Διαβάστε στο τέλος!!! Ααα και πείτε μου και τη γνώμη σας για το καινουριο εξώφυλλο!! Δεν είναι τέλειο?? Εγω το λάτρεψα!!
Καλη ανάγνωση !!!
Σας είπα πως σας λατρεύω???
Καλά σας καθυστερω!!!
Την ωρα που πήγαινε να με παρει ο ύπνος στην αγκαλιά του το τηλέφωνο μου χτύπησε και είδα οτι ηταν απο την ελληνοαμερικανική ένωση που είχα στείλει αίτηση για υποτροφία!!!
Τώρα τι θα ακούσω και αμα έχω πάρει υποτροφία πως του το λένε????
Σηκώθηκα γρήγορα απο το κρεβατι και πρόσεξα να μη τον ξυπνησω!!!
Κοιμάται τόσο γαλήνια!!!
Βγήκα εξω ατο μπαλκόνι και απάντησα στο τηλεφώνημα.
Πρ( πρόεδρος ελληνοαμερικανικης ένωσης): Καλησπέρα σας!! Μήπως μπορω να μιλήσω με τη δεσποινίδα Μιχαέλα Αθήναιου???
Μ: παρακαλώ!! Η ίδια!!
Πρ: σας πήρα να σας ενημέρωσω πως με μεγάλη μας χαρά σας δεχόμαστε να σπουδασεται στο κολλέγιο μας!!
Μ: σας ευχαριστώ πολύ!! Είναι μεγάλη μου τιμή!!
Πρ: η τιμή είναι όλη δική μας που θα έχουμε ενα τέτοιο μυαλό να σπουδάζει μαζί μας!! Σας περιμένουμε να έρθετε με την έναρξη της νεας σχολικής χρονιάς για τη πληρη εγγραφή σας!! Σας ενημερωνουμε πως το κολλέγιο σας προσφέρει δωρεάν στέγαση και ημιδιατροφη εφόσον φυσικά θέλετε!!! Το πρόγραμμα θα σας δωθεί για τα μαθήματα εφόσον παρευρεθειται στο χώρο του σχολείου!!! Περισσότερες πληροφορίες θα σας σταλθούν μέσω email!! Καμια ερώτηση???
Μ: οχι ευχαριστώ όλες οι απορίες μου καλύφθηκαν!!!
Πρ: ωραία !! Ανυπιμονουνε όλοι να σας γνωρίσουμε!! Καλό απόγευμα και καλη συνέχεια!!!
Μ: σας ευχαριστώ πολύ!!!Μετα απο αυτό το έκλεισα!!!
Χαιρομαι που κέρδισα την υποτροφία!!!
Επιτέλους όλοι οι χρόνιοι κόποι μου δικαιώθηκαν!!!
Μπήκα μέσα συι δωμάτιο μου και είδα τον Χρήστο να είναι καθισμένος στι κρεβάτι μου και να με κοιτάει με ενα βλέμμα απορίας!!
Μ: γιατί με κοιτάς έτσι??
Χ:ποιος ηταν???
Μ: εεεεε......
Χ: Μιχαέλα πες μου!!!!
Μ: με πήραν απο την ελληνοαμερικανικη ένωση!!!
Χ: και τι σου ειπαν???
Μ: με δέχτηκαν ,παραδέχτηκα με ενα ύφος απογοήτευσης!!!
Χ: αυτά είναι τέλεια νέα!!!Γιατί δε χαίρεσαι???
Μ: που τα ειδες τα τέλεια νέα?? Μου λες???? Δε θέλω να πάω!!; θα ακύρωση την αίτηση!!!
Χ: Μιχαέλα ακούς τι λες??! Ολά αυτά τα χρόνια παιδευεσαι για να πάρεις την υποτροφία και τώρα δε θα τη δεχτεις???
Μ: και τι να κάνω δηλαδή να σε χάσω??? Δε θέλω!!!
Χ: δε τα με χασεις!!! Θα έρθω και εγώ μαζί σου!!! Θα πιάσω δουλεια και θα μένουμε μαζί!!!
Μ: εσύ τώρα ακούς τι λες??? Θα παρατησεις τα παντα και δε θα πάρεις πτυχίο για να είσαι μαζί μου????
Χ: πως να σου το πω να το καταλάβεις ?? Είσαι τα λάντα μου και θα κανω τα πάντα για εσένα!!! Κατάλαβε με!!
Μ: οχι εσύ κατάλαβε με!! Δε θέλω να ξέρω οτι θα έχω σταθεί εμπόδιο στο μέλλον σου!!!!
Χ: και τι προτεινεις δηλαδή??? Να χάσεις εσύ την ευκαιρία της ζωής σου???
Μ: ναι γιατί εγώ θα μπορέσω να σπούδασε και εδώ!!
Χ: και δε θα βρεις δουλεια!!
Μ: θα κάνω ότι μπορω όπως ο περισσοτερος κόσμος!! Δε χρειαζεται να κάνω μονο τη δουλεια που έχω σπουδάσει!!!
Χ: σταματά!! Και μετα εγώ θα έχω τύψεις οτι σου στάθηκα εμπόδιο!!!
Μ: δε θα είσαι εσύ το θέμα!!! Δε θέλω να φύγω !! Εδώ είναι όλοι οι φιλοι μου και η οικογένεια μου!!! Και είσαι και εσύ!!!
Χ: οχι θα έξω μαζί σου !!! Τέρμα !! Εσύ θα σπουδάσεις!!! Σου αξίζει γαμωτο!!
VOUS LISEZ
The trouble next door! #READINT2017!!( On Hold)
Roman pour AdolescentsΗ Μιχαέλα είναι μια φυσιολογική έφηβη ετων 15 ! Ομως για κακή της τύχη μένει διπλα απο το αγόρι με το οποιο είναι ερωτευμένη από τη πρωτη δημοτικού ,που ονομαζεται Χρήστος ! Της συμπεριφέρεται άσχημα όμως εκείνη δε μπορεί να ξεκολλήσει απο πανω του...