,,Dobre takže...ty si bola poza školu, ak tomu správne rozumiem?"Chelsea vyjedala čerešňovú zmrzlinu a pri tom na mňa pozerala.
,,No...vyzerá to tak."prikývla som.
,,Ty sa máš."zamrmlala a začala sa špárať v zmrzline znova.
,,No neviem.Niall mi teraz urobí zo života peklo."
,,Hej, videla som to na chodbe.Je to strašný debil.Mala som chuť ísť za ním a vytriasť z neho dušu."naštvane pustila lyžicu z rúk. ,,Ak pomyslím na to, že práve on ...No nič."rýchlo stíchla a ja som na ňu podozrievavo pozrela.
,,Čo? Čo on?"
,,Ale nič.Len som si niečo splietla."usmiala sa.Tak toto bolo vážne divné.
,,Ako myslíš."pokrčila som plecami a oprela sa o stoličku.
Momentálne bolo takmer pol tretej v noci.S Ashtonom sme prežili dosť zaujímavý deň a večer, takže som sa domov dostala až nejako takto.
Skoro som vyletela z kože, keď som v tmavej kuchyni našla sedieť Chelseu.
Len tak o druhej noci si jedla zmrzlinu v kuchyni.Zaujímavé, nie?
,,Som rada, že sa ti vyjasnilo konečne v hlave."vstala a odložila zmrzlinu.
,,To aj ja.Myslím, že Ash je ten pravý."usmiala som sa pri spomienke na neho.Toto bolo ozajstné zaľúbenie.
Keď som bola zaľúbená do Nialla, iba som trpela.Áno, bolo to tak.Ash bol ten, ktorý ma z tých všetkých vecí dostal.Jedine on bol ten, koho mohlo moje srdce milovať.
Pohodlnejšie som sa usadila a zavrela oči.Nemala by som takto ponocovať, lebo budem vyzerať ako zombie.
Už som skoro bola v ríši snov, keď tu ma vyrušila Chelseina veta.
,,Prajem ti to.Veľmi."povedala.Otvorila som oči a pozrela na ňu. Skôr, než som stihla niečo povedať, pokračovala. ,,Mala by som povedať, že ti dokonca aj závidím. Máš chalana, s ktorým sa milujete navzájom. Ja som nikdy nič také nezažila."
,,To vážne?"spýtala som sa.Aj keď som o Chelsei vedela, že je štetka, tak čakala by som, že aspoň jeden vzťah by mala normálny.
,,Vážne. Všetkých som mala len na jedno, a oni mňa tiež."odmlčala sa a potom pokračovala. ,,Aj to povestné po prvýkrát som zažila s niekým, koho meno si už ani nepamätám."povedala a sklonila hlavu.
Postavila som sa a podišla k nej.Nikdy som nevedela, aké to je sesterské objatie, hoci som sestru doma mala.A teraz som stála pred rozhodnutím urobiť ho.
Prekročila som vzdialenosť medzi nami a uväznila Chelseu v mojom náruči.
,,Je mi to moc ľúto."povedala som.V tej chvíli som si uvedomila, že hoci Chelsea mala všetko, nemala to naozaj.Všetko to bolo len na povrchu.
Uvedomila som si, že hoci som jej veľakrát závidela, nemala som čo.
,,Nemusí."usmiala sa a v jej očiach sa objavili slzy. ,,Mala som pätnásť, chcela som skúsiť aké to je...No...premárnila som tú kúzelnú chvíľu.Ale čo tam potom.Ja som premárnila toľko chvíľ, že mi je samej zo seba zle."
,,Vieš, ty si stále bola tá lepšia.Rodičia ťa ľúbili, mala si kopec kamarátov, frajerov, bola si obľúbená v škole, krásna, zatiaľ čo ja som bola ako tvoja nevydarená kópia."
,,Viem to veľmi dobre.Je mi zle z toho, že som nič neurobila.Veľa krát som chcela, no uvedomila som si, že už som toho napáchala dosť, a že táto situácia mi vyhovuje."povedala a ja som ju so zatajeným dychom počúvala. Vždy som chcela vedieť, ako túto situáciu prežívala ona. ,,Bolo to strašné, mať doma sestru, a vôbec ju nepoznať.Sestry majú medzi sebou stále iný vzťah, ako brat a sestra, alebo ako brat a brat.Poznám mnoho dievčat, ktoré majú sestry za svoje najlepšie kamarátky.A ja?Mala som doma dvojičku a správala som sa tak ohavne."
,,Koľko krát som sa nad tým aj ja zamýšľala."pravdivo som povedala. ,,Ale nerieš to už. Začali sme odznova ako naozajstné sestry."usmiala som sa a ona mi úsmev oplatila.
,,Som rada.Už nikdy sa k tebe tak správať nebudem, sľubujem."hovorila.
,,Len jedno mi nejde do hlavy.Prečo tak zrazu?Muselo sa niečo stať, Chelsea.A keď sme začali odznova a ty už o mne vieš takmer všetko, tak by si mi to mala povedať."pozrela som spýtavo na ňu.
,,Ja...neviem, či ti to povedať. Bojím sa, že kvôli tomu sa náš vzťah rozpadne znova."pozrela na mňa.
,,Nech to bude čokoľvek, nestane sa to, tak sa neboj."posmelila som ju.
Chelsea sa pozrela na zem a potom pred seba.
,,Tak okej.Vieš, čo vtedy-"
,,Šibe vám? Čo tu robíte o tretej v noci?"ozval sa nejaký hlas od dverí. Stál tam Patrick a obidve si nás premeriaval.
Mala som chuť s niečím ho tresnúť po hlave.To musel prísť práve teraz? Nemohol neskôr? Konečne som mala možnosť dozvedieť sa čo sa s mojou sestrou deje, lenže on to musel prekaziť.
,,Rozprávame sa?"uškrnula sa Chelsea a odtiahla sa odo mňa.Super, teraz sa to už duplom nedozviem.
,,Thalia mi povedala, že si prežila divokú noc."uškrnul sa Patrick.
,,No a?Máš s tým problém?"nadvihla som obočie. Zdvihol ruky na obranu a zasmial sa.
,,Kdeže.Len...s kým?"
,,A to ti bude na čo?"postavila som sa oproti nemu. ,,Aby si s ním hodil chlapskú reč, či?"
,,Vidíš, že vieš byť aj múdra, keď chceš."zasmial sa a ja som sa zachmúrila. ,,Tak kto?"
,,Ashton."
,,Nechodila si náhodou s Niallom?"zatváril sa zmätene.
,,Asi deň?"pokrčila som plecami. ,,To bol úlet. Stratila som hlavu."
,,Aha tak fajn."kývol hlavou.Všimla som si, že Chelsea sa do rozhovoru nejako nezapája. Obzrela som sa dozadu, sedela za stolom a bola nejaká bledá.
,,Chelsea? Si v poriadku?"ozvala som sa.
,,Ja...Samozrejme."nasilu sa usmiala, no hneď na to sa jej tvár skryvila v bolestnej grimase.
,,Chels, čo ti je?"pribehol k nej hneď Patrick. Chelsea nič nevravela, len bolestne zvierala tvár.
,,Aaa!"skríkla zrazu a chytila sa za brucho.
Hneď na to sa z hora ozval beh a následne sa objavila v kuchyni mama.
,,Čo to-"začala, no keď uvidela Chelseu, stíchla a pribehla k nej.Patrick medzi tým vytočil číslo na sanitku, ktorá o pár minút pristála pred naším domom.
Mama nasadla do sanitky, a my s Patrickom sme leteli za ňou po skoro prázdnych cestách.
V čakárni sme si sadli k roztrasenej mame.Boli štyri ráno.
Asi o polhodinu vyšiel z dverí doktor s veľkým úsmevom.
,,Pani Baileyová?"opýtal sa a mama hneď vyskočila.
,,Tak čo pán doktor? Čo s ňou je?"opýtala sa s vypulenými očami.
,,Gratulujem, pani, vaša dcéra je v druhom mesiaci tehotenstva."
💎💎💎
BẠN ĐANG ĐỌC
Better | ▪nh & ai▪ ✔️
Fanfiction'Cause I can't face the fact That nothing is better than you ❤ ... Louisa, Niall a Ashton.Traja tínedžeri s troma rozlišnými životmi. Louisa, žijúca stále v tieni svojho dvojčaťa. Niall, obľúbený chalan ktorého chce každá. Ashton, obyčajný chalan so...