Χ: σε παρακαλώ φίλα με ! Μη με κανεις να υποφέρω άλλο!
Και τότε εγω ετρεξα και κλείστηκαν στο μπάνιο!
Χωρίς να το καταλάβω δάκρυα αρχισαν να τρέχουν απο τα ματια μου!
Μα γιατί κλαίω δε θα έπρεπε να είμαι χαρούμενη?
Το αγόρι που είμαι τόσο καιρό ερωτευμένη μου ζητάει να τον φιλησω και εγώ πως αντιδραω εεεε?
Πρέπει να κουβαλάω τόνους ανωμαλίας!
Απλα δε ξέρω το νιώθω τόσο λάθος!
Δε θέλω να δώσω έτσι το πρώτο μου φιλί !
Αυτό το έχω ξαναπεί !
Θέλω να ξέρω οτι αυτός που θα τι δώσω θα με αγαπάει και οχι απλα θα το λέει ,αλλά θα τι δείχνει και με πράξεις!
Γιατί τα λογια είναι καλπικες ελπίδες!
Εγώ τουλαχιστον δε μπορω να εξηγήσω με μια λεξη, ενα ουσιαστικό, ενα επίθετο όλο μου το είναι την καρδιά μου και το χάος που γίνεται μέσα μου !
Και γι'αυτο δε μπορω να καταλάβω γιατί όλοι στηρίζονται στα λογια!
Τοτε ακούω τη φωνη του εξω απο το μπάνιο.
Χ: Μιχαέλα αστο δε πειράζει ,μάλλον παρεξηγησα !
Εγω ανοιξα τη πόρτα και τοτε σήκωσε το βλέμμα του και με κοίταξε!
Χ: κλαις ? Γιατί κλαις κοριτσάκι μου?
Μ: τίποτα απλα μου ήρθε ξαφνικό!
Χ: καταλαβαίνω ,ξέρω στο είχα ζητήσει ξανά ,αλλά νόμιζα οτι σου αρρσα γι αυτό !
Μ: συγγνώμη Χρήστο απλα δε καταλαβαίνεις ! Δεν είναι οτι δε θες απλα κανεις δε μπορεί να καταλάβει ! Και το βλέπω λογικό! Είναι το πρώτο μου φιλί και θέλω να το δώσω σε κάποιον που να με αγαπάει και να μου το δείχνει σε πράξεις ! Θέλω να είναι το αγόρι το οποίο είμαι ερωτευμένη τοσα χρόνια και παρόλο που έχει καταλάβει εκείνος δε δείχνει να ενδιαφέρεται! Με θεωρεί φιλη του και κανει πραγματα που με μπερδεύουν ακόμη περισσότερο!
Το κεφάλι μου αυτή τη στιγμή είναι πολύ μπερδεμένο! Δε ξέρω τι να κάνω!
Χ: καλά αστο κατάλαβα ! Δε πειράζει ! Και ελπίζω να μη περιμένεις πολύ αυτον που σου αρέσει!
Μ: δυστυχώς αυτό δεν εξαρτάται απο εμένα!Τοτε πρόσεξα οτι απο την ωρα που του είπα οτι είναι ερωτευμένη με κάποιον το βλέμμα του σκουρηνε και τα όμορφα του ματια έγιναν μαύρα!
Θα ορκιζομουν οτι μέσα στα ματια του είδα λύπη και απογοήτευση!
Παλι χάθηκα στις σκέψεις μου αφού άκουγαν τη φωνη του σα να μου μιλάει απο μακρια!
VOUS LISEZ
The trouble next door! #READINT2017!!( On Hold)
Roman pour AdolescentsΗ Μιχαέλα είναι μια φυσιολογική έφηβη ετων 15 ! Ομως για κακή της τύχη μένει διπλα απο το αγόρι με το οποιο είναι ερωτευμένη από τη πρωτη δημοτικού ,που ονομαζεται Χρήστος ! Της συμπεριφέρεται άσχημα όμως εκείνη δε μπορεί να ξεκολλήσει απο πανω του...