Σε περιμενα χρονια ολοκληρα!!!

366 43 29
                                    

Ανέβηκα στο μηχανάκι και αγκάλιασαν σφικτά τον Ορφέα κάτι που τον παραξένεψε και οδηγησε υα χέρια μου να αγκαλιάσουν πιο σφικτα την μέση του !!!

Γυρισε με κοίταξε στα ματια κκαι μου χάρισε ενα απο τα πιο όμορφα του χαμόγελα!!

Αχ και να ηξερε!!!

Αλλά ποτε δε ξέρεις μπορεί τελικά να τον ερωτευτω αυτό τον ανθρωπο έτσι όπως ερωτευτηκα και τον Χρήστο!!

Θα είναι δυσκολο αλλά οχι ακατόρθωτο!!!

Είναι βέβαια έρωτας δεκαοχτώ χρόνων αλλά τι να κάνουμε!!!

Ναι καλα διαβασατε δεκαοχτώ χρόνια τον αγαπώ τον βλακα!!!

Σταμάτησα να τα σκέφτομαι αυτά και αγκάλιασα να αυτό ηταν δυνατό πιο δυνατά τον Ορφέα!!!

Τον ενιωσα να γελάει και το μηχανάκι αύξησε ταχύτητα!!!

Μετα απο λίγη ωρα η μηχανή σταμάτησε μπροστά απο μια παράλια!!!

Μ: νόμιζα πως θα πηγαίναμε σε κάποιο εστιατοριο!!
Ο: δε σου αρεσει εδώ????
Μ: οχι ίσα ίσα καλυτερα είναι εδώ!!!!
Ο: χαίρομαι!!!

Κατέβηκε πρώτος απο τη μηχανή και μετα με έπιασε απο τη μέση και με βοήθησε να κατεβω !!!

Μ: σε Ευχαριστω πολύ!!!
Ο: εγώ σε ευχαριστώ!!!
Μ: για ποιο πράγμα????
Ο: που εδώ και χρόνια είσαι μέσα στη ζωή μου και της δίνεις νόημα!!!

Τα μάγουλα του κόκκινησαν και κοίταξε μέσα στα ματια μου!!!

Τα ματια του ηταν μπλε στο χρωμα της θάλασσας!!!

Είχε πολύ όμορφα ματια!!!

Γενικά ηταν πολύ όμορφος !!!

Ψηλός μελαχρινός και μαύρα σκούρα μαλλια και τεραστια εκφραστικά ματια!!!!

Παντα τον θεωρούσα πανέμορφο αλλά δε μπορούσα να τον δω πέρα απο φιλο μου!!!

Δε φανταστηκα ποτέ οτι θα σκεφτόμουν έστω και μια στιγμη έτσι για εκείνον!!!

Είναι όμορφος!!

Ο τροπος που κοκκινιζει οπότε θέλει να μου δειξει οτι του αρεσω!!!

Ο τροπος που μου μιλάει!!! Λες και είναι κάτι που φοβάται μη με πληγώσει αμα πει κάτι χαζό!!!

The trouble next door! #READINT2017!!( On Hold)Onde histórias criam vida. Descubra agora