Οτάν ξυπνησα τον κοίταξα στα ματια και με κοιταγε ηδη!
Μ: μη με αφήσεις ,του λέω
Χ: ποτε, μου ψυθιριζει και χανομαστε σε ενα μαγευτικό φιλί ενω τα σώματα μας γίνονται ενα ξανά!Μετα από αυτο ξανακοιμηιηκαμε αγκαλιά και σηκωθηκαμε απο το κρεβάτι την επόμενη μέρα κατά τις έντεκα !
Εγω μπήκα αμέσως στο μπάνιο και μόλις μπήκα στη μπανιέρα άφησα το νερό να πεσει με φορά πανω στο σωμα μου!
Το νερό ηταν τόσο ζεστό που με ετσουζε στα σημεια που ακουμπούσε αλλά σε αντίθεση με το κρύο που ειψε εξω ηταν καλυτερα!
Δε το πιστεύω οτι μου έκανε ερωτα ο Χρήστος!
Μου είπε οτι ήταν θεϊκά μαζί μου!
Αν και δεν ήξερα τι να κάνω!
Είχα καλό δάσκαλο όμως!
Αυτή η εμπειρία ηταν μοναδική!
Την ωρα που είχα χαθεί στις σκέψεις μου ανοίγει ξαφνικα η πόρτα του μπάνιου και εγώ ακινητοποιούνται από τη ντροπή μμου και αρπάζω τη πετσέτα να καλυφθω!
Ερχεται εκείνη την ωρα κοντά μου ο Χρήστος με ενα πονηρό βλέμμα κολλημένο στι πρόσωπο του!
Χ: ξέρεις σε έχω ξαναδεί γυμνή ! Δε χρειαζεται να ντρεπεσαι! Βασικά δε με νοιαζει και καλύτερα τους αλλους να τους ντρεπεσαι ! Θα γλυτωσω να παθαινω τα καρδιακά όταν δε θα είμαι εγώ εκεί!
Μου τράβηξε τη πετσέτα ,έβγαλε τα ρούχα του και μπήκε μαζι μουβστο μπάνιο !
Με έκανε παλι δική του με ενα διαφορετικό τροπο αυτή τη φορά!
Είναι τόσο γλυκός και με προσέχει όπως κανένας αλλος!
Βγήκαμε μετα απο ωρα απο το μπάνιο και κατεβηκαμε να φάμε πρωινό!
Ναι και όμως ηταν δώδεκα και μισή και εμείς θα ττωγαμε πρωινό!
Κ: καλημέρα!
Μ: καλημέρα!
Δ: τι έγινε γιατί λάμπει το πρόσωπο σου?
Χ: καλά να λες που μπορεί και περπατάει!
Μ: άσχετο ! Επρεπε να πεταξεις κοτσανα όμως! Πιο εμφανές δε μπορούσες να το κανεις?
Κ: ιιιιιιιιι κολλητή σήκω !!!! Θα μουντά πεις όλα!!
Μ: οχι δε θέλω!
Κ: ξεχνά το ! Με κάθε ανατριχιαστική Λεπτομέρεια!Με τράβηξε απο το χερι και με έβγαλε μια βόλτα στους κήπους του σπιτιού!
Κ: και για πες καλος καλος?
Μ: οχι οτι έχω και μέτρο σύγκρισης αλλά αυτά που με εκανε να νιώσω ηταν μοναδικά! Ενιωσα τη γη να χάνεται κάτω απο τα πόδια μου και άρχισα να νιώθω το σωμα μου διαφορετικά!
Πήγα σε άλλο κοσμο και γύρισαν μαζί του! Μονο να τον έβλεπες γυμνό ! Σαν ξερολουκουμο τον κοίταζα όλη την ωρα ! Είμαι σίγουρη ! Είχε εν.......
ESTÁS LEYENDO
The trouble next door! #READINT2017!!( On Hold)
Novela JuvenilΗ Μιχαέλα είναι μια φυσιολογική έφηβη ετων 15 ! Ομως για κακή της τύχη μένει διπλα απο το αγόρι με το οποιο είναι ερωτευμένη από τη πρωτη δημοτικού ,που ονομαζεται Χρήστος ! Της συμπεριφέρεται άσχημα όμως εκείνη δε μπορεί να ξεκολλήσει απο πανω του...