Απομακρύνθηκα ξανά και με κοίταξε στα ματια.
Μ: σε παρακαλώ σεβασου την απόφαση μου! Μη το κανεις πιο δύσκολο!
Χ: δε μπορεί να μη νιώθεις όλα αυτά που νιώθω εγώ!
Μ: τίποτα δεν ισχυει ! Με πλγγωσες πολύ και το ξέρεις ! Σου εμπιστεύτηκαν την καρδιά μου!
Γιατί μου το έκανες αυτο?
Αφού δεν ήμουν αρκετή ,γιατί δε με χωρισες?? Θα ποναγα πολύ λιγοτερο απο τη πισωπλατη μαχαίρια!
Χ: μη μιλάς έτσι και μη καλής σε παρακαλώ! Αλήθεια ρε γαμωτο πίστεψε με ! Σε αγαπώ !!! Κοιτά μεσα στα ματια μου και θα το δεις!!Δε μπορούσα να δω μέσα στα μάτια του!
Είναι καλός υποκριτής !
Θέλει απλα να με μπερδέψει και δε ξέρω το γιατι!
Αφού λέει πως με αγαπάει γιατί συνεχίζει να με παιδεύει??
Είναι εγωιστής!!
Εφυγα γρήγορα απο το σχολείο γιατί δε μπορουσα να είμαι άλλο εκεί!
Πήγα σπίτι μου και εκατσα στο πάτωμα στη γωνιαβτου δωματίου μου !
Ηθελα να είμαι κάπου μονη μου!
Ο πατέρας μου που με είδε να μπαίνω στο σπίτι ήρθε με πήρε αγκαλιά και μου είπε πως όλα θα πάνε καλά!
Αυτός ο άνθρωπος χωρίς να ξέρει και όμως είναι ο άγγελος μου!
Αχ ρε μπαμπά και να ηξερες!!!!
ΠΜ( πατέρας μιχαελας) : Ηρέμησε πριγκίπισσα μου ! Ολά θα πάνε καλά! Μη στεναχωριεσαι ! Οι έρωτες σε αυτή την ηλικία έρχονται και φεύγουν! Αν και στο βλέμμα του το βλέπω σε αγαπάει !! Αλήθεια σου λέει! Δε θα σε εσπρωχνα εγώ στο ατομα του λύκου αν δε το έβλεπα!
Μ: μπαμπά ξέρεις??
ΠΜ: βρε Μιχαέλα ούτε εγώ ουτε η μαμά σου είμαστε χαζοι ! Ξέραμε κάθε φορά που έμπαινε απο το μπαλκόνι ! Αν καθ για να Λω στην αλήθεια μου φάνηκε περίεργο που η μικρή μου μεγάλωσε αλλά η μητέρα σου με έκανε να καταλάβω πως είναι φυσιολογικό! Μη κλαις ρε Μιχαλού !Τοτε τον εσφιξα στην αγκαλιά μου και απλα έμεινα εκεί να τον κραταω!
Αφού ηρεμισα σηκωθηκα και πηρα τηλέφωνο την Κατερίνα να της ζητησω τα μαθήματα!
Είπαμε έρωτας έρωτας αλλά δε θα χαλασω και το μέλλον μου γι αυτό!
Της εξηγησα ότι δεν ένιωθα καλα και έφυγα!
Δε χρειαζόταν να τη παιδεύω με τις βλακειες μου!
Διαβασα και έπεσα μετα αμέσως για ύπνο!
YOU ARE READING
The trouble next door! #READINT2017!!( On Hold)
Teen FictionΗ Μιχαέλα είναι μια φυσιολογική έφηβη ετων 15 ! Ομως για κακή της τύχη μένει διπλα απο το αγόρι με το οποιο είναι ερωτευμένη από τη πρωτη δημοτικού ,που ονομαζεται Χρήστος ! Της συμπεριφέρεται άσχημα όμως εκείνη δε μπορεί να ξεκολλήσει απο πανω του...