Πρωτη μερα στο σχολειο!

1K 95 33
                                    

Το ξυπνητήρι χτύπαγε σαν τρελό και δε σταμάτησε με τίποτα όσο εγώ και αν προσπαθούσα να το αγνοησω !Η ωρα ηταν εξι και μισή και έπρεπε να σηκωθω να ετοιμαστω για τη πρώτη μέρα στον καινούριο μου σχολείο!

Δε το πιστεύω οτι είμαι πρωτη λυκείου!
Σαν όνειρο φαίνεται!

Σηκώθηκα πήγα τουαλέτα ,πληθηκα, ντύθηκαν( αυτά οου είναι στη φωτογραφία πανω) ,ισιωσα τα μαλλια μου ,αφού δεν είχα την πολυτέλεια να μπορω να κάνω περίτεχνα χτενίσματα με αυτά ,καθώς ηταν κοντά , αφού τα εκοψα πριν λίγο καιρό για να τα δωρισω !

Αφού ετοιμαστηκα πήρα την άδεια τσάντα μου και αφού είδα οτι η ωρα είχε παει οχτώ παρα πεντε ξεκίνησα να παώ στο σχολείο !

Οπώς μέχρι πέρυσι που κάθε μέρα πήγαιναν σχολείο με την Κατερίνα έτσι και σήμερα! Συναντηθήκαμε στο γνωστό μέρος και ξεκινήσανε για το σχολείο!

Σήμερα ηταν ο αγιασμός και θα μας δινανε τα βιβλια και απο αύριο κανονικό μαθημα!

Θεε μου γιατί σε μας αυτό?

Δηλαδή δε μας καταλαβαίνουν δε μπορούν να μην αρχίσουν απο τώρα τα μαθήματα???

Πρεπει κατευθείαν μετα απο το καλοκαίρι να κάνουμε βουτιά στα βαθιά?

Οτάν φτάσαμε στο σχολείο είδα την παρέα μας και κατευθυνθηκαμε προς εκείνους .

Χαιρέτησαν τον Σπύρο με μια αγκαλιά και η Κατερίνα έκανε το ίδιο ! Χαιρετησα απλα τον Δημήτρη ,όμως η Κατερίνα οταν είπε "γεια" στο Δημήτρη έγινε κατακόκκινη σαν παντζαρι!

Η γλυκουλα μου!!!

Εγω πρόσεξα οτι και αυτός μαγκωθηκε και δεν ήξερε τι να κανει !

Βρε λες?? Μακάρι θεέ μου!!!

Και η Κέιτ( Κατερίνα ) και ο Δημήτρης αξίζουν τα καλυτερα και θα είναι πολύ ταιριαστή μαζί!!!

Κατσαμε στο γνωστό μας παγκακι και αρχίσαμε να μιλάμε για άσχετα θέματα!

Ξαφνικα νενκρικη σιγή έπεσε στο σχολείο και όλα τα κεφάλια στράφηκαν προς την πόρτα του σχολείο , απο οπου μόλις τώρα μπήκε ο ένας και μοναδικος ( γκουχουχου) Χρήστος Παπασταύρου!

Ολες οι καμήλες ,για να μην της Πω αλλιως , τον κοιταγαν και τους έτρεχαν τα σάλια!

Σιγά κοπέλες μου με τόσο σάλια θα γλιστρησει ο άνθρωπος και άντε μετα να δω ποιον θα θαυμαζετε!!

Προχώρησε προς τη γνωστή παρέα του με όλα τα ξεκωλα και ξαφνικα γύρισε και με κοίταξε με ενα εχθρικό βλέμμα !

The trouble next door! #READINT2017!!( On Hold)Onde histórias criam vida. Descubra agora