Λοιπόν , πριν ξεκίνησε την ιστορία π θέλω να σας αφηγηθω θα ήθελα πρωτα να σας συστηθω ! Με λένε Μιχαέλα και είμαι δεκαπέντε χρονων ! Πάω πρωτη λυκείου και έχω μια κολλητη που τη λένε Κατερίνα και εναν κολλητό που τον λένε Σπύρο . Εγω εδώ και χρόνια είναι ερωτευμένη με τον γειτονα και συμμαθητή μου Χρήστο ! Εχω μια μικρότερη αδερφή που είναι τρίο και τη λένε Ιωάννα και της έχω μεγάλη αδυναμία και μια σκυλίτσα τη Φαίδρα! Είμαι καλη μαθήτρια και μου αρέσει να χορεύω και να τραγουδαω,όμως αυτό κανεις δε το ξέρει ! Τα υπολοιπα σχετικα με ένα θα τα μάθετε στη συνέχεια !
Ο Χρήστος είναι αυτό που λέμε ο καρδιοκατακτητης του σχολείου!Είναι και αυτός καλός μαθητής αλλά είναι και αυτό το γνωστό σε ολους μας bad boy! Ολες οι κοπέλες είναι ερωευμενες μαζί του και εκείνος το ξέρει και υπερηφανεύεται! Εχεις άσχημο χαρακτήρα αλλά είναι πανέμορφος ο ατιμος!και ναι και αυτός παει πρωτη λυκείου και είναι δεκαπέντε χρόνων ! Επίσης ξέχασα να σας πω πως παει μπασκετ και ποδόσφαιρο και είναι αρχηγός σε όλες τις ομάδες αθλημάτων του σχολείου! Ναι το καμάρι μου θα μπορούσε να βγει και πρόεδρος του σχολείου ,όμως κάτι τέτοια θα θεωρεί ανιρα και γιαυτό και μονο δε δήλωσε καθόλου συμμετοχη στις εκλογές !
Η κολλητη μου Κατερίνα είναι και αυτή δεκαπέντε χρονων και είναι πολύ γλυκιά ! Τη λετρευω και μου έχει συμπαρασταθεί σε όλα ! Η Κατερίνα είναι ερωτευμένη και αυτή με ενα παιδι απο η παρέα μας που λέγεται Δημήτρης ! Είναι πολύ καλός όμως είναι και λίγο χαζός αφού δε προσέχει την Κατερίνα και του αρέσουν κάτι ξεκωλα!
Ο κολλητος μου ο Σπύρος έχει πολύ πλάκα και εμενα και η Κατερίνα μας λατρεύει και μας προστατευει!! Είναι σαν τον μεγαλο μας αδερφό παρόλο που είναι και Άττος στην ηλικία μας !
Στην παρεα μας είμαι εγώ ,η Κατερίνα ,ο Σπύρος ,ο Δημήτρης και ο Βαλαντης ενα παιδι που πάει τριτη γυμνασίου και απο τοτε που φύγαμε απο το γυμνάσιο δε πολύ βλεπομαστε !
Και τώρα οι φωτογραφιες των πρωταγωνιστών μας
Μιχαελα: ( Alexandra Daddario)
ESTÁS LEYENDO
The trouble next door! #READINT2017!!( On Hold)
Novela JuvenilΗ Μιχαέλα είναι μια φυσιολογική έφηβη ετων 15 ! Ομως για κακή της τύχη μένει διπλα απο το αγόρι με το οποιο είναι ερωτευμένη από τη πρωτη δημοτικού ,που ονομαζεται Χρήστος ! Της συμπεριφέρεται άσχημα όμως εκείνη δε μπορεί να ξεκολλήσει απο πανω του...