
Μ: Χρήστο Ειμαι παρθένα ! Δε ξέρω τι να κάνω και σκέφτομαι και οτι εσύ εχεις παει με τόσες και νευριαζω με τον εαυτό μου γιατί ζηλεύω!
Χ: δεν εχεις λογο να ζηλευεις ! Είσαι καλύτερη απο όλες! Οι Αλές είναι πουτανες που πάνε με οποίον βρουν και το γεγονός οτι είσαι τόσο αθώα με κανει να σε θέλω ακόμα περισσότερο! Είναι ωραιι να ξέρεις οτι θα είσαι ο πρώτος της κοπέλας στην οποία εχεις δώσει τη καρδιά σου! Ααααα και οσο για αυτό που ειπες οτι έχω καεί με αλλες..... Πριν τα φτιάξουνε ναι! Πράγματι είχα παεί με πολλές μπας καιι ξεκολλησω απο εσένα αλλά τώρα ποτε!! Σε αγαπώ!
Μ: και εγώ μωρό μου!
Χ: για ξαναπές το αυτό!
Μ: και εγώ!
Χ: οχι αυτό! Το άλλο που ειπές μετα!
Μ: το μωρό μου?
Χ: ναι !
Μ: μωρο μου, μωρο μου, μωρο μου!
VOCÊ ESTÁ LENDO
The trouble next door! #READINT2017!!( On Hold)
Ficção AdolescenteΗ Μιχαέλα είναι μια φυσιολογική έφηβη ετων 15 ! Ομως για κακή της τύχη μένει διπλα απο το αγόρι με το οποιο είναι ερωτευμένη από τη πρωτη δημοτικού ,που ονομαζεται Χρήστος ! Της συμπεριφέρεται άσχημα όμως εκείνη δε μπορεί να ξεκολλήσει απο πανω του...