,,Niall?"vytreštila oči Chelsea a hneď sa k tomu Niallovi hnala. On roztvoril náruč a objali sa.
Všimla som si, ako Harry zatína päste.
,,Tak dlho som ťa nevidela!Už si sa vrátil z Írska?"pýtala sa ho pričom mu strapatila jeho blond vlasy.
,,Áno, vrátil som sa."prikývol. ,,A už tu ostanem.Sťahujem sa totiž k vám do mesta."
,,Čože?!"zvískla Chelsea. ,,To je...úžasné."
,,Dobre, Chelsea, to by aj stačilo."povedal Harry a pristúpil k nej. ,,Porozprávať sa môžete potom."
,,Lenže to už nebude také ako teraz."odula spodnú peru Chelsea a zasnene sa na Nialla pozerala.
Nechápala som, prečo to robí. Veď má predsa Harryho.
,,Ja si tiež myslím, že by sme si mali ísť zložiť veci do izieb."ozvalo sa nejaké dievča.
,,Tak choďte. Dnešok si poriadne užijeme!"skríkol Liam a sám sa rozbehol po schodoch.
Postupne ho nasledovali aj ostatní. Medzi nimi bol aj Niall.
Vlastne až teraz som si uvedomila, že budem s ním v jednej izbe. Budem musieť spať v tej istej miestnosti s takým pekným chlapcom...
Tresla som sa po čele, aby som sa spamätala. Áno, Niall bol pekný, ale čo z toho, keď mal oči len pre Chelseu?
Pobrala som sa hore po schodoch a naskytol sa mi pohľad na dlhú chodbu s dverami po bokoch.Zo všetkých sa ozývali hlasy a ja som si všimla len jednu otvorenú izbu.Keď som prišla bližšie, tak som uvidela, že len na jednej posteli je nejaká batožina.
Usúdila som, že táto izba bude zrejme moja.
Teda naša.
Vošla som dnu.Boli tu dve postele, dva nočné stolíky, jeden veľký stôl a dve veľké skrine.
Sadla som si na posteľ a začala z tašky vyberať oblečenie. Pristúpila som ku skrini, že si ho tam uložím, keď tu niekto silno otvoril dvere, ktoré som po príchode do mojej izby zavrela.
Dotyčný nevedel, že sa nachádzam za nimi a tak ich celou silou otvoril. Skôr, než som stihla čokoľvek urobiť som pocítila len pálčivú bolesť v hlave.
,,Au!"skríkla som.Oblečenie mi vypadlo z rúk a ja som sa chytila za hlavu.Bolelo to tak strašne, že som až klesla na zem.
,,Ježiš, prepáč!"skríkol ktosi.Vzápätí ma dve ruky zdvihli zo zeme a postavili. ,,Musíš si na to priložiť ľad.Hneď som späť."
Dvere sa zabuchli a ja som sa dotackala k posteli, na ktorú som si sadla, pričom som si stále držala ruky na hlave. Tak tam bude veľká hrča.
Netrvalo dlho a dvere za znova otvorili.Stál v nich Niall a v rukách mal balíček ľadových kociek.
Pristúpil ku mne a podal mi balíček do rúk.
,,Daj si tam toto, pomôže ti to viac ako ruky."slabo sa pousmial. Kývla som hlavou a priložila si balík na boľavé miesto.Najprv ma striaslo od náhlej zimy, no potom to už bolo v pohode.
,,Ďakujem."pípla som.
,,Nemáš začo."usmial sa. ,,Som fakt debil."
,,Nemohol si vedieť, že tam budem."povedala som mu.
,,To je fakt, ale aj tak.Nemal by som tak prudko otvárať dvere."zamračil sa a potom sa na mňa pozrel. ,,Naozaj prepáč."
,,Nevadí, nebola to tvoja chyba."povedala som mu.
,,Som Niall."
,,Viem."
,,A ty si?"
,,Louisa."povedala som a preložila si balík na druhú stranu.
,,Teší ma, Louisa."znovu sa usmial. ,,Najprv som si myslel, že som tými dvermi trafil Chelseu, no prišlo mi to divné keďže som sa práve od nej vracal."
Silene som sa usmiala, pretože mi bolo zase nanič. Už znova sa reč zvrtla na ňu. Keď sa so mnou Niall začal zhovárať, myslela som, že predsa by sa na tejto chate našiel niekto taký, ktorý by si namiesto jej všímal mňa.No vedela som, že to je nemožné a Niall mi to potvrdil. Kto by si už len všímal mňa?
,,Pomohlo?"spýtal sa Niall a pohľadom zamieril k mojej hlave.Prikývla som a podala mu balík, teraz už s napoly roztopeným ľadom.
,,Dúfam že sa už nič podobné nestane."zasmial sa a hodil balík do koša. Potom si ľahol na posteľ, ktorá bola rovno cez uličku pri mojej.
,,Máme dvadsať minút kým sa začne párty pri bazéne. Dovtedy si ľahni a nechaj hlavu trochu odpočívať, aby si pri bazéne bola fit."povedal, pričom na mňa pozeral.
,,To nebude potrebné."zamrmlala som a ľahla si tiež.
,,Čo?Prečo? "
,,K bazénu nejdem, čiže odpočívať môžem, kedy sa mi zachce."
,,Prečo nejdeš k bazénu?"posadil sa na posteli a zarazene na mňa pozeral.
,,Načo?"
,,Na to aby si sa zabavila?"opýtal sa ma pobavene.
Ja som sa posadila tiež a pozrela mi do očí. Prečo sa tak zaujímal? Prečo chcel aby som k tomu bazénu išla aj ja a zabavila sa?
Nešlo mi do hlavy, že by nevedel, aký vzťah mám ja so svojou sestrou. Ako som videla, s Chelseou sa poznali dosť dôverne.
,,Nechcem sa baviť."odvrkla som mu.
,,Ktorý mladý človek sa nechce baviť?"spýtal sa nechápavo.
,,Jedného máš pred sebou."zamrmlala som.
,,A čo budeš robiť?"pýtal sa ďalej.
Zo zásuvky na nočnom stolíku som vytiahla sluchátka a ukázala na mobil.
,,Počúvať hudbu."
,,Rada počúvaš hudbu?"opýtal sa ma a ja som prikývla. ,,A koho počúvaš?"
,,Ja...Tak väčšinou inštrumentálnu hudbu."povedala som a on prikývol. ,,Napríklad klavír."
,,To poznám.Tie klavírne skladby sú bomba. Obdivujem tých ľudí, čo vedia na klavíri hrať. Ja by som to asi nezvládol. Toľko kláves."zagúľal očami a usmial sa. ,,Ty vieš hrať?"
,,Nie...Ja...chcela som, no rodičia ma tam nedali."smutne som sklonila hlavu.Zase to bolo kvôli Chelsei.Tá chcela ísť na gitaru, a tak rodičia vyhlásili, že buď budem chodiť na gitaru alebo nič. Skončilo to hádkou a tým, že som nezačala chodiť na nič.
,,Aha."povedal Niall a medzi nami sa rozhostilo ticho.
,,A ty na niečo hráš?"
,,Hej.Na nervy."povedal a ja som sa začala smiať ako šibnutá.Už dlho som sa tak nesmiala.Keď som sa ukľudnila, obrátila som sa znova k Niallovi, ktorý ma s úžasom sledoval.
,,Čo je?"spýtala som sa ostýchavo.
,,Ale nič."zavrtel hlavou. ,,No, hrám na gitaru."
,,To je pekné."ľahla som si znova do postele a chytila sa za hlavu.
,,Budeš tam mať hrču."povedal Niall.
,,Viem."
,,Kvôli mne lebo som debil."
,,Prestaň. Nie si."povedala som pravdivo. Niall mi naozaj nepripadal ako debil.
Všimla som si, že tých dvadsať minút už uplynulo.
,,Mal by si ísť."ukázala som mu čas na mobile.
,,A kde?"
,,K tomu bazénu predsa?"pozrela som naň ho nechápavo a on sa uškrnul.
,,Kdeže.Budem počúvať hudbu s tebou."
💎💎💎
ESTÁS LEYENDO
Better | ▪nh & ai▪ ✔️
Fanfic'Cause I can't face the fact That nothing is better than you ❤ ... Louisa, Niall a Ashton.Traja tínedžeri s troma rozlišnými životmi. Louisa, žijúca stále v tieni svojho dvojčaťa. Niall, obľúbený chalan ktorého chce každá. Ashton, obyčajný chalan so...