Θελω να σε μισησω!

436 52 24
                                    

Στο τέλος έχει σποιλερ!Αν θέλετε δείτε το!

Χρήστου  POV. ( γιατι μπορω!)

Μ: Φυγε τώρα ! Φύγε ! Δε θέλω να σε βλέπω μπροστά μου!
Χ: Μιχαέλα γιατί θες να φύγω?
Μ: εσύ φταις για όλα!
Χ: ναι το ξέρω συγγνώμη!
Μ: αν δεν ήσουν εσύ κάθε φορά να προσπαθώ να σου δείξω για χρόνια ολόκληρα πως είναι ερωτευμένη μαζί σου και κάθε φορά να τρώω άκυρο δε θα είχα φτασει σε αυτο το σημείο !
Χ: τι λες? Ποτε δε σου είπα πως εγώ δε σε θέλω ! Ποτε δε με ρωτησες αν μου αφέσεις!
Μ: ποτε ?? Εγω θυμάμαι πριν λιγα χρόνια σε είχα ρωτήσει αν θα ήθελες να είμαστε φιλοι ! Μου είχες απαντήσει θετικά και για λίγο καιρό απο τοτε κάναμε πολύ παρέα! Μετα για κάποιο λογο απομακρύνθηκε αλλά εγώ είχα ηδη πέσει στη παγίδα και σε είχα ερωτευτεί! Βέβαια εγώ εφταιγα που είχα διαμορφώσει μέσα μου ελπίδες ! Γιατί ενω εγώ σου έδειχναν πως ήμουν ερωτευμένη εσύ με εφτυνες! Με κοιταζες μουωγελαγες και μετα αμέσως αλλαγές το βλέμμα σου και γινόταν ψυχρό! Γιατί ήθελες να με βλέπεις να αργοπεθαινω!  Ηθελε να ξέρεις πως μου δίνεις τη χαρά και πριν καλά καλά προλαβω να τη γευτω μου την επαιρνες πίσω!
Είσαι ενα κάθαρμα και ενας υποκριτής! Μπορεί ο γιατρός να μου είπε πως εδώ αμνησία και πράγματι δε θυμάμαι πολλά πραγματα ,όμως συνηδητοποιησα πως θυμάμαι τα πάντα σε σχέση με εσένα ναι αυτό γιατί οι πληγές είναι τόσο βαθιά χαραγμένες που δε σβηνονται και δε γιατρεύονται με τίποτα! Με τιποτα δε μπορω να ξεχάσω!
Είχα αποφασίσει να σου δώσω μια δεύτερη ευκαιρία αλλά κατάλαβα πως δε θα ηταν ουτε η δεύτερη ουτε η τρίτη ουτε καν η εκατοστή! Και εγώ δεν είμαι πρακτορείο για να πουλάω ευκαιρίες! Εχων καρδιά και αυτή είναι σπασμένη σε χίλια κομματια εξαιτίας σου! Συγγνώμη αν σου ζήτησα να μου αποδειξεις την αγάπη σου αλλά πια δε θέλω!  Δε σου αξιζω και οχι οτι εννοώ πως είμαι πολύ για εσένα αλλα είναι λίγη αφού δεν είχα ουτε το κουράγιο ουτε την δυναμη να πολεμήσω αυτό το χάος μέσα μου και να το λυσω ώστε να καταφέρω να απεξαρτηθω απο εσένα! Επρεπε να κατστρεψω μόνη μου οποίο ίχνος αγάπης υπήρχε πριν αναπτυχθει πριν προλαβεις εσύ και καταστρέψεις τη καρδιά μου! Και επειδή αυτά τα ίχνη αγάπης υπαρχουν ακόμα σου ζητάω να φύγεις ωστε να μπορέσω να τα καταστρέψω αυτή τη δορά με την ησυχία μου και οχι ;Πλα να τα κρυψω , για να μη μπορούν να αφεθούν ελεύθερα  ποτε ξανά! Να σταματήσουν να υοαρχουν! Φύγε γιατί θέλω να σε μισήσω αλλά εσύ δε με αφηνεις! Μην γίνεσαι εγωιστής και αν με αγαπησες έστω και λίγο όπως εχεις πει, φύγε τώρα ! Με πληγωσες !

The trouble next door! #READINT2017!!( On Hold)Onde histórias criam vida. Descubra agora