,,Teraz sa všetko zmení, však?"opýtala som sa Chelsei a položila poskladané tričko do veľkého kufra.
,,Prečo by sa malo?"nechápavo zvraštila čelo.
,,Ja len...ty už budeš preč. Patrick bude preč. Ostaneme tu s Ashtonom len dvaja."povzdychla som si smutne.Nie že by mi to bývať iba s Ashtonom vadilo.To určite nie.
Ale po päťročnom žití v dome plnom ľudí, si bude ťažké zvyknúť na to, že v dome budeme len dvaja.
,,Louisa."Chelsea na mňa pozrela a usmiala. ,,Nesťahujem sa do Afriky.Sme od seba možno dva ulice."
,,Všetko bude teraz iné."trvala som na svojom.
,,Garantujem že život, ktorý príde teraz sa ti zapáči.Uvidíš."usmiala sa a zatvorila kufor.
,,Viem, že sa mi to bude páčiť mne len...mne len bude proste smutno."povedala som a Chelsea si ma vtiahla do objatia.
,,Neboj.Ako sa poznám, budem tu častejšie než doma."zasmiala sa. ,,Kedy bude svadba?"
,,Niekedy v máji."usmiala som sa. ,,Tak sa teším."
,,Moja mala sestrička už nebude Baileyová."naoko zaplakala Chelsea.
,,Ty už tiež dlho nebudeš."uškrnula som sa.
Aj Chelsea s Niallom sa rozhodli, že sa vezmú. Svadba mala byť už čoskoro, ešte pred Novým rokom.Mala by byť len malá, iba ľudia koho majú radi a tak.
,,Tak to hej."vzdychla. ,,Máš pravdu, dosť vecí sa zmení."
,,Ale tak zmena je život."pousmiala som sa. ,,Bude to úžasné byť vydatá."
,,Tiež si to myslím."usmiala sa Louisa a znova ma objala.
,,Ale aj cez to všetko budeme stále také úžasné sestry a dvojičky, aké sme doteraz."usmiala som sa.
,,Tomu ver že hej."uškrnula sa.
,,A keď budete mať s Ashtonom nejakého krpca, naša Jade so Zoey sa oň ho budú starať."
,,Ach, tak až neprebiehaj."zasmiala som sa.
,,Ok ok."uškrnula sa.
Lenže ona vtedy naozaj nepredbiehala.
💍💍💍
VOUS LISEZ
Better | ▪nh & ai▪ ✔️
Fanfiction'Cause I can't face the fact That nothing is better than you ❤ ... Louisa, Niall a Ashton.Traja tínedžeri s troma rozlišnými životmi. Louisa, žijúca stále v tieni svojho dvojčaťa. Niall, obľúbený chalan ktorého chce každá. Ashton, obyčajný chalan so...