Παραδεξου πως σου εχω λειψει!

588 56 25
                                    

? : παρακαλω πρεπει να είστε η Δεσποίνης Αθήναιου!! Καθιστε παρακαλώ, μου είπε ο μεγαλος άντρας και εγώ πλησιασα και καθισα ,χωρις να τον ξανακοιταξω!!
Μ: εεεε ναι!!

Πλησίασα και καθισα σε μια από ο τις καρέκλες σχετικα κοντά τους στο τραπέζι συνεδριάσεων!!

?: λοιπόν εγώ είμαι ο ιδιοκτήτης αυτής της εταιρίας απο οτι καταλάβει και λεγομαι Αντώνης Μαντας!
Μ: ναι το ξέρω!! Εχώ διαβάσει για εσάς!!!
ΑΜ( Αντώνης Μαντάς ): λοιπον μελετησαμε το βιογραφικό σας και όλοι ενθουσιάστηκαμε!! Εχεις όλα τα απαραίτητα στοιχεια και παραπανω σπουδες!! Ηδη έχει πάρει την θέση αμα τη θες!!!
Μ: έεε εννοείται πως επιθυμω αυτή τη θέση!!!
ΑΜ: ωραία χαίρομαι που θα συνεργαστουμε!!! Η  δουλέια μου τελειωσε εδώ!! Θα μου επιστρέψεις να αποσυρθω!!
Μ: ναι φυσικά!!! Να φεύγω και εγώ τοτε!!
ΑΜ: οχι αγαπητή μου έχεις να συζητησεις εδώ για τα καθήκοντα σου και τις αρμοδιότητες της εργασίας σου καθώς και για εναν αξιοτιμο μισθό!!
Μ: οπως επιθυμείτε!! Να σας περιμένω λοιπον??
ΑΜ: οχι αυτά θα τα συζητήσεις με την κόρη μου και την μέλλοντα γαμπρό μου,μου είπε και μονο τοτε καταλαβα πως η κοπελα ηταν η Χαρά!!

Επιβεβαιωσα πως κάτι μου θύμιζε το επίθετο του άντρα!!!

Μ: φυσικά,είπα με δυσκολία!!

Τα ματια μου είχαν βουρκωσει αφουτον έβλεπα μπροστά μου και ηταν πλεον αρραβωνιασμένος με αλλη !!

Το ήξερα οτι θα την παντρεύονταν αλλά δεν περιμενα να τον δω!!!

Γιατί να τον βρίσκω μπροστά μου???

Το ήξερε άραγε οτι σε ένα θα δινόταν αυτή η θέση???

Και δεν τον πείραξε???

Δεν νιώθει τίποτα για εμένα πια???

Η βαριά και τραχια γνώριμη φωνη του με έβγαλε απο τις σκέψεις μου!!

Γύρισα στην πραγματικότητα και τον είδα να είναι όρθιος απέναντι μου φορώντας ενα λευκό πουκάμισο που διέγραψε όλο το υπέροχο σωμα του!!!

Θεέ μου είναι ακόμα θεός και ακόμα καλύτερος!!!!

Γιατί σε εμενα????

Μου έτεινε το χερι του για χειραψία!!!

Γιατί είναι τόσο ψυχρός ???

Εξάλλου εκείνος προχώρησε παρακατω πρώτος!!!

Εκείνος με Ξέχασε!!!

Εκείνος αθέτησε την υποσχεση!!!

Εγω ξερω πως μέχρι να πεθάνω θα είμαι ερωτευμένη μαζί του!!!

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 10, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

The trouble next door! #READINT2017!!( On Hold)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin