38. Mum and dad

363 50 40
                                    

Predtým než začnete čítať, vám chcem hrozne moc z celého môjho poďakovať za #1 in ff!!!Ked som sa to dozvedela nemala som ďaleko od plaču a to úplne vážne😭
Ešte stále tomu nemôžem uveriť keď to vidím pri svojej ff😭❤😭❤😭
Neviem ako sa vám mám poďakovať.
Budem len dúfať že sa vám táto kapitola bude páčiť, ako odmena za to že ste taký úžasný❤❤

Ešte raz moc moc MOC ĎAKUJEM.💖

💎💎💎

,,Čo si si akože myslela?Že budeme predstierať vzťah a ostaneš tehotná?Tak to sa pletieš!"kričal Niall a chodil hore dolu po izbe.

,,Nenútim ťa, aby si si ma vzal.Stačí mi, ak sa o nich postaráš."vravela Chelsea. Pozerala som z jedného na druhého a dookola si prehrávala scénu ktorá nastala krátko po tom, ako vošiel Niall do izby.

Flashback

,,Prečo by som mal ja vyberať mená? A komu?"ozval sa a my sme hneď vedeli, že toto je zlé.

Chelsea bola veľmi bledá. Ešte nebola pripravená. Prišlo to skôr než sme čakali.

,,Chelsea."položila som jej ruku na rameno, no ona ju striasla.

,,Poviem mu to.Nemám na výber."prerušila ma v mojom pláne povedať jej o tom, akoby sme mohli z tejto situácie vykľučovať.

,,O čo ide?"spýtal sa Niall už pokojnejšie.Neverila som, že by mu to už nedošlo.

,,Niall...Ja som tehotná."povedala Chelsea pevným hlasom.

,,A?"zmätene sa na ňu pozrel.Bože to je fakt taký blbý?

,,A?"pozrela naň ho. ,,A čo? Nedošlo ti to?"

Niall vyzeral akoby ho niekto s niečím ovalil po hlave. Neveriacky pozeral na Chelseu.

,,Ty..Ja..."koktal.Chelsea prikývla, a ticho, ktoré nastalo v izbe, by sa dalo krájať.

,,Nepýtaj sa, kedy sa to stalo.Ja sama neviem."pokrčila plecami.

,,Ale veď to...Veď to nemôže byť kurva pravda!"skríkol. Zrejme sa už spamätal.

,,Myslíš že si to vymýšľam či čo?"

,,Si si istá, že je to so mnou?"

,,Stopercentne.S nikým iným som pred dvoma mesiacmi nespala."povedala a Niall sa chytil za hlavu.

,,Super.Vážne super."mrmlal a chytal sa za hlavu. Zrazu ju zdvihol a pozrel sa na Chelseu a potom na mňa. ,,Viete čo? Už ma vážne serete!"skríkol a treskol dverami.

End of flashback

Teraz bol Niall znova tu, a prepaľoval Chelseu zúfalým a zároveň aj naštvaným výrazom.

,,Ale ja...Ja mám Rosie-"

,,Rosie?"zachichotala sa Chelsea ironicky. ,,Chceš mi povedať, že ju miluješ?"Niall mlčal a tak Chelsea pokračovala. ,,Akože...nechápem prečo s ňou chodíš.Je to strašná krava, čo si myslíš že je láska tvojho života?Je to frajerstvo alebo čo, že s ňou chodíš? Lebo ja si myslím jedno.Robíš to preto aby žiarlila Louisa.Lenže dopekla spamätaj sa.Pozri sa na Ashtona a Louisu.Tí dvaja sa milujú.Chápeš?Nebude žiarliť.Tak sa láskavo prestaň strápňovať!"

Pripadala som si, akoby som tam ani nebola.Bavili sa o mne a pri tom som sedela pár centimetrov od Chelsei.

,,A teraz akože čo? Ako sa mám starať o svoje deti?"pýtal sa netrpezlivo.

Better | ▪nh & ai▪ ✔️Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ