Πόλη η βδομάδα είχε περάσει φυσιολογικά και η μέρα ηταν παλι παρασκευή! Γενικα δεν είχα μιλήσει καθόλου με τον Χρήστο απο την προηγούμενη παρασκευή που ηταν οι αγωνες και είχε θυμώσει πολύ μαζί μου!
Βέβαια με το δίκιο του αλλά τελως πάντων !
Το ξυπνητήρι χτύπαγε σα τρελό και εγώ προσπαθούσα να το αγνοησω αλλά μάταιος κόπος!
Σηκωθηκα και πήγα να κάνω ενα ντουζ γιατί ξύπνησαν πολύ ιδρωμενη απο τον εφιάλτη που έβλεπα!
Γενικά σε κοιμηθηκα σχεδόν καθόλου σήμερα !
Ολη τη ωρα στριφογυριαζα στο κρεβάτι και κατα τις πέντε το πρωι κατάφερε να με πάρει ο ύπνος !
Εβλεπα πως ο Χρήστος με έβριζε και μου έλεγε πως ποτε δε θα γυρίσει να με κοιτάξει!
Οχι πως δεν είναι αλήθεια αλλά και παλι το να βλέπεις πως αυτός που είσαι τόσο ερωτευμένη μαζί του να σου λέει ότι πιο άσχημο θα μπορουσες ποτε να ακουσεις είναι πολύ δύσκολο!
Το ξέρω οτι μπορεί να με θεωρειται χαζή που είμαι τόσο κολλημένη μαζί του αλλά κάθε φορά που τον βλέπω χάνω τα λογια μου δε ξέρω τι να πάω ,ο εγκέφαλος μου σταματά να λειτουργει ! Νιώθω να μη μπορω να σταθώ στα πόδια μου και το στομάχι μου όλη την ωρα γυρίζει! Με περί τριγυρίζει φωτιά και εγώ χάνω την αναπνοή μου!
Σκέφτειται πως θα ένιωθα αν αυτά τα θεϊκά χείλη ακουμπούσαν τα δικά μου!
Μακάρι να γινόταν να είναι αυτός που θα μου δώσει το πρωτο μου φιλί !
Εγω περιμένω εκείνον ! Μπορεί ποτε να μη γίνει αυτό ,αλλά όσο έχει δυνάμεις εγώ θα τον περιμένω! Οσό μπορω να αναπνέω και να σκέφτομαι ! Οσο χτυπάει η καρδιά μου εγώ θα περιμένω εκείνον!
Αφού ετοιμαστηκα ξεκίνησα για να συνάντησε την Κέιτ στο γνωστό σημείο για να πάμε μαζί σχολείο ! Ομως μόλις βγηκα ενώ απο το σπίτι άκουσα τη βαριά φωνη του να λέει το όνομα μου!
Αχ και τι ωραία που ακούγονταν απο τα χείλη του!
Χ: Μιχαέλα περιμενε!
Μ: γεια σου Χρήστο τι έγινε?
Χ: τίποτα απλα ήθελα να είσαι εσύ ο πρώτος άνθρωπος που θα μου μιλήσει σήμερα για να φτιαξει η μετα μου!
Μ: εεε??
Χ: τι σου φαίνεται τόσο περίεργο ? Η μέρα μου τώρα θα κυλήσει καλά αφού πρωι πρωι μίλησα με μια τόσο όμορφη και έξυπνη κοπελα!
Μ: σε ευχαριστώ για τα καλά σου λογια ,απλα όλο αυτό είναι περίεργο γιατί συνήθως δε μιαλμε και οποτε το κάνουμε μαλωνουμε ?
Χ: τι κάνουμε? ,λέει και σηκώνει το φρύδι του!
Μ: να μιλάμε εννοώ! Ελεος ! Τελικά οι άνθρωποι δεν αλλάζουν εύκολα!
Χ: εγώ όμως για εσένα είμαι διατεθημένος να αλλάξω!
VOCÊ ESTÁ LENDO
The trouble next door! #READINT2017!!( On Hold)
Ficção AdolescenteΗ Μιχαέλα είναι μια φυσιολογική έφηβη ετων 15 ! Ομως για κακή της τύχη μένει διπλα απο το αγόρι με το οποιο είναι ερωτευμένη από τη πρωτη δημοτικού ,που ονομαζεται Χρήστος ! Της συμπεριφέρεται άσχημα όμως εκείνη δε μπορεί να ξεκολλήσει απο πανω του...