Με ξεχασε!!

385 42 21
                                    

Μία μέρα έμαθα απο την Κατερίνα αυτό που δεν θα ήθελα να ακούσω ποτέ στη ζωή μου και αυτο έγινε στα εικοσιτρια μου χρόνια μόλις είχα τελειώσει τη σχολή μου!!!!

Και οχι μη νομίζετε ότι αργησα απλα η σχολή μου διαρκεί εξι χρόνια!!!!

Απο τοτε όλη μου ή ζωή αλλαξε!!

Και θα έλεγα προς το χειροτερο!!

Δε πίστευα ποτε πως κάτι θα μπορούσε να με διαλύσει και να με κάνει έτσι κομμάτια!!!

Χρήστου POV

Εχουνε περάσει εξι χρόνια απο τοτε που έφυγε!!!

Μου είχε υποσχεθεί πως θα γυρίσει!!!

Γιατί αργεί τόσο???

Δεν είναι οτι δε θα την περιμένω αλλά μου λείπει!!!

Ολο αυτόν τον καιρό δεν την έχω δει καθόλου!!!

Δεν θέλαμε να βλεπομαστε και να στεναχωριομαστε!!

Συμφωνησαμε οτι όταν θα γυρναγε πίσω θα κάναμε μια νέα αρχή !!

Δε θα ξεχναγαμε αλλά θα ηταν χωρίς τα προβληματα του παρελθόντος μονο οι καλες αναμνήσεις!!!

Γιατί όμως δε γυρνάει ξέρω οτι πήρε το πτυχίο της!!!

Μπορεί να μη μιλάμε αλλά εγώ κάθε μέρα μαθαίνω νέα της !!

Η Κατερίνα ξέρει και οποτε την παίρνω τηλέφωνο μου λέει τα νεα της Μιχαέλας ΜΟΥ !!!!

Γιατί είναι μονο δική μου!!!

Η Κατερίνα μου είχε πει κάτι ποτ με έφερε σε αυτή την άθλια κατασταση!!!!

Να είναι εξω απο ενα μπαρ και να πινβω και να καπνξζω για να μπορέσω να ξεχάσω!!!

Γιατί είναι η πιο δυσκολη στιγμη της ζωής μου και σαν άνθρωπος κάνω οτι μπορω για να ξεχάσω!!!

Εναε άλλος ,δεν θυμάμαι πως τον λένε, Ορέστη, κάπως έτσι , σε αυτή τη κατασταση που είναι πως να θυμάμαι, διεκδικεί τη Μικα μου!!!

Τα είπε όλα στη Κατερίνα!!!

Λέει οτι τη φλερτάρει και ολα αυτά τα χρόνια ζούνε και μαζί ως συγκάτοικοι!!!

Η Μιχαέλα λέει οτι είναι μονο φίλοι απο οτι μου είπε η Κατερίνα !!!

Αλλά εγώ ξέρω γιατί είμαι άντρας!!!

Οσο τη φλερτάρει και αφού περιμένει σημαίνει πως δε θα σταματήσει μέχρι ν αλρει αυτό που Θελει!!!

The trouble next door! #READINT2017!!( On Hold)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora